Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد زاده رحمانی، فرماندار بافق در حاشیه افتتاح طرح های عمرانی این شهرستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  گفت:در مجموع به مناسبت هفته دولت ۷۱ طرح با اعتباری بالغ بر ۹۲میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود.

او افزود: طرح های امسال در حوزه‌های مختلف فرهنگی، کشاورزی، عمران شهری و روستایی و ورزشی است که این تنوع نکته قابل توجهی می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرماندار بافق خاطر نشان کرد: بسیاری از طرح ها درصد پیشرفت فیزیکی بالایی دارند که در دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

محسن صادقیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد نیز گفت: بافق از لحاظ تعداد طرح های افتتاح و کلنگ زنی و مبلغ اعتبار هزینه شده جز شهرستان‌های اول استان است.

او افزود:در هفته دولت سال جاری در استان ۷۰۸ طرح افتتاح و ۱۲ طرح کلنگ زنی می‌شود که در مجموع اعتبار این ۷۲۰ طرح بالغ بر ۲ هزار و ۵۷۰ میلیون تومان است.

صادقیان عمده بحث سرمایه گذاری را توسط بخش خصوصی بالغ بر ۲ هزار و ۱۶۰ میلیارد تومان برشمرد و تصریح کرد: مابقی اعتبارات از محل اعتبارات ملی، استانی، منابع داخلی دستگاه‌ها و شرکت‌های دولتی است.

انتهای پیام/ص

بافق از شهرستان پیشرو در تعداد اعتبارات و طرح های هفته دولت است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته دولت افتتاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۹۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ درصد روستاهای بابل از نعمت گاز برخوردارند

ایسنا/مازندران سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان بابل با اشاره به اینکه شهرستان بابل در بسیاری از حوزه‌های زیربنایی محروم است گفت: ۶۰ درصد روستاهای شهرستان بابل از نعمت گاز برخوردار نیستند.

علی پیرفلک چهارشنبه، ۵ اردیبهشت در جلسه شورای اداری شهرستان بابل اظهار کرد: طبق نگاه دولت سیزدهم باید تلاش مدیران ایثارگرانه و بی‌منت باشد، مدیران با روزمرگی و کارهای فرسایشی و یا از سرتکلیف سازمانی به اهداف مورد نظر نمی‌رسند.

وی افزود: برای اقدامات بزرگ و موثر باید همچون رزمندگان اسلام بود که در دوران دفاع مقدس اقدامی شبانه روزی بدون چشمداشت به امور مادی، با کم‌ترین حقوق بیشترین خدمات را ارائه دادند.

سرپرست فرمانداری ویژه بابل تصریح کرد: هیچ مدیری حق ندارد وابسته به حزب، جریان و تفکر سیاسی باشد بلکه تفکر مدیران باید رفع امورات مردم باشد.

پیرفلک یادآور شد: شهرستان بابل باوجود عملکرد درخشانی که در حوزه‌های مختلف در این نظام داشته است اما پیشرفت و توسعه مناسبی مطابق با خدمات ارزنده خود نداشته است.

وی ادامه داد: بسیاری از روستاهای بابل در حوزه زیربنایی محروم بوده و هنوز ۶۰ روستای شهرستان بابل از داشتن شبکه گاز محروم است.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از روستاهای بابل فاقد آب شرب بهداشتی است، افزود: همچنین بسیاری از روستاهای دچار نوسان و ضعف ولتاژ برق هستند و تعدادی از روستاها از اینترنت برخوردار نیستند.

وی محور اقتصاد استان را فعالیت کشاورزی برشمرد و گفت: نقش مازندران در ارزآوری و تامین امنیت غذایی کشور برکسی پوشیده نیست، لذا ضروریست در تامین نیازهای حداقلی کشاورزان تلاش مضاعف شود.

پیرفلک با اشاره به اینکه شایسته نیست کشاورزان دغدغه و مشکل کود، سم و سوخت مورد نیاز کشاورزی داشته باشند، یادآور شد: لازم است در کمترین زمان ممکن این مشکلات مرتفع شود.

فرماندار بابل با اشاره به تنش آبی موجود در حوزه کشاورزی تصریح کرد: به بهانه ایجاد خطر برای حفره‌های زیرزمینی، کشاورزان را از اخذ پروانه چاه‌های کم عمق محروم نکنید بلکه با تشکیل کارگروه، پروانه حفر چاه صادر شود.

وی اظهار کرد: در ۲۵ فروردین سال گذشته ۴۵ متر مکعب دبی رودخانه در هراز بود که بین چند شهرستان بدون ایجاد مشکلی توزیع می‌شد اما این میزان به ۱۱ متر مکعب یعنی به یک چهارم کاهش یافت که تنش آبی را امسال شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه باید متولیان امر برای جبران تنش آبی منابع آبی جدید برای خود برنامه ریزی و طراحی کنند گفت: لایروبی آببندان‌ها، لاینینگ انهار، حفر چاه‌های عمیق کشاورزی و برق‌دار کردن چاه‌های کشاورزی از جمله این اقدامات است.

پیرفلک یادآور شد: با نهادینه کردن فرهنگ صرفه جویی ضمن مدیریت انرژی از قطعی برق واحدهای تولیدی جلوگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه اولویت‌بندی در حوزه اعتبارات مورد توجه مدیران باشد و در اختیار فرمانداری قرار دهد، تصریح کرد: استفاده از اعتبارات شناور که شامل حوزه سفر ریاست جمهوری، ستاد بحران، اعتبارات بخش‌های کمیته برنامه ریزی استان در قالب تملک و دارایی، اعتبارات متوازن و سهم نمایندگان است رکن توجه مدیران دستگاه های اداری باشد و مدیر نمونه از نگاه ما مدیری است که در بخش اعتبارات شناور موفق عمل کرده باشد.

وی همچنین به استفاده از ظرفیت شهرستان در حوزه کشاورزی، صنعت و معدن، خدمات و گردشگری تاکید کرد و گفت: اولویت بخش گردشگری حوزه بومگردی باشد .

پیرفلک تصریح کرد: در حوزه ساخت و سازغیر مجاز نیز اصل بر پیشگیری است، باید کارگروهی تشکیل و مشکلات مردم در حوزه منابع طبیعی و عرصه جنگلی حل شود.

وی گفت: کشاورزان و تولیدکنندگان، فروشندگان و بازاریاب خوبی نیستند این ما هستیم که باید بازار هدف برای فروش تضمینی این تولیدکنندگان را فراهم کنیم اما تاکنون در ایجاد بازار جامع سازمان یافته در شهرستان موفق نبودیم.

وی همچنین بر جذب سرمایه گذار بخش خصوصی در حوزه‌های مختلف برای توسعه شهرستان تاکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۴۰ درصد روستاهای بابل از نعمت گاز برخوردارند
  • جذب ۳۲۷ میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی و نفت در شهرستان کبودراهنگ
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • کمباین وارداتی جدید در کارون رونمایی شد
  • ۳ مرکز جامع سلامت خانواده در همدان کلنگ‌زنی و افتتاح شد
  • استان یزد میزبان اولین کنگره بین المللی شتر در کشور می‌شود
  • لایحه پیشنهادی دولت برای وصول مطالبات دانشگاه‌ها از بنیاد شهید
  • اعتبارات سفر دولت مربوط به موزه دفاع مقدس مازندران جذب شد
  • فقط ۳ درصد اعتبارات نوسازی مدارس استان به کبودراهنگ اختصاص یافت