Web Analytics Made Easy - Statcounter

ظفرقندی گفت: مالیات پزشکان باید به صورت شفاف دریافت شود و محل هزینه کرد آن نیز باید به صورت شفاف اعلام شود.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، «محمدرضا ظفرقندی» در مراسم تجلیل از جامعه پزشکی و داروسازان که در سازمان بیمه سلامت برگزار شد، گفت: سازمان بیمه سلامت سازمانی است که حرکت رو به جلو دارد و ما شاهد تعامل و مشارکت آنها با سایر سازمان ها و گروه های پزشکی می باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس سازمان نظام پزشکی با بیان اینکه امروز شاهد وجود خرد جمعی در سازمان بیمه سلامت هستیم، گفت: در حوزه اقتصاد سلامت اگر ما نگاه واقعی نداشته باشیم، اقتصاد سلامت با نزول همراه خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه هزینه های تمام شده خدمات سلامت باید به صورت علمی و درست مورد بررسی قرار گیرد، گفت: اگر هزینه های تمام شده نظام سلامت به صورت واقعی انجام نشود، در آینده نظام سلامت دچار اختلال می شود.

 

ظفرقندی با بیان اینکه هر روز ما شاهد هجمه های جدیدی به جامعه پزشکی هستیم، گفت: جامعه پزشکی به قانون پایبند است و ما از مالیات واقعی و شفاف آن استقبال می کنیم.

 

وی افزود: مالیات پزشکان باید به صورت کاملا شفاف دریافت شود و به صورت شفاف بیان شود که در چه جاهایی هزینه شده است و محل هزینه کرد آنها باید مشخص باشد و این گونه نباشد که در پرداخت مالیات بعضی گروه ها از پرداخت مالیات معاف باشند بلکه همه باید در پرداخت مالیات مشارکت کنند.

 

رییس سازمان نظام پزشکی افزود: در نظرسنجی که سه ماه پیش صورت گرفته است، جامعه پزشکی از گروه های مورد اعتماد مردم و مرجع می باشد و نباید گذاشت به جایگاه این جامعه آسیبی وارد شود چرا که اگر اعتماد مردم به پزشکان از بین برود، سلامت جامعه نیز به خطر می افتد.

 

وی با انتقاد از برنامه های صدا و سیما در خصوص جامعه پزشکی گفت: صدا و سیما با محبوبیت پزشکان مشکل دارد و ما شاهد هستیم که برنامه هایی از صدا و سیما پخش می شود که خدمات جامعه پزشکی را زیر سوال می برد در حالی که پزشکان خدمات شایانی را در زمان سیل و هشت سال دفاع مقدس ارایه داده اند اما ما آثار آنها را در صدا و سیما نمی بینیم.

 

وی افزود: امروز شاهد این هستیم که یک گروه به صورت عامدانه به جامعه پزشکی هجمه می کند که به آنها هشدار می دهیم که این مسیر عاقبت خوبی برای شما ندارد.

 

ظفرقندی گفت: جامعه پزشکی، بیمه ها و وزارت بهداشت باید به فکر مردم و تامین سلامت مردم باشد.

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته دولت مسجد اردبیل عید غدیر کانون های فرهنگی هنری مساجد مراسم عمامه گذاری بیرجند مریم داوری روزنامه اصفهان ظفرقندی مالیات پزشکان بیمه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۹۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز بخش‌های بیمارستان ولی عصر بردسکن با سه میلیارد ریال هزینه

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  مدیر شبکه بهداشت و درمان بردسکن گفت: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای نیل به برنامه توسعه مناطق کم برخوردار تعدادی تجهیزات پزشکی جدید به امکانات بیمارستان ولی عصر (عج) افزوده شد .

 مهندس حسین امامیان افزود:این تجهیزات شامل یک دستگاه مانیتورینگ علائم حیاتی پرتابل به همراه ترالی، یک دستگاه مانیتورینگ ثابت برای بخش اورژانس، چهار تخت بیمار به همراه کمد، کنار تخت میز غذا خوری، پله دو طبقه و تشک برای بخش زنان وزایمان، یک دستگاه نوار قلب برای بخش CCU خریداری وتحویل بیمارستان داده شد.

وی ارزش ریالی این تجهیزات را سه میلیارد ریال اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • بیش از ۸۰۰ هزار نفر در کرمانشاه بیمه سلامت رایگان دارند
  • واکنش دبیرکل جامعه پزشکی به مرگ دکتر پرستو بخشی: فشار ها بر پزشکان جوان به مرز هشدار رسیده
  • اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی لرستان درپی درگذشت یکی از پزشکان متخصص استان
  • تجهیز بخش‌های بیمارستان ولی عصر بردسکن با سه میلیارد ریال هزینه
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • برخورد با خاطیان زیرمیزی بگیر در مراکز درمانی کردستان
  • امکان تقسیم اراضی بعد از فوت وراث وجود ندارد
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • درخواست سازمان نظام پزشکی از سازمان جهانی بهداشت برای لغو عضویت رژیم صهیونیستی
  • چرا پزشکان خودکشی می‌کنند؟