Web Analytics Made Easy - Statcounter

راننده ۲۱ ساله و بلژیکی تیم ردبول اعلام کرد برای داشتن احساس خوب همیشه نیاز به پیروزی در فرمول یک ندارد. ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴ ورزشی ورزش جهان نظرات - اخبار ورزشی -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از GPToday، ماکس فرستاپن که یکی از امیدهای قهرمانی‌های متعدد در فصول آینده فرمول یک با توجه به سن‌وسالش محسوب می‌شود، معتقد است به پیروزی برای داشتن احساس خوب نیازی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماکس ورستاپن 21ساله در این رابطه گفت: برای رسیدن به یک حس خوب و اطمینان‌بخش در فرمول یک حتما نباید پیروز و قهرمان شوم. همیشه به خودم ایمان داشتم و اکنون با تیم ردبول در فرمول یک کمی از سایر رقبا عقب افتادیم. البته ما در شرایط سخت می‌توانیم موفقیت‌های بیشتری را به دست آوریم. کمی واقع‌بین باشیم و باید بگویم ردبول تیم مسلط بر رقابت‌های فرمول یک نیست.

راننده تیم ردبول ادامه داد: البته تلاش ما بر مبنای مهار کردن تیم‌های مرسدس و فراری است. فقط امیدوار هستیم عملکرد بهتری نسبت به آنها در ادامه رقابت‌ها داشته باشیم زیرا ردبول نیازمند کاهش اختلاف امتیازی است. در هر گرندپری ماشین خود را بهتر می‌کنیم که سبب سرعت و عملکرد بهتر ما خواهد شد.

رینس فاتح گرندپری بریتانیا شد

انتهای پیام/

R7858/P/S3,28/CT10 واژه های کاربردی مرتبط مسابقات فرمول یک

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسابقات فرمول یک مسابقات فرمول یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۹۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی مرسدس بهتر از این نمی شود! (+تصاویر)

عصر ایران- این مطلب به طور خاص طرفداران مرسدس بنز را مخاطب خود قرار می دهد! زیرا با یکی از عالی ترین نمونه های این اشراف زاده آلمانی سر و کار داریم. مرسدس- آ ام گ جی تی63 اس ئی پرفورمنس دو درب کوپه که پرچمدار جدید خانواده جی تی محسوب می شود.

در بخش پیشرانه جی تی63 اس ئی پرفورمنس از تپنده 4 لیتری توربودوقلو 8 سیلندر و یک موتور الکتریکی مرتبط با محور عقب استفاده شده است. بخش احتراقی پیشرانه به تنهائی 603 اسب بخار  خروجی دارد و مجموع خروجی ساختار پلاگین هیبرید 805 اسب بخار محاسبه شده است. گشتاور نیز عدد عالی 1047 نیوتن متر را نشان می دهد.

شاخص صفر تا 96 کیلومتر طی 2.7 ثانیه به ثبت رسیده که این هم یک رکورد بسیار خوب برای کوپه خیابانی مرسدس محسوب می شود.

انرژی مورد نیاز موتور الکتریکی از باتری 6.1 کیلووات ساعت تامین می شود اما مرسدس بنز به برد الکتریکی خالص آن اشاره نکرده است. در مجموع اطلاعات و جزئیات بیشتر این محصول جدید در روزهای آینده منتشر خواهد شد.

در بخش جعبه دنده از نمونه 9 سرعته دوکلاچه و سیستم تمام چرخ محرک اختصاصی فورمتیک پلاس استفاده شده است. رینگ های آلومینیومی در اندازه 20 اینچی نصب شده اند که مشتری در حالت آپشن می تواند آن را به 21 اینچی ارتقا دهد.

فرمان پذیری عقب و تعلیق تطبیقی به عنوان آپشن استاندارد ارائه می شوند.

در سیستم ترمز از کلاس کربن سرامیک استفاده شده که در چرخ جلو روتورهای 16.5 اینچی و کالیپر 6 پیستونه نصب شده و در محور عقب روتور 15 اینچی و کالیپر تک پیستونه فعال است.

مرسدس- آ ام گ جی تی63 اس ئی پرفورمنس کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران/ تمجید از عملکرد لژیونر ایرانی
  • واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران
  • قرارداد گران‌قیمت فراری با اسپانسر آمریکایی
  • فرمول یک چین ۲۰۲۴؛ پیروزی ورستپن و افتخار برای نوریس
  • پیشی گرفتن ردبول از مرسدس در تعداد پیروزی‌های قرن ۲۱
  • «فرستاپن» فاتح گرندپری چین شد
  • فرمول یک| فرستاپن فاتح گرندپری چین شد
  • راسل: زمان را فدای آینده می‌کنیم
  • وقتی مرسدس بهتر از این نمی شود! (+تصاویر)
  • توماس توخل: تیم لایق بیش‌ترین تمجیدهاست؛ این پیروزی پایانی خوب برای یک هفته عالی بود