Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@18:04:22 GMT

از «ایران فعال» تقدیر شد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۹۳۵۷

از «ایران فعال» تقدیر شد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ سیدعبدالحمید احمدی معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی، در نامه ای خطاب به دکتر مهدی قاسمی مدیر شبکه سلامت پخش برنامه ای با رویکرد توسعه ورزش همگانی را گامی مثبت در جهت ارتقاء سلامت اجتماعی دانست و ابراز امیدواری کرد پخش برنامه هایی از این نوع در سلامت عمومی و پیشگیری از بیماری ها افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است؛ «ایران فعال» برنامه ای با محوریت سلامت اجتماعی است که تلاش دارد تا ورزش های همگانی را در سبد سلامت ایرانیان نهادینه کند.

در این برنامه علاوه بر دعوت از مقام آوران و مدال آوران در میادین بین المللی از مسئولان و مدیران حوزه سلامت ـ ورزش دعوت می شود تا به تشریح عملکرد و برنامه های حوزه های مرتبط سخن گویند. تشویق به ورزش های همگانی، صبحگاهی و پیاده روی های دسته جمعی از دیگر بخش های «ایران فعال» است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران پیاده روی سلامت فرهنگ و هنر معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۹۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد بیماری‌های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است

ودود اسحق زاده در نشست ساماندهی ایستگاه های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در اردبیل گفت: یکی از آسیب‌های جدی در جامعه رشد بیماری‌های غیرواگیر همچون فشار خون و چاقی است.

رییس هیات ورزش های همگانی استان اردبیل با تاکید بر اینکه توسعه ورزش همگانی میان اقشار مختلف در جلوگیری از آن نقش دارد، افزود: به منظور گسترش سلامتی، نشاط و شادابی جسم به دنبال ایجاد بسترهای مناسب ورزشی در محلات و بوستان ها با تقویت ایستگاه های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی هستیم.

او متولی بسترسازی ورزش همگانی را شهرداری اعلام کرد و گفت: در کنار شهرداری تامین مربی ایستگاه ها با هیات ورزش های همگانی است که تلاش می کنیم تا با انتخاب مربیان در این ایستگاه ها نشاط و شادابی را به بوستان ها بیاوریم.

اسحق زاده اهداف ورزش های همگانی را یادآور شد و تصریح کرد: حفظ سلامت روحی و جسمی جامعه، ایجاد نشاط عمومی و شادابی جامعه و فراهم کردن فرصت تفریحات سالم برای همه از جمله این اهداف است.

رییس هیات ورزش های همگانی استان اردبیل بیان کرد: به زودی دوره مربیگری ورزش روزانه نیز برگزار خواهد شد و با حضور این مربیان در ایستگاه ها و با انجام صحیح حرکات ورزشی از آسیب دیدگی شرکت کنندگان جلوگیری خواهیم کرد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • رشد بیماری‌های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • شورای شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • ۴۰ درصد معادن نیشابور فعال است
  • وجود ۳۰۸ خانه بهداشت فعال در چهارمحال و بختیاری
  • کلانتری: اقدامات انجام شده در حوزه همگانی خانواده محور است
  • لزوم افزایش ارتباط فعال دانشگاه با جوامع و نهادهای مردمی
  • برگزاری رقابت‌های هندپلو در ارومیه