Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-29@13:35:14 GMT

8 مشکل اصلی رئال مادرید

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۹۶۹۴

8 مشکل اصلی رئال مادرید

نتایج ضعیف رئال در پیش‌فصل و توقف در نخستین بازی خانگی فصل باعث نگرانی هواداران شده و کمبودهای این تیم حالا بیشتر به چشم می‌آید.

به گزارش مشرق، پس از تساوی خانگی شنبه شب رئال مادرید در زمین وایادولید تردیدها در مورد آینده این تیم و شانس موفقیت شاگردان زیدان در پایان فصل باز هم بالا گرفته است، در حالی که تنها چند روز تا پایان مهلت نقل و انتقالات تابستانی باقی‌مانده این سوال مطرح می‌شود که آیا این تیم کیفیت لازم برای کسب جام در انتهای فصل را دارد یا نه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج ضعیف در پیش‌فصل و توقف در نخستین بازی خانگی فصل باعث نگرانی هواداران شده و کمبودهای این تیم حالا بیشتر به چشم می‌آید.

بیشتر بخوانید:

گواردیولا مانع اولین برد خانگی رئال مادرید

مشکل گلزنی

یکی از مشکلات اصلی آنها گلزنی است. به جز کریم بنزما که در هر دو بازی ابتدایی فصل موفق به گلزنی شده، سایر ستاره‌ها هنوز نتوانسته‌اند انتظارات را برآورده کنند. لوکایوویچ قرار بود یک ماشین گلزنی باشد اما هنوز در رئال جانیفتاده است. بیل، خامس، وینیسیوس، ایسکو و هازارد هم نتوانسته‌اند جای خالی کریس رونالدو را پرکنند. شاید نیمار یا پوگبا ستاره‌هایی باشند که بتوانند به‌عنوان جانشین ستاره حال حاضر یوونتوس، مادریدی‌ها را به روزهای خوش گذشته برگردانند.

مشکل سرعت بازی

یکی دیگر از مشکلات بزرگ رئال سرعت پایین بازی آنهاست. زیدان می‌خواهد شیوه بازی تیم را متحول کند اما کاسیمیرو، کروس، مودریچ و حتی ایسکو بازیکنان سرعتی نیستند و به همین دلیل خط میانی تیم کمی کند به نظر می‌رسد. در یکی دو سال اخیر این هافبک‌های پا به سن گذاشته دیگر انرژی جوانی خود را ندارند و دیگر آن ستاره‌هایی نیستند که به همراه رئال سه فصل پیاپی فاتح لیگ قهرمانان اروپا شوند.

 مشکل خط میانی

وقتی از کم بودن آمار گلزنی رئال صحبت می‌شود بی‌شک یکی از ایرادهای اصلی از هافبک‌های تیم است. یکی از اهداف اصلی زیدان در تابستان تقویت این منطقه بود. آنها مارکوس یورنته(ذخیره کاسیمیرو)، دنی سبایوس(ذخیره کروس و مودریچ) را فروختند تا پل پوگبا را به خدمت بگیرند اما این انتقال به نظر غیرممکن می‌رسد و حالا زیزو خط میانی به مراتب ضعیف‌تری نسبت به فصل گذشته در اختیار دارد.

مشکل عدم توازن در تیم

وقتی ادن هازارد، خرید جدید این تیم مصدوم شد این مشکل به خوبی نمایان شد که تیم بالانس لازم در بین بازیکنانش را ندارد و جانشینان هم‌سطحی برای ستاره‌ها روی نیمکت ذخیره‌ها نیستند. مشکلی که فصل پیش با وجود وینیسیوس تا حدی رفع شده بود اما او در این فصل تنها سایه‌ای از آن بازیکن درخشان فصل قبل را نشان داده است. مصدومیت بلندمدت آسنسیو و همچنین عدم اعتقاد زیدان به ایسکو نشان می‌دهد که رئال برخلاف آنچه گفته می‌شود، نیاز به بازیکنی همانند نیمار را به‌شدت حس می‌کند.

مشکل نبود یک بازیکن تعیین‌کننده در یک پست

گاهی اوقات لازم نیست یک تیم حتما خوب بازی کند تا بتواند برنده شود. در برخی بازی‌ها یک بازیکن تعیین‌کننده می‌تواند برتری یک تیم را رقم بزند. یک گلر با تجربه یا یک مهاجم تمام‌کننده می‌توانند در کوچک‌ترین جزئیات یک بازی سرنوشت مسابقه را عوض کنند. کورتوا اصلا دروازه‌بانی مثل کاسیاس نیست و در مدت حضورش در مادرید هم نتوانسته در بردهای تیمش تاثیر زیادی داشته باشد. این دقیقا یکی از اصلی‌ترین دلایلی بود که رئال در مصاف با وایادولید دو امتیاز حساس را از دست داد.

