Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-16@16:27:06 GMT

تسهیلات مسکن بانک ملی ایران، امید تازه مستاجران

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۹۲۸۹

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، برای سال‌های متمادی، دریافت تسهیلات مسکن تنها به چند روش محدود امکان پذیر بود، در حالی که اکنون این روش‌ها متنوع شده است.

در سبد تسهیلات بانک ملی ایران که انواع تسهیلات خرد و کلان، از تعمیر مسکن و خرید کالا تا راه اندازی بنگاه های بزرگ اقتصادی و سرمایه در گردش را در بر می گرفت، همواره خلا تسهیلات خرید و ساخت مسکن نمایان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بانک ملی ایران در آستانه 91 سالگی خود این امکان را برای مشتریانش ایجاد کرده است که با خرید اوراق تسهیلات مسکن از فرابورس، این تسهیلات را با کمترین هزینه دریافت کنند.

روش‌های تامین مالی خرید و ساخت مسکن در بانک ملی ایران آن قدر متنوع است که تقریبا همه می‌توانند بدون محدودیتی خاص از آن استفاده کنند. این تسهیلات نسبت به نمونه‌های مشابه خود ارزان‌تر است و دریافت آن به سال ساخت مسکن مورد نظر وابستگی ندارد.

تسهیلات مسکن بانک ملی ایران به خوبی توانسته میان متقاضیان خرید و ساخت مسکن جای خود را باز کند، به طوری که اکنون هزاران حساب از این نوع در شعب بانک افتتاح شده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایران روابط عمومی سرمایه مسکن تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۹۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۳۰ هزار پرونده در طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی

ایسنا/خراسان رضوی معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن خراسان رضوی گفت: سهمیه استان در نهضت ملی مسکن در چهار سال ۶۴ هزار واحد بوده که تسهیلات ابلاغی آن از سال ۱۴۰۱ شکل گرفت. تاکنون ۳۰ هزار پرونده تشکیل دادیم و به بانک معرفی کردیم. ۲۲ هزار فقره انعقاد قرارداد با بانک صورت گرفته است. 

احسان ‌پروایی امروز، ۲۶ فروردین‌ماه، در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت سالروز افتتاح حساب ۱۰۰ امام(ره) و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهار کرد: مطابق سرشماری سال ۹۵، ۴۸۶ هزار واحد مسکونی در روستاهای استان داریم که ۱۶۸ هزار واحد با استفاده از تسهیلات حمایتی مسکن توسط بنیاد مسکن احداث ‌شده است.

وی با بیان اینکه سهمیه استان در نهضت ملی مسکن در چهار سال ۶۴ هزار واحد بوده است، عنوان کرد: تسهیلات ابلاغی آن از سال ۱۴۰۱ شکل گرفت. تاکنون ۳۰ هزار پرونده تشکیل دادیم و به بانک معرفی کردیم. ۲۲ هزار فقره انعقاد قرارداد با بانک صورت گرفته است. عملیات اجرایی ۲۰ هزار واحد در زمینه پی‌کنی و فوندانسیون بوده، حدود ۱۵ هزار و ۸۰۰ اسکله، ۱۴ هزار سقف، ۱۲ هزار دیوارچینی و ۷۲۸۰ واحد نازک‌کاری اجرا شده است.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن خراسان رضوی افزود: شاید در مقطعی بانک‌ها به دلیل مشکلات مالی به صورت موقت در پرداخت تسهیلات کاهش داشتند اما این مشکل حل شده و بانک‌ها پرداخت دارند. ما متقاضیان را معرفی می‌کنیم و قراردادها را منعقد می‌کنیم. در حال حاضر همه بانک‌ها همکاری دارند.

در ادامه محمود واحدیان، معاون توسعه و عمران روستایی بنیاد مسکن خراسان رضوی تصریح کرد: در سال گذشته ۶۹۷ میلیارد تومان شامل اعتبارات تخصیصی و مصوب داشتیم که شامل منابع مختلف است. تاکنون ۱۳۰ میلیارد تومان تخصیص داشتیم که حدود ۲۰ درصد بوده است. تا پایان سال یعنی ۳۱ شهریور به ۱۰۰ درصد خواهد رسید و پروژه‌ها انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: اعتبارات بازنگری طرح ۱۱۱۳ حدود ۵۰ میلیارد بود که ۱۰۰ درصد تخصیص پیدا کرد. امسال برای مطالعه ۴۰۰ روستا را در دست بازنگری داریم که ۴۷ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده و تا الان ۷۰ درصد تخصیص داشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات خودمالکی در خوزستان پرداخت شد
  • آماده پرداخت ۲۲۳۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه ساخت مسکن روستایی هستیم
  • یک پیشگویی تازه درباره قیمت مسکن در سال جدید
  • پرداخت بیش از ۱۹ همت ‌تسهیلات‌ مسکن ملی خودمالکی در خوزستان
  • سقف تسهیلات مسکن جوانان افزایش می‌یابد
  • میزان پرداخت تسهیلات ساخت و خرید مسکن اعلام شد
  • تشکیل ۳۰ هزار پرونده در طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی
  • ۱۱۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات ساخت، خرید و تعمیرات پرداخت شد
  • پرداخت ۱۱۵ همت تسهیلات ساخت و خرید مسکن
  • نظرآباد و اشتهارد دارای بیشترین بافت فرسوده روستایی در البرز هستند