Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  سرویس بسیج اصناف خبرگزاری بسیج ؛ مراسم گرامیداشت شهدای شهریور و 4 شهریور سالگرد شهادت شهیدحاج مهدی عراقی و روز بسیج اصناف در مسجد امام خمینی(ره) با  حضور رئیس بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی، نماینده وزیر در اتاق اصناف ایران و هیئت ریئسه اتاق اصناف و هیئت امنای بازار برگزار شد.

اسدالله بادامچیان دبیر حزب موتلفه اسلامی از یاران دیرین امام و رهبری در این مراسم درخصص  شهدای شهریور ماه عنوان کرد: شهریور یاد آور شهدایی بزرگی همچون شهید رجایی و شهید باهنر و شهید مهدی عراقی ها است، رئیس جمهور و نخست وزیری که با رای این ملت به مسئولیت رسیدند و نمونه یک دولت اسلامی تحت ولایت فقیه را ارئه کردند و به صورت یک اسوه در آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دولت کریمه ای که توانست دولت را به گونه ای اداره کند که محبوب مردم باشد و در آن شرایط سخت  رضای خدای تبارک و تعالی را بدست بیاورد  و به جایی برسد که خدا به او نعمت شهادت را هدیه دهد. و بشود دولت اسوه ای که در هفته های دولت بخواهیم عملکرد دولت ها را با آن بسنجیم و قیاس کنیم.

بادامچیان عنوان کرد: هر دولتی که در سرکار است حتما خدماتی را دارد . مهم ارزیابی تلاشی است که  برای مردم انجام میدهد. در انتخاب پیش رو برای مجلس بیشتر دقت شود. میخواهیم مجلس بازدهم چگونه مجلسی باشد؟ 

وی در خصوص ثمرات گام دوم انقلاب بیان کرد: اگر مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) گام دوم را ترسیم کردند و به ثمرات انقلاب اسلامی در این 40 ال پدید آمده اشاره کردند، برای کیست؟ برای افرادیست که ارتباط داشتند!، افرادی که اختلاس میکردند! لیبرال ها و افرادی که کیسه پر کن هستند! یا برای افرادی که از ارزشهای اسلامی فاصله دارند! این افتخارات برای افرادیست که جلوی استکبار جهانی ایستاده اند.

وی افزود: این  مدت تمام پیروزی هایی که به دست آمده است و ایران اسلامی به این اقتدار رسیده است برای افرادی است  که برای این ملت قهرمان ایستاده است، برای بسیجیانیست که رفتند در جبهه ها و جنگیدند و شهادت نسیبشان شد.  آن پیر مرد و پیر زن روستایی که همه با هم کار کردند تا استکبار جهانی را در این تهاجم وحشیانه در هم شکستند. برای افرادی که به ارزشهای الهی و انسانی عشق ورزیدند و خودشان را فدا کردند  همچون شهیدان حاج مهدی عراقی، شهید دستجردی، شهید لاجوردی ، شهید اندرزگو و...

بادامچیان در مورد تحقق بازار اسلامی بیان کرد: چگونه مجلسی باید باشد که به گام دوم برسد، گام اول به برکت استقامت این ملت، امام(ره)، مقام معظم رهبری(حفظ الله تعالی) و تمامی شهدا پیش رفت، بازاریانی که شاخ استکبار را شکستند، بازاریان که به گفته امام(ره) بازوان ستبر انقلاب هستند در این چهل سال تمامی توطئه ها ی منافقین ، استکبار، تحریم های اقتصادی، سیاست های غلط دولت هایی که نمیدانستند چگونه باید از اهداف اسلامی ما  استفاده کنند و به جای همراهی با بازار اسلامی به چپ گرایی و راست گرایی روی آوردند، خنثی کردند.

اسد الله بادامچیان افزود: در طول این چهل سال نقش بازار اسلامی ما چیست؟ بازار اسلامی ما تابع  ولایت است، اشتباه نکنند ملت بیدار است  و میفهمد که در طول این سالها چه رنج هایی کشیده است، به برکت اسلام و رهبری به جایی رسیدیم که کسی به ما دیکته نمیکند و همواره در حال پیشرفت هستیم.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: بسیج اصناف بادامچیان مسجد امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۹۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادر شهیدان علی و حسین رحیمی آسمانی شد

حاجیه خانم صغری کدخدا معروف مادر شهیدان علی و حسین رحیمی پس از سال‌ها فراق فرزندان شهیدش، دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

پیکر مادر این شهدا امروز سه شنبه ۷ فروردین ساعت ۱۵:۰۰ از میدان آزادی به سمت گلزار شهدای شهر سرایان بر دستان مردم شهیدپرور این شهر تشییع و در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده خواهد شد.

شهید علی رحیمی متولد ۲۹ فروردین ۱۳۴۱ در سرایان است که ۲۱ بهمن ۱۳۶۴ در جزیره بوارین به درجه رفیع شهادت رسید.

شهید حسین رحیمی متولد ۱۰ مهر ۱۳۴۴ در سرایان است که ۵ اسفند ۱۳۶۳ در منطقه سومار به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • خون شهدای مدافع حرم رژیم صهیونیستی را به نقطه پایانی می‌رساند
  • مردم از گرانی‌ها و نوسانات بازار گلایه دارند
  • به زودی، تحقق دستور رهبر انقلاب در دولت سیزدهم
  • مشارکت مردم یک عنصر کلیدی در تحقق اهداف اقتصادی و ملی است
  • تیم اقتصادی دولت سیزدهم نباید اشتباهات دولت قبلی را تکرار کند
  • تشییع پدر شهیدان جوکار در کازرون
  • دیدار نوروزی استاندار گیلان با خانواده‌ های شهدای مدافع حرم
  • دیدار نوروزی استاندار گیلان با خانواده‌های ۲ شهید مدافع حرم
  • مادر شهیدان علی و حسین رحیمی آسمانی شد
  • سند دار شدن اردوگاه‌های دانش آموزی شهیدان رجایی و باهنر کوهپایه