Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-23@17:12:45 GMT

برنامه شب نشینی

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۹۲۵۴

دورهمی یکی از محبوب ترین برنامه‌هایی است که مهران مدیری تابحال تولید کرده و به دلیل بازخوردهایی مثبت فراوانی که از این برنامه گرفته بود قصد دارد تا این موفقیت را اینبار در سینمای خانگی تکرار کند دکور برنامه تقریبا تکراری است و قسمت‌هایی که مهران مدیری استند آپ کمدی اجرا می‌کرد و بعد با مهمانان و حضار صحبت می‌کرد باز هم وجود خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شب نشینی مهمان اول خود را هم که نویسنده‌ی محبوب ایرانی پیمان قاسم خانی است معرفی کرده، پیمان قاسم خانی در نوشتن سناریو برای شب نشینی هم کمک خواهد کرد و اولین مهمان این برنامه نیز خواهد بود این برنامه قرار است در 10 قسمت برای فصل اول منتشر شود و بعد در صورت موفقیت ادامه پیدا کند.

دانلود برنامه شب نشینی با کیفیت بالا و به صورت قانونی تا کمتر از چند ماه آینده از همین لینک میسر خواهد شد.

بهترین و پرفروش ترین فیلم‌های ایرانی

اگر به فیلم‌های داخلی علاقه مند هستید یکی از بهترین لیست‌هایی که می‌توانید به آن مراجعه کنید لیست پرفروش ترین فیلم‌های هر سال است با وجود اینکه معمولا پرفروش ترین فیلم‌های سال را معمولا فیلم‌های طنز هر سال تشکیل می‌دهند اما یک لیست کامل از ده فیلم برتر هر سال می‌تواند فیلم‌های با کیفیت و شایسته‌ی هر سال را هم شامل شود.

برای دیدن لیست بهترین و پرفروش ترین فیلم های ایرانی که به ترتیب سال قرار گرفته‌اند و شامل 10 فیلم برتر هر سال کنار یکدیگر می‌باشند می‌توانید به این لیست مراجعه کنید این لیست آرشیو کاملی از فیلم های ایرانی است که اگر به سینمای ایران علاقه دارید نباید آن ها را از دست بدهید.

بهترین سریال های خارجی

اما برای کسانی که به سینما و تلویزیون خارج از کشور علاقه مند هستند می‌توانید به لیست بهترین سریال‌های خارجی مراجعه کنید این سریال ها به انتخاب مخاطبان داخلی انتخاب شده و با سلیقه‌ی مردم ایران سازگار است همچنین این سریال‌ها جز بهترین سریال‌های حال حاضر و گذشته‌ی دنیا هستند که در همه‌ی ژانر ممکن حضور دارند.

شما می‌توانید از بین بهترین سریال های خارجی عناوینی برای تماشا انتخاب کنید و با مشارکت در قسمت نظرات به دیگران هم برای تماشا سریال مشاوره دهید، همه‌ی سریال‌های این لیست که بخشی از بهترین سریال‌های دنیا هستند به کمک مخاطبان انتخاب شده‌اند و گزینه‌ی مناسبی برای تماشا هستند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۹۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناپدید شدن هزاران نفر در غزه بعد از عقب‌نشینی صهیونیست‌ها

دفاع مدنی غزه با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها از سلاح‌های ناشناخته و وحشتناکی برای قتل عام مردم غزه استفاده می‌کنند که پیکر شهدا را تبدیل به خاکستر کرده است گزارش داد بعد از عقب‌نشینی اشغالگران از چند منطقه هزاران فلسطینی به طرز مشکوکی مفقود شده‌اند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، اداره دفاع مدنی غزه گزارش داد که بعد از عقب‌نشینی نیروهای اشغالگر از برخی مناطق نوار غزه، هزاران فلسطینی در این مناطق مفقود شده‌اند و سرنوشتشان معلوم نیست.

سخنگوی دفاع مدنی غزه اعلام کرد که در پی عقب‌نشینی نیروهای صهیونیست از خان یونس بعد از حمله وحشیانه به این منطقه، بیش از 150 نفر شهید و 500 تن هم مفقود شده‌اند. درحال حاضر بعد از عقب نشینی اشغالگران از چندین منطقه از نوار غزه بسیاری از مردم غزه ناپدید شده‌اند و نمی‌دانیم صهیونیست‌ها آن را ربوده‌اند یا اینکه زیر آوار مدفون هستند.