مشکل مربی

در حالی که 6 ماه از بازگشت زیدان به رئال مادرید می‌گذرد اما تیم او هنوز هم مثل قبل بازی می‌کند و در مواقع حساس کادرفنی راه‌حلی برای خروج تیم از بحران ندارند. او 300 میلیون یور خرج خرید ستاره‌های جدید کرده اما هنوز هم نتوانسته تغییراتی اساسی در تیمش ایجاد کند. قطعا یک مربی که تیمی پرستاره را در اختیار دارد باید روش‌های مختلفی برای موفقیت تیمش در ذهن داشته باشد اما در شرایط کنونی به نظر می‌رسد سرمربی رئال فاقد برنامه‌های متنوع تاکتیکی است.

مشکل عدم توجه به جوانگرایی

در 5 سال گذشته یکی از سیاست‌های اصلی باشگاه خرید ستاره‌های جوانی چون وینیسیوس، آسنسیو، رودریگو، سبایوس، وایخو، تئو، اودریوزولا، لونین و تاکه‌فوسا کوبو بوده تا با کمک آنها بتوانند آینده باشگاه را بیمه کنند. با این حال ترکیب رئال نسبت به سال 2014 تغییر چندانی نکرده و در دیدار برابر وایادولید میانگین سنی تیم اصلی 29 سال بود آن هم در حالی که مودریچ به دلیل محرومیت حضور نداشت. سرمایه‌گذاری روی جوان‌ها در این باشگاه جواب نداده و مربیان بیشتر از همان نفرات باتجربه در سال‌های اخیر استفاده کرده‌اند.

مشکل خریدهای متوسط

رئال با هزینه 300 میلیون یورویی در نقل و انتقالات به دنبال تحویل در تیمش بوده اما به نظر می‌رسد تنها هازارد در این بین به ترکیب اصلی راه‌یافته است. مندی، یوویچ و میلیتائو ذخیره مارسلو، بنزما و واران شده‌اند و رودریگو نیز به صورت قرضی در تیم دوم باشگاه بازی می‌کند. در شرایط فعلی به نظر نمی‌رسد رئال بتواند در تورنمنت‌های پیش رو شانس زیادی برای قهرمانی داشته باشد.

منبع: روزنامه فرهیختگان

منبع: مشرق

کلیدواژه: باور 373 بازار سکه و ارز اخبار خودرو نفتکش انگلیسی فوتبال مشکل رئال مادرید لالیگا زین الدین زیدان سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۹۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تونی کروس، لسان‌الغیب آلمان / عکس

تونی کروس پس از بازگشت به تیم ملی آلمان، کاملا تاثیرگذار ظاهر شده است

طرفداری | تونی کروس، هافبک 33 ساله رئال مادرید همچنان در اوج آمادگی است و تیم ملی آلمان با داشتن دوباره او، به دو پیروزی در دو بازی دوستانه دست یافت.

تونی کروس که با بازگشتش به تیم ملی آلمان، نظم را به خط هافبک این تیم برگردانده، در دو بازی دوستانه مقابل فرانسه و هلند دو پاس گل ارسال کرد و دقت پاس‌های او در این دو مسابقه، 94.5% درصد بود. آمادگی کروس و نتایج خوب آلمان، هواداران این تیم برای کسب موفقیت در یورو 2024، تورنمنتی که میزبانش هستند را امیدوار کرده است. صفحه توییتر رسانه آلمانی دویچه وله با انتشار این عکس زیر و اشاره به فیلم Dune، کروس را «لسان‌الغیب» خوانده است.

لسان‌الغیب در لغت کسی است که اسرار و رموز پنهان را بازگو می‌کند و از القاب حافظ شیرازی، شاعر بزرگ ایرانی نیز به‌شمار می‌رود. 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • بلینگام: باورم نمی‌شود در رئال و انگلیس بازی می‌کنم
  • چه بازیکنانی بیشترین بازی را کنار کریستیانو رونالدو داشته‌اند؟
  • بازگشت بازیکنان رئال مادرید به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • براهیم دیاز در پیراهن تیم ملی مراکش / عکس
  • سعید مهری: طرفدار رئال مادرید هستم و با بارسلونا مشکل دارم / فیلم
  • خوسلو در رادار منچستریونایتد قرار گرفته‌است
  • مصاحبه تلخ برای لیورپول: شاخک‌های رئال فعال شد!‏
  • کروس در رئال مادرید می‌ماند
  • تونی کروس، لسان‌الغیب آلمان / عکس
  • چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!