Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید حمید شهرآیینی مدیر شرکت برق سبزوار در حاشیه بهره برداری از  طرح‌های برق در هفته دولت گفت: ۸ طرح برق رسانی شهری و روستایی سبزوار با اعتبار ۳۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اجرا شد.

 او ادامه داد: تامین روشنایی بزرگراه ابریشم با احداث ۹ کیلومتر شبکه معابر هوایی و نصب ۳۵۰ دستگاه چراغ ۲۵۰ وات بخار سدیم، تامین روشنایی بلوار فرید خراسانی، خیابان‌های نبوت، هنرستان، شهرک اندیشه و ولیعصر با احداث ۵ کیلومتر شبکه معبر هوایی از جمله این طرح‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر شرکت برق سبزوار گفت: همچنین احداث شبکه و نصب پست توزیع برق جهت رفع افت ولتاژ، تامین برق مشترکان جدید درخیابان‌های گلشن، صالح آباد، بقراط و خیرآبادی و روستا‌های ایزی و حارث اباد با نصب ۱۴ پست توزیع و توسعه و احداث فیدر‌های جدید ۲۰ کیلو ولت در پست‌های فوق سنگین سنگرد و بیهق به طول ۲۶۰ متر از دیگر طرح‌های به ثمر نشسته است.

شهرآیینی افزود: احداث شبکه ۲۰ کیلو ولت به طول یک کیلومتر، نصب پست جهت تامین برق منطقه ویژه اقتصادی زعفرانیه و نصب سه دستگاه کلید ۲۰ کیلو ولت قابل قطع زیر بار جهت افزایش قابلیت مانور شبکه ۲۰ کیلو ولت این شهرستان نیز افتتاح شد.

او ادامه داد: اصلاح و بازسازی شبکه فشار ضعیف و متوسط در بلوار ثامن صالح آباد، ضلع جنوبی بزرگراه ابریشم و خیابان سهراب به میزان ۴ کیلومتر و نصب و جابجایی دو پست توزیع برق در چهارراه دلاوران در این طرح‌ها بود.
انتهای پیام// م. ژ   بهره برداری از طرح های شرکت برق در  سبزوار

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۹۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود رینگ آبی در اطراف تبریز و معضل تامین آب

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف غفارزاده روز سه‌شنبه در جلسه شورای بهره‌برداری شرکت که با حضور معاونین و مدیران برگزار شد، اظهار کرد: نبود رینگ آبی (چرخه پشتیبانی کننده) در دور کلانشهر تبریز، تأمین آب شرب پایدار و یکنواخت این شهر را دچار مشکل کرده و برای رفع این مشکل نیاز است که رینگ یا حلقه آبی دور این شهر تکمیل و بهره برداری شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر رینگ جنوبی شهر با ۲۶ کیلومتر طول به اتمام رسیده و طبق برنامه ریزی انجام شده، رینگ شرقی به طول ۱۶ کیلومتر نیز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

غفارزاده اضافه کرد: به رغم بارش‌های اخیر، با توجه به شرایط خشکسالی و عدم تبدیل بارش‌ها به روان آب، تنها ۵۲ درصد مخازن سدهای استان پر شده اما نسبت به سال گذشته که سال آبی بسیار سختی بود وضعیت کمی بهتر است.

وی ادامه داد: سال قبل با تداوم شرایط خشکسالی و کاهش بارندگی‌ها مواجه بودیم اما با مدیریت منابع و مصارف آبی توانستیم این بحران را در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعتی و شرب رد کنیم.

مدیرعامل آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی با اشاره به برداشت‌های غیرمجاز و مصرف بی‌رویه خاطرنشان کرد: به رغم باور عمومی، بارندگی‌های پراکنده روزهای اخیر، اثربخشی ناچیزی بر مخازن سدها داشته که امیدواریم شهروندان با خودداری از مصارف غیرضروری، کمک حال کارکنان صنعت آب استان شوند.

کد خبر 6086323

دیگر خبرها

  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • بهره برداری از ۷ طرح برق رسانی درچهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری از ۱۰ پروژه حیاتی برق گیلان برای عبور موفق از تابستان
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • نبود رینگ آبی در اطراف تبریز و معضل تامین آب
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری
  • بهره برداری و آماده بکار بودن ۱۶ دستگاه دیزل ژنراتور در خراسان شمالی 
  • پروژه خط ۱۴ اینچ تبریز _ ارومیه در آستانه بهره‌برداری