Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@16:32:48 GMT

نیم نگاه علی منصور به یوسف گم گشته

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۹۶۰۳

نیم نگاه علی منصور به یوسف گم گشته

دویست و هفتاد و هشتمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "نیم نگاه علی منصور به یوسف گم گشته" عنوان اصلی این رسانه است. در متن مربوط به این عنوان آمده است:

ذوبی‌های اصفهان در هفته دوم مسابقات لیگ نوزدهم برابر پارس جنوبی در شهر جم قرار می‌گیرند و به دنبال جبران شکست تلخ برابر سایپا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقه‌ای که با برتری ۲ گله شاگردان منصوریان شروع و در نهایت با شکست ۳-۲ آن‌ها به اتمام رسید.

محمدباقر صادقی در این بازی نیز اشتباه تاثیرگذار داشت تا مقدمات باخت دیگری برای ذوب‌آهن چیده شود. درست به مانند جدال با الاتحاد عربستان که اشتباه فاحش این گلر در صحنه گل دوم شیرازه نماینده ایران را از هم پاشید.
حالا خبر می‌رسد که کادر فنی ذوب‌آهن به دنبال این است در جدال با شاگردان فراز کمالوند، یوسف بهزادی دروازه‌بان دوم خود را در ترکیب قرار دهد. این بازیکن فصل قبل در پدیده حضور داشت و چند ماهی از آخرین نمایش او می‌گذرد و باید دید چه نمایشی دارد. صادقی در دو بازی رفت و برگشت برابر الاتحاد و جدال با سایپا ۹ گل دریافت کرده است و همین باعث شده تا تیم فنی به دنبال ایجاد تغییرات موقتی در خط دروازه باشد.

"مهندسی در لیگ؟ امکان ندارد" دیگر عنوان این رسانه است که به پاسخ هدایت ممبینی به صحبت های قلعه نویی در مورد مهندسی در لیگ و جام حذفی فصل پیش اختصاص دارد.

" هواداران مان به کمتر از قهرمانی راضی نمی شوند" عنوان پایانی صفحه اصلی روزنامه اینترنتی فوتبال اصفهان به نقل از مهدی کیانی کاپیتان سپاهان است.

برای مشاهده صفحه های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 387268

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال سپاهان باشگاه سپاهان تیم فوتبال ذوب آهن باشگاه ذوب آهن مدیرعامل باشگاه ذوب آهن مدیرعامل باشگاه سپاهان محمدباقر صادقی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۹۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیدحسین در دادسرا فرهنگ و رسانه

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، به دنبال اتفاقات پس از پایان دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال، سید حسین حسینی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به 300 میلیون تومان جریمه و یک جلسه تعلیقی محکوم شد.

کاپیتان استقلال پس از دیدار با شمس آذر قزوین نیز صحبت‌هایی در رابطه با حکم کمیته انضباطی مطرح کرد که با واکنش این کمیته و حکم جدید این کمیته روبه‌رو شد.

بدین ترتیب یک جلسه محرومیت تعلیقی‌ حسینی اجرا خواهد شد و او در بازی با تراکتور تبریز در هفته بیست‌وپنجم محروم خواهد بود.

در تازه‌ترین اتفاق، فرماندهی انتظامی کشور (فراجا) از دروازه‌بان استقلال به دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کرده و دروازه‌بان ملی‌پوش آبی‌پوشان در دادگاه حضور یافت. حسینی در دادسرا توضیح داد صحبتی یا اقدامی علیه فرماندهی انتظامی نکرده و تنها برای مراقبت از بانوی هوادار دنبال آرام کردن فضا بوده است.

وکیل باشگاه استقلال نیز بابت این پرونده در دادسرا حضور پیدا کرد.

دیگر خبرها

  • آغاز رقابت ۸ تیم برای رسیدن به جام جهانی/جدال ایران با حریف مرموز
  • درآمد پیش‌کش؛ کارت خبرنگاری بدهید!
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • سیدحسین در دادسرا فرهنگ و رسانه
  • اینفوگرافیک| عملیات ایران علیه اسرائیل در یک نگاه
  • (تصاویر) نگاه رسانه‌های خارجی به ایران؛ از عید نوروز تا شادی حمله به اسرائیل
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس
  • تقی آزاد ارمکی : رئیسی هر آرزویی می‌کند کسی به آن اعتنا نمی‌کند/ امروز با دولت ضعیف در برابر جامعه قوی روبرو هستیم
  • آزاد ارمکی: رئیسی هر آرزویی می‌کند کسی به آن اعتنا نمی‌کند/ امروز با دولت ضعیف در برابر جامعه قوی روبرو هستیم
  • طرح الگو کشت به طور جدی دنبال شود/ نگاه دولت به کشاورز ویژه باشد