Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@16:15:38 GMT

النصر- السد به یاد اسکوچیچ و سپاهان!

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۹۴۹۹

السد قطر و‌النصر عربستان در اولین دیدار لیگ قهرمانان در مرحله یک چهارم نهایی امشب در ریاض به مصاف هم می روند.

به گزارش ورزش سه، تیم های النصر عربستان و السد قطر باید امشب در دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بروند که تیم النصر بیش از ۱۵۰۰ روز است که شکستی در خانه و در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نداشته، آنها در این مدت ۶ بار به مصاف حریفان رفتند و باختی برایشان ثبت نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


تیم های النصر و السد در سال ۲۰۱۱ به همراه استقلال و پاختاکور همگروه بودند که در نهایت السد به عنوان تیم اول و النصر به عنوان تیم دوم صعود کردند، در دیدارهای رو در رو یک تساوی ۱-۱ و یک برد ۱-۰ به سود السد به دست آمد.

 

دراگان اسکوچیچ سرمربی کنونی صنعت نفت آبادان در آن زمان سرمربی زردهای ریاض بود و این تیم را به مرحله بعد رساند.

 

السد پس از صعود برابر الشباب عربستان


 پیروز شد و حریف سپاهان در مرحله بعد شد، سپاهان در مرحله قبل از آن موفق شده بود بنیادکار ازبکستان را شکست بدهد.

 

دیدار جنجالی که سپاهان بازی رفتش را به دلیل دوکارته شدن رحمان احمدی با نتیجه ۳-۰  شکست خورد و برد ۲-۱ در بازی رفت برابر السد افاقه نکرد و السد به مرحله بعد صعود کرد و پس از شکست سوون سامسونگ و جونبورک موتورز از کره جنوبی به عنوان قهرمانی دست یافت.

 

گفتنی است در دیدار امشب السد با پیراهن سفید و النصر با پیراهن زرد به میدان می روند.

 

 


السد قطر و النصر عربستان پیش از این در سال 2011 برابر هم قرار گرفته بودند که در مرحله گروهی بود و السد در بازی رفت با نتیجه 1-1 متوقف شد و در بازی برگشت با نتیجه 1-0 پیروز شد. السد همان سال تا فینال رفت و قهرمان شد همان سالی که با دو کارته شدن رحمان احمدی سپاهان سه بر صفر بازنده شده

 

عربستان لیگ قهرمانان آسیا النصر عربستان السد قطر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عربستان لیگ قهرمانان آسیا النصر عربستان السد قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۹۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: باید مونتجوئیک را تبدیل به یک کوره داغ کنیم

سرمربی بارسلونا وضعیت تیمش را در آستانه بازی برگشت با پاری‌سن‌ژرمن در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تشریح کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژاوی هرناندس که پس از برتری 3 بر 2 هفته پیش شاگردانش مقابل پاری‌سن‌ژرمن در دور رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، فردا شب (سه‌شنبه) در بازی برگشت پذیرای نماینده فرانسه خواهند بود؛ با حضور در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت: پس از پنج سال ما برای رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا بازی می‌کنیم. همه برای بازی فردا بسیار هیجان‌‌زده هستند. ما در بازی فردا به هواداران‌مان نیاز داریم و باید ورزشگاه مونتجوئیک را تبدیل به یک کوره داغ کنیم. ما می‌خواهیم به مرحله نیمه‌نهایی برسیم و در صورت موفقیت به انجام این کار، این موفقیت بزرگی خواهد بود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش در تمجید از بازیکنانش اظهار داشت: پدری و گوندوگان برای تحمیل ریتم بازی‌مان به حریف بسیار مهم هستند. اگر آنها خوب بازی کنند، شانس ما برای کسب پیروزی افزایش پیدا خواهد کرد. پدری می‌تواند فردا از ترکیب اصلی بازی را شروع کند. کریستنسن و سرخی روبرتو هم بازیکنان مهمی هستند که فردا آنها را به خاطر محرومیت در اختیار نخواهیم داشت اما بازیکنانی داریم که می‌توانند فردا عالی کار کنند.

سرمربی بارسلونا همچنین درباره هافبک مراکشی پاری‌سن‌ژرمن که بازی رفت دو تیم را به خاطر محرومیت از دست داده بود، خاطرنشان کرد: پار‌ی‌سن‌ژرمن گزینه‌های زیادی دارد و برای همین پیش‌بینی‌اش سخت است که بدانیم آنها قرار است در بازی فردا با چه ترکیب و سیستمی بازی کنند. من بیشتر نگران پار‌ی‌ژرمن به صورت تیمی هستم اما اشرف حکیمی بازیکن فوق‌العاده‌ای است.

اتفاق نظر مدیران بارسلونا در مورد جانشین ژاوی

ژاوی همچنین درباره اینکه هوادارن چگونه باید از عثمان دمبله استقبال کنند که در بازی رفت پس از گلزنی به تیم سابق خود شادی گل کرد، گفت: قبل شروع بازی رفت با دمبله احوالپرسی کردم اما در پایان بازی زمان کافی برای دیدن او را نداشتم. در بازی فردا هم هواداران آنطور که دوست دارند، از او استقبال خواهند کرد. شاید فردا پیش از بازی با عثمان صحبت کردم. من از دست دمبله عصبانی نیستم، او زمانی که در بارسلونا بود در سطح بالایی بازی می‌کرد و در نهایت تصمیم به جدایی از بارسا گرفت و من هم باید به تصمیمش احترام بگذارم.

وی در خصوص دو سه‌گانه قهرمانی که به عنوان بازیکن با بارسلونا و زیرنظر پپ گواردیولا و لوئیس انریکه کسب کرد، یادآور شد: پپ و انریکه تأثیر زیادی روی من به عنوان بازیکن آزاد گذاشتند. پیش از این هم گفته بودم که گواردیولا، انریکه و آراگونس بیشترین تأثیر را در دوران بازیگری من داشته‌اند.

سرمربی بارسا همچنین درباه حضور چهار مربی اسپانیایی (گواردیولا، ژاوی، انریکه و آرتتا) در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که هر چهار نفر به نوعی در باشگاه بارسلونا پرورش یافته‌اند، اظهار داشت: من فکر نمی‌کنم این تصادفی باشد. مدرسه بارسلونا مربیان زیادی تولید کرده و این فلسفه بارسا است. این یک مزیت برای بارسلونا است و DNA باشگاه همین است.

تیم‌های بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن از ساعت 22:30 فردا (سه‌شنبه - به وقت تهران) در ورزشگاه مونتجوئیک به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لیگ قهرمانان اروپا | دشمن آشنا در خانه بارسلونا
  • پیش بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن؛ آماده برای یک جنگ تمام‌عیار
  • کرسپو: قدرت العین با الهلال برابر است
  • احضار رونالدو به کمیته انضباطی: پارتی‌بازی در کار نیست
  • ژاوی: باید مونتجوئیک را تبدیل به یک کوره داغ کنیم
  • دفاعیه رونالدو از کُتک کاری در عربستان روی میز دادگاه
  • شکستی که عربستان را متحول کرد/مربی بارسلونا سوار بر شاهین‌های سبز
  • انتشار تصویر دیدار فوتبالیست جنجالی عربستانی‌ها با مدل زن ایرانی
  • (عکس) دیدار ستاره‌ی جنجالی عربستان با مدل زن ایرانی
  • عکس| اتهام جدید به کریستیانو رونالدو در عربستان