Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@06:04:36 GMT

مسکو هیچگاه درخواست پیوستن به گروه 7 را نخواهد کرد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۹۴۰۱

به گزارش فارس، «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه در واکنش به اخبار چند روز گذشته درباره احتمال دعوت از این کشور برای حضور در نشست بعدی گروه 7، گفت که مسکو هیچگاه درخواست پیوستن به این گروه را نخواهد کرد. 

روسیه تا سال 2014 عضو گروه 8 بود اما کشورهای غربی به بهانه تحولات شرق اوکراین و برگزاری همه پرسی الحاق کریمه به روسیه این کشور را از عضویت در گروه 8 کنار گذاشتند و از آن زمان تا کنون این گروه به گروه 7 تغییر نام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دونالد ترامپ رئیس جمهور روسیه در نشست جاری این گروه در «بیاریتز» فرانسه از تمایل خود برای دعوت از ولادیمیر پوتین برای شرکت در نشست بعدی گروه 7 که قرار است در آمریکا برگزار شود، خبر داده بود.

وزیر خارجه روسیه درباره تحولات استان ادلب در سوریه نیز گفت: امکان سازماندهی عملیاتهای گشت زنی مشترک بین نظامیان روس و ترکیه در مناطق کاهش تنش در ادلب وجود ندارد. 

وی اضافه کرد، پیش از این مسکو به آنکارا پیشنهاد گشت زنی مشترک بین نیروهای دو طرف را در این مناطق ارائه کرده بود اما تا کنون توافقی میان دو طرف حاصل نشده است. 

لاوروف در ادامه گفت: نیروهای ارتش سوریه در ادلب که از طرف روسیه پشتیبانی میشوند توافق موجود میان کشورهای ضامن در ادلب را هیچوقت نقض نکرده‌اند. 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۹۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قربانی در بین بهترین‌های روسیه (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محمد قربانی که در نقل و انتقالات زمستانی انتقالی یک میلون یورویی از سپاهان اصفهان به اورنبورگ داشت، دو روز قبل (چهارشنبه) در مرحله یک چهارم نهایی روسیه کاپ مقابل دینامو مسکو به میدان رفت و در جریان شکست چهار بر دو تیمش موفق به گلزنی شد.

این هافبک ایرانی که نخستین بازی ملی خود را در فیفا دی اخیر در مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل ترکمنستان انجام داد، در بازگشت به روسیه شرایط خوبی را تجربه کرد و در بازی با دینامو مسکو هم خطرناک ظاهر شد.

محمد قربانی در دیدار روسیه کاپ مقابل دینامو مسکو با وجود اینکه تیمش با نتیجه چهار بر دو شکست خورد، یک گل به ثمر رساند و با عملکردش در تیم منتخب مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها قرار گرفت.

هافبک ایرانی اورنبورگ در چهار بازی لیگ برتر روسیه به‌عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفته و در دو بازی ثابت در جام حذفی و روسیه کاپ نیز توانسته برابر اسپارتاک مسکو و دینامو مسکو گلزنی کند.

دیگر خبرها

  • قربانی در بین بهترین‌های روسیه (عکس)
  • کلمبیا هم خواهان پیوستن به «بریکس» است
  • هشدار خاخام‌های ارشد صهیونیستی درباره حمله به ایران/ سفر امیرعبداللهیان به نیویورک برای حضور در نشست شورای امنیت/ درخواست روسیه از شورای امنیت برای تحریم اسرائیل
  • هشدار خاخام های ارشد صهیونیستی درباره حمله به ایران/ سفر امیرعبداللهیان به نیویورک برای حضور در نشست شورای امنیت/ درخواست روسیه از شورای امنیت برای تحریم اسرائیل
  • شکست اورنبورگ در جام حذفی روسیه با وجود درخشش قربانی
  • روز شاد سپاهانی‌ها: لژیونر هم گل زد
  • تعیین سرنوشت دارایی های مسدود شده روسیه در نشست گروه ۷
  • قربانی همزمان با سپاهان بازی می‌کند
  • سفر معاون وزیر خارجه ایران به مسکو
  • چرا جنگ ایران و اسراییل به نفع روسیه نیست؟