Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت و رییس آکادمی استقلال صحبت‌های کوتاهی را درباره بازی با ماشین سازی عنوان کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، استقلال‌ در‌ هفته‌ اول‌ رقابت‌های‌ ليگ‌ برتر‌ مغلوب‌ شد‌ ولی‌ با‌ اين‌ وجود‌ اصغر‌ حاجيلو‌ کاملا‌ اميدوارانه‌ از‌ آينده‌ حرف‌ می‌زند‌ و‌ معتقد‌ است‌ که‌ استراماچونی‌ می‌تواند‌ تيم‌ را‌ به‌ سرمنزل‌ مقصود‌ برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌ عصر‌ ديروز‌ دقايقی‌ با‌ رئيس‌ آکادمی‌ باشگاه‌ استقلال‌ همکلام‌ شديم.

‌‌‌استقلال‌ فصل‌ را‌ با‌ باخت‌ شروع‌ کرد.‌ چرا؟
اتفاق تلخی بود ولی باید به آن فقط در قالب یک حادثه نگریست و فکر نکنیم همه چیز به پایان رسیده، اتفاقاً هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است. ماشین سازی در حال دفاع بود و فقط یک مهاجم در زمین ما داشت که از قضا توپ به او رسید. مدافعان میانی ما باید هوشیارتر باشند. به ویژه دانشگر که سابقه بازی در لیگ قهرمانان را هم دارد. آن گل حاصل یک اشتباه بود که امیدوارم دیگر تکرار نشود. البته سیاوش یزدانی هم می رسد و کمک حال مان می شود.

شما‌ قبلا‌ تأکيد‌ داشتيد‌ پژمان‌ منتظری‌ بايد‌ حفظ‌ شود.
من گفتم بهتر است پژمان منتظری حفظ شود چون تجربه اش آنقدر بالاست که می تواند خط دفاعی ما را جمع و جور کند. البته حالا به هر دلیلی پژمان نیست و خط دفاعی باید بدون او هم موفق باشد. به نظرم استراماچونی مربی قابلی است و می تواند استقلال را به آرامش برساند. او می تواند وضع استقلال را رو به راه کند. من مطمئن هستم می تواند.‌‌

‌‌‌استراماچونی‌ در‌ پايان‌ بازی‌ با‌ ماشين‌سازی‌ واکنشی‌ نشان‌ داد‌ که‌ خيلی‌ عجيب‌ بود.‌ به‌ نظر‌ شما‌ چرا‌ اين‌ کار‌ را‌ کرد؟
به نظرم خودش بابت گل دقیقه ۹۰ شوکه شده بود و داستان مترجم نیز موجب شد تمرکزش برهم بخورد. حالا هرچه بود، دیگر تمام شده و باید به بازی با فولاد فکر کرد. استراماچونی از روی تعصب آن کارها را کرد نه به واسطه بی ادبی. او در اروپا نیز گاهی اوقات از کوره در می رفت. باز هم می گویم استقلال با استراماچونی موفق خواهد شد. استقلال با او رو به راه می شود.

منبع: روزنامه خبر ورزشی

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حاجیلو استراماچونی استقلال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۹۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان شمس آذر برای بازی با استقلال ممنوع المصاحبه شدند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم شمس آذر قزوین در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران ساعت ۱۸ روز جمعه در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال خواهد رفت اما بازیکنان این تیم برای این دیدار ممنوع المصحبه هستند.

مصیب چگینی سرپرست تیم شمس آذر به خبرنگار ورزشی آنا خبر داد با تصمیم سعید دقیقی سرمربی تیم قزوینی، بازیکنان تیم برای بازی با استقلال ممنوع المصاحبه هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سیلوا بازی با شمس آذر را از دست داد
  • بازیکنان شمس آذر برای بازی با استقلال ممنوع المصاحبه شدند
  • حرکت شوکه کننده یک مار بعد از قطع شدن سرش (فیلم)
  • عزل اجباری ستاره دهه ۶۰ از باشگاه استقلال
  • آغاز تغییرات در آکادمی استقلال/ دلیل جدایی حاجیلو مشخص شد
  • (عکس) تصاویر شوکه کننده از ستاره مشهور سینما
  • اتفاق شوکه کننده برای هم تیمی سردار (+عکس)
  • روزبه چشمی به ۲۰۰ بازی برای استقلال رسید
  • دلیل طلاق این ستاره، هواداران را شوکه کرد
  • «کوکتل مولوتف» آماده نمایش شد/ همبازی شدن احمد مهرانفر، امین حیایی و پژمان جمشیدی در یک کمدی