Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@02:45:03 GMT

۱۸ طرح عمرانی در خوسف به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۹۲۷۵

۱۸ طرح عمرانی در خوسف به بهره برداری رسید

همزمان با سومین روز از هفته دولت ۱۸ طرح عمرانی با اعتبار چهار میلیارد و ۳۷۱ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف، «علیرضا فاطمی»بخشدار مرکزی خوسف در حاشیه افتتاح پروژه های بخش مرکزی به خبرنگار شبستان اظهار داشت: همزمان با سومین روز از هفته دولت ۱۸ طرح عمرانی با اعتبار چهار میلیارد و 371 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بخشدار مرکزی خوسف با بیان اینکه چهار هزار و ۸۲۶ خانوار از مزایایی این پروژه ها بهرمند می شوند، گفت: تامین برق شهرک سیوجان با اعتبار بالغ بر 195 میلیون تومان به نمایندگی از هفت پروژه بخش مرکزی با اعتبار 772 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

 

فاطمی گفت: طرح آبیاری کم فشار چاه صحرا به نمایندگی از ۶ طرح آبیاری و مدرسه یک کلاسه روستای علی آباد با اعتبار 280 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی به نمایندگی از دو مدرسه یک کلاسه در روستاهای آرک و بیشه به بهره برداری رسید.

 

وی ادامه داد: همچنین بهره برداری از بند خاکی روستای شهنه به نمایندگی از یک طرح دیگر منابع طبیعی و آبخیزداری از مهمترین طرح های افتتاحی در سومین روز از هفته دولت در شهرستان خوسف بود.

پایان پیام/575

منبع: شبستان

کلیدواژه: عید غدیر مسجد مراسم عمامه گذاری روز جهانی مسجد شیراز مساجد عید غدیر خم جشنواره طنین مسجد اردبیل پروژه های هفته دولت خوسف خراسان جنوبي بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۹۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل طرح‌های نیمه تمام راهسازی صومعه سرا مستلزم ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ داود توفیقی معاون عمرانی فرمانداری صومعه سرا در جلسه شورای ترافیک این شهرستان با اشاره به تعطیلی و یا کُند شدن طرح‌های جاده سازی در شهرستان صومعه سرا مانند جاده ۴ بانده پونل، فومن به صومعه‌سرا و پیربازار به نوخاله و افزایش تصادفات جاده‌ای در این شهرستان، گفت: برای تسریع در اجرای این طرح‌های نیمه تمام جاده‌ای به بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که مسئولان شهرستان و استان باید برای تامین آن تلاش کنند.
معاون عمرانی فرمانداری صومعه سرا افزود : در آستانه فصل کشاورزی و برای پیشگیری از تصادف در جاده‌های روستایی، رانندگان تراکتور و تیلر باید بر روی ماشین‌های کشاورزی علائم هشدار دهنده و شبرنگ نصب کنند.

دیگر خبرها

  • افتتاح خوابگاه دانشجویی پنجاه واحدی پسرانه دانشگاه سمنان
  • بهره برداری از ۱۴ پروژه اجرای طرح هادی در رودسر
  • افتتاح خوابگاه دانشجویی در سمنان با حضور وزیر علوم
  • بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و آغاز عملیات فیبر نوری شهرستان میامی
  • آغاز ۵۶ پروژه عمرانی در جاده‌های استان مرکزی
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام راهسازی صومعه سرا مستلزم ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • بهره برداری از بیمارستان اسلامشهر ۵۰۰ میلیارد اعتبار نیاز دارد
  • طرح مهم عمرانی خراسان شمالی در بودجه ۱۴۰۳ اعتبار گرفت
  • ۹ طرح مهم عمرانی خراسان شمالی در بودجه ۱۴۰۳ اعتبار گرفت
  • صرف ۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار در منظریه