Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@11:52:07 GMT

دو طرح صنعتی در کنگان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۹۰۱۷

دو طرح صنعتی در کنگان افتتاح شد

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، همزمان با هفته دولت با حضور معاون استاندار بوشهر، دو طرح در شهرک صنعتی تازه تاسیس شهرستان کنگان بهره برداری و اجرای یک طرح نیز آغاز شد.

به این مناسبت، طرح تولید فولاد ساختمان با سرمایه گذاری ۱۲ میلیارد ریال در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این طرح در بخش اول برای پنج نفر شغل ایجاد می‌کند.

طرح تولید مصنوعات چوبی نیز با سرمایه گذاری ۱۲ میلیارد ریال در زمینی به مساحت  دو هزار متر مربع به بهره برداری رسید که اشتغال ۱۳ نفر را به همراه دارد.

همچنین اجرای بخش دوم گازرسانی به شهرک صنعتی کنگان که از طرح‌های زیرساختی شهرک صنعتی به شمار می‌رود، آغاز شد.

این طرح شامل ساخت سوله و نصب ایستگاه کاهش فشار گاز به ظرفیت ۱۰هزار متر مکعب در ساعت و اجرای ۵۰۰ متر لوله پلی اتیلن است که برای اجرای آن در شش ماه، ۱۲ میلیارد ریال سرمایه گذاری خواهد شد.

شهرک صنعتی کنگان به مساحت ۱۸۰ هکتار در شمال غربی شهر کنگان واقع شده و قرارداد ایجاد ۵۷ طرح صنعتی به تازگی در این شهرک بسته شده که هشت طرح در حال  پایان و ۹ واحد صنعتی به بهره برداری رسیده است.

انتهای پیام/ک

بهره برداری و آغاز اجرای سه طرح در شهرک صنعتی کنگان

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۹۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ هزار میلیارد ریال حقوق دولتی ِ معادن استان کردستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مهدی سیفی باغی خانی، درخصوص عملکرد معادن استان در سال گذشته، افزود: تغییر نگرش دولت در توسعه معادن ازطریق سامانه‌های مربوطه ازجمله کاداستر منجربه افزایش شفافیت در حوزه معادن شده است.

وی گفت: پارسال با صدور ۱۳ فقره پروانه بهره برداری برای معادن جدید زمینه اشتغال مستقیم برای ۳۰۱ نفر با رشد ۶۶ درصدی درمقایسه با سال ۱۴۰۱ ایجاد شده که برای بهره برداری از این معادن بیش از ۶ هزار و ۳۶۶ میلیارد ریال با ۶۶۹ درصد رشد درمقایسه با سال ۱۴.۱ سرمایه گذاری شده است.

سیفی باغی خانی افزود: درحال حاضر ۳۶۲ معدن دارای پروانه بهره برداری معتبر با ظرفیت اسمی ۲۳ میلیون تن در استان وجود دارد که با صرف بیش از ۲۹ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری به بهره برداری رسیده است و با بهره برداری این معادن، ۵ هزار و ۳۴۰ نفر نیز مشغول بکار شدند.

معاون امور معادن اداره کل صنعت، معدن تجارت استان کردستان گفت: سال گذشته ۲۰۷ معدن فعال و ۱۵۵ معدن غیرفعال در این استان بود که برای فعال سازی معادن غیرفعال، مزایده عمومی برگزار و این معادن به دارندگان صلاحیت قانونی واگذار شد.

حدود ۱۸ نوع مادهٔ معدنی تا سال ۱۳۹۵ در معادن استان کردستان کشف شده بود که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از آهن، طلا، سیلیس، آهک، گچ، منگنز، باریت و انواع سنگ‌های تزئینی.

 

دیگر خبرها

  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • سرمایه‌گذاری ۹هزار میلیارد ریالی در شهرکهای صنعتی قزوین
  • سرمایه گذاری ۹ هزار میلیارد ریالی در شهرک‌های صنعتی قزوین
  • سرمایه‌گذاری ۹ هزار میلیاردی در شهرک‌های صنعتی قزوین
  • افتتاح کارگزاری صدور شناسنامه فرش کُردی در کردستان
  • هفت‌هزار و ۹۲۸میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در صنعت خمین انجام شد
  • ۲۰ هزار میلیارد ریال حقوق دولتی ِ معادن استان کردستان
  • بیش از ۲۳۰ پروانه بهره‌برداری صنعتی در خوزستان صادر شد