Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@18:37:30 GMT

امدادرسانی پلیس به ۵ اتوبوس حامل زائران پاکستانی

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۹۲۷۴

امدادرسانی پلیس به ۵ اتوبوس حامل زائران پاکستانی

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران پلیس راه شهرستان قاین به ۵ اتوبوس حامل زائران پاکستانی امداد رسانی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سرهنگ «علی اکبر حیدری» امروز دوشنبه (۴ شهریور) به رسانه های گروهی اظهار داشت: مأموران پلیس راه شهرستان قاین هنگام گشت زنی در محور قاین- گناباد مشاهده کردند که همزمان پنج اتوبوس حامل زائرين پاکستاني در محل سه راهي «محمد آباد علم» توقف کرده و در راه مانده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بیان داشت: در بررسی مأموران مشخص شد یکی از اتوبوس های این کاروان دچار نقص فنی شده و قابل حرکت نیست و سایر اتوبوس های کاروان نیز متوقف شده اند که جهت جلوگیری از حوادث جاده ای، خودروها به مسیری امن هدایت شد و با پیگیری پلیس، خودروی زائران پاکستانی در زمانی کوتاه راه اندازی شد.

 

سرهنگ حیدری تصریح کرد: پس از راه اندازی خودرو زائران پاکستانی توسط پلیس اسکورت شدند و پس از قرارگیری در مسیر به سمت مشهد مقدس حرکت کردند.

 

وی با تقدیر از اقدام خداپسندانه کارکنان پلیس راه شهرستان قاین، خاطرنشان کرد: پلیس علاوه بر وظایف ذاتی خود در تأمین نظم و امنیت انتظامی و ترافیکی، هنگام مشاهده در راه ماندگان به یاری آنان می شتابد و به شهروندان خدمات رسانی مضاعف می کند.

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته دولت مسجد عید غدیر مراسم عمامه گذاری روز جهانی مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد سی و دومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان جشنواره فیلم کودک و نوجوان اردبیل زائران پاکستانی خراسان خراسان جنوبي خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۹۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گنج یابی که به گنج نرسید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ فرمانده انتظامی شهرستان محلات گفت: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان محلات با اقدامات فنی و اطلاعاتی از نگهداری یک دستگاه گنج یاب قاچاق در یک منزل مسکونی مطلع شدند.

سرهنگ جنتی افزود: مأموران با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از منزل مذکور یک دستگاه گنج‌یاب قاچاق به همراه لوازم جانبی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان محلات با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه اظهار داشت: فرد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

او با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل در شهرستان کوهدشت
  • توقیف خودرو‌های شوتی حامل سوخت قاچاق در سیریک
  • دستگیری قاتل در کوهدشت
  • خودرو کشنده داف حامل ۹۳ رأس احشام قاچاق توقیف شد
  • قاچاق احشام در بندرعباس 
  • گنج یابی که به گنج نرسید
  • امدادرسانی هلال احمر قاین به متاثرین از سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی به متأثرین از سیل و آبگرفتگی در شهرستان قاین
  • امدادرسانی هلال‌احمر قاین به متاثرین از سیل و آبگرفتگی
  • از توقیف لندکروز ۱۷۰ میلیاردی تا توقیف اتوبوس حامل ۱۱ میلیارد کالای قاچاق