Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@19:01:11 GMT

کیلیان امباپه و یک ماه دوری از میادین

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۹۶۷۱

کیلیان امباپه و یک ماه دوری از میادین

ستاره پی اس جی شب گذشته در جریان بازی با تولوز مصدوم شد و بین سه هفته تا یک ماه به دور از میادین خواهد ماند.

به گزارش "ورزش سه"، در شبی که نیمار بار دیگر با تصمیم باشگاه نتوانست پی اس جی را همراهی کند، این تیم موفق به کسب یک پیروزی پرگل برابر تولوز شد. برتری 4-0 پاریسی ها البته دو تلفات سنگین هم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادینسون کاوانی و کیلیان امباپه دو مهاجم سرشناس این تیم مصدوم شدند و نتوانستند کار را به اتمام برسانند.

 

 

 

 

امباپه در دقیقه 66 مسابقه، درحالی که روی زمین افتاده بود، پشت پایش را با دست گرفت و مشخص بود که احساس درد می‌کند. او به اجبار از زمین بیرون برده شد و گفته می‌شود از ناحیه عضله همسترینگ دچار آسیب دیدگی شده است.

لوپاریزین نشریه نزدیک به باشگاه پی اس جی امروز ادعا کرد که امباپه به دلیل کشیدگی عضلانی بین سه هفته تا یک ماه قادر به حضور در میادین نیست. البته او خوش شانس است که وقفه بازی های ملی به کمک او خواهد آمد و به احتمال زیاد تنها دو بازی تیمش را از دست خواهد داد.

هنوز وضعیت مصدومیت ادینسون کاوانی مشخص نیست. با مصدومیت این دو بازیکن، گفته می شود که شاید پی اس جی از فروش نیمار منصرف شود.

 

 

ادینسون کاوانی کیلیان امباپه پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ادینسون کاوانی کیلیان امباپه پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۹۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حتی خود پرز هم نمی‌داند امباپه می‌آید یا نه!

به گزارش "ورزش سه"، در اسپانیا و فرانسه با اطمینان می گویند که کیلیان امباپه فصل بعد برای رئال بازی خواهد کرد.

اینکه امباپه به باشگاه پی اس جی در مورد جدایی در پایان فصل خبر داده، یک واقعیت است و اخیرا خود او نیز اذعان داشت که حتی با قهرمانی پی اس جی در لیگ قهرمانان نیز نظرش تغییر نمی کند ولی چون هنوز رئال نیز در لیگ قهرمانان شانس قهرمانی دارد، امباپه هیچ اظهارنظر رسمی در مورد پیوستنش به این باشگاه نداشته است.

دیروز وقتی از فاره در مورد انتقال امباپه و اینکه چه زمانی نهایی خواهد شد، سوال شد، او پاسخ جالبی داد: «من هیچ اطلاعی ندارم. با اطمینان می گویم که حتی خود فلورنتینو پرز نیز جوابی برای سوال شما ندارد. اگر هم چیزی بداند که معتقدم نمی داند، به کسی نخواهد گفت. این را فقط خدا می داند.»

فاره ادامه داد: «الان فقط امباپه، پدر و مادرش در مورد مقصد بعدی او اطلاع دارند و این تصمیم خودشان است. باید منتظر بمانیم تا آنها حرف بزنند.»

دیگر خبرها

  • رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم
  • ادامه دوری حسن یزدانی از اردوی تیم ملی
  • حتی خود پرز هم نمی‌داند امباپه می‌آید یا نه!
  • ستاره از یاد رفته والیبال ایران با توپ پر برگشت
  • دوری کاپیتان استقلال از فوتبال؛ کافه وریا افتتاح می‌شود! + عکس
  • انریکه: رکورد را خراب کردی، هیچکس از امباپه نپرسیده بود
  • پورعلی‌گنجی دوباره پیراهن شماره هشت پوشید
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • برای خلاص شدن از چربی شکم از این مواد غذایی دوری کنید
  • من هنوز منتظرم سینیور امباپه حرف بزند