وی تاکید کرد که بعد از عقب نشینی نیروهای دشمن از چند نقطه 2000 فلسطینی ناپدید شده‌اند. اشغالگران به طور سیستماتیک و عامدانه سیاستی را برای ربایش و ناپدید کردن اجباری مردم غزه پیش گرفته‌اند. صهیونیست‌ها قبل از عقب نشینی از هر منطقه، ده‌ها جسد شهدای فلسطینی را با بولدوزر زیر خاک پنهان می‌کنند.

سخنگوی دفاع مدنی غزه ادامه داد که نیروهای اشغالگر ابتدا غیرنظامیان را فریب داده و می‌گویند کاری با آنها ندارند و سپس قتل عامشان می‌کنند. بیشترین تعداد اجسادی که در گورهای دسته جمعی کشف شده مربوط به زنان و کودکان است که اغلب در حملات صهیونیست‌ها به بیمارستان‌ها شهید شده‌اند.

وی تصریح کرد که آنچه در نوار غزه رخ می‌دهد پاکسازی نژادی است که توسط نیروهای اشغالگر علیه مردم فلسطین انجام می‌شود. آنها بسیاری از مردم را قبل از قتل عام کردنشان برهنه کرده بودند و اجسادی که کشف شده برهنه هستند. مشخص نیست دقیقا این اجساد متعلق به کدام مناطق می‌باشند و برخی از آنها از شمال غزه منتقل شده‌اند.

سرنوشت 13 هزار نفر در غزه نامشخص استحماس: جامعه جهانی توحش اسرائیل ضد اسرای فلسطینی را مهار کندگزارش آنروا از رفتار وحشیانه صهیونیست‌ها با اسرای غزه

سخنگوی دفاع مدنی غزه گفت آنچه در غزه رخ می‌دهد هرگز در تاریخ بشریت اتفاق نیفتاده و هرگز در هیچ کجای جهان این میزان سلاح استفاده نشده است. ما اجسادی را کشف کردیم که تبدیل به خاکستر شده بودند و نهادهای بین‌المللی باید تحقیق کنند تا مشخص شود اشغالگران از چه سلاح‌هایی در کشتار مردم غزه استفاده می‌کنند.

این درحالی است که هفته گذشته مرکز حقوق بشری المیزان اعلام کرد که نظامیان رژیم اشغالگر از ابتدای تجاوزات وحشیانه خود به نوار غزه 3 هزار فلسطینی از جمله زنان و کودکان و سالمندان و پزشکان را از این منطقه ربوده‌اند و آنها را در زندان‌های نفحه و النقب در انزوای کامل از جهان بیرون قرار داده‌اند.

از سوی دیگر دیده‌بان حقوق بشر اروپا-مدیترانه در بیانیه‌ای اعلام کرد که سرنوشت بیش از 13 هزار نفر در غزه نامشخص است و هیچ کس اطلاعی از اینکه چه بر سرشان آمده است، ندارد.

این سازمان حقوق بشری گزارش داد که بیش از 13 هزار فلسطینی در غزه یا زیر آوار ساختمان‌ها مدفون هستند، یا در گورهای دسته‌جمعی به شکل ناشناس دفن شده‌اند و یا ارتش اسرائیل آن‌ها را ربوده است و سرنوشت آن‌ها هنوز مشخص نیست.

بر اساس این گزارش، رقم 13 هزار طبق برآوردها و گزارش‌های اولیه بستگان مفقودین است و با توجه به تداوم حملات، این میزان می‌تواند بیشتر از این باشد و از سوی دیگر ارتش اسرائیل هیچ تصمیمی برای افشای نام کسانی که در غزه ربوده و با خود برده است، ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مجری اسبق برنامه سینمایی هفت: با زور و تهمت و تهدید فیلمساز نمی‌شوید
  • چرا «نون خ» و «زیرخاکی»، «پایتخت» نشدند؟!
  • دهه کرامت بهترین فرصت برای بازیابی جایگاه زنان در جامعه است
  • جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون برگزار می‌شود
  • «جامعه برف» برنده بزرگ جوایز پلاتینو شد/همدردی با سینمای آرژانتین
  • معرفی بهترین تفریحات کیش – لیست جاهای تفریحی کیش برای بانوان با آدرس
  • معرفی کاربران برتر طرفداری در فروردین 1403
  • سروش رفیعی: مگر والیبالیست های برزیل می‌گویند چرا به اندازه نیمار حقوق نمی‌گیریم؟
  • ناپدید شدن هزاران نفر در غزه بعد از عقب‌نشینی صهیونیست‌ها
  • شورای وحدت در تهران و سایر حوزه‌ها لیست می‌دهد/نامزدها برای مرحله دوم برنامه ارائه دهند