Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مازندران از پاسگا‌های بخش سرخرود و بیشه کلا بازدید کرد. تاریخ انتشار: 14:49 - 04 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۴۴۸۵

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مازندران از پاسگا‌های بخش سرخرود و بیشه کلا بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام پورخاقان در حاشیه این بازدید خطاب به عوامل پاسگاه گفت: قدر فرصت خدمت به مردم را بدانید و از کوچکترین تلاش برای رضایت مندی ارباب رجوع دریغ نکنید.

این مقام قضایی ضمن بازدید از قسمت های مختلف پاسگاه‌ها، از نزدیک در جریان چگونگی رسیدگی به پرونده ها قرار گرفت.

همچنین رئیس دادسرای نظامی ناحیه چالوس سرزده از کلانتری های شهرستان عباس آباد بازدید کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تکریم ارباب رجوع رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۹۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبور صهیونیست‌ها از خطوط قرمزمان قابل تحمل نبود

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در گفتگوی زنده تلویزیونی، گفت: دلیل این عملیات عبور رژیم صهیونیستی از خط قرمزهای بود که برای ما به هیچ وجه قابل تحمل نبود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در گفتگوی زنده تلویزیونی، گفت: دلیل این عملیات عبور رژیم صهیونیستی از خط قرمزهای بود که برای ما به هیچ وجه قابل تحمل نبود.

وی تاکید کرد: اینکه رژیم صهیونیستی بخش کنسولی سفارت ما را مورد هدف قرار دهد و مستشاران قانونی ما را که به دعوت دولت سوریه در آن کشور حضور دارند را به شهادت برساند عبور از خطوط قرمزی بود که همه کشورها به جز دو سه حامی رژیم صهیونیستی آن را محکوم کردند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: این اقدام کاری بود که باید مورد پاسخ قرار می‌گرفت و مقام معظم رهبری هم فرمودند که این تنبیه باید صورت بگیرد و به حمدالله به همت سپاه پاسداران و کمک سایر نیروهای مسلح این عملیات انجام شد.

در حال تکمیل


کد خبر 744320

دیگر خبرها

  • مراسم معارفه رئیس کل دادگستری مازندران برگزار شد
  • بازدید سرزده استاندار از دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی
  • بازدید سرزده بازرسان شبکه دامپزشکی تربت حیدریه از فروشگاه‌های عرضه تجهیزات و غذای حیوانات خانگی
  • محدودیت های ترافیکی ویژه رژه نیروهای مسلح در ساری
  • هماهنگی میدان و دیپلماسی جلوه‌ افتخارآمیز عملیات سپاه بود
  • «هماهنگی میدان و دیپلماسی» از جلوه‌های عملیات مقتدرانه نیروهای مسلح کشورمان بود
  • «هماهنگی میدان و دیپلماسی» و «دقت بالا در اجرا» از جلوه‌های افتخارآمیز عملیات نیروهای مسلح بود
  • پاسخ ایران به هراقدامی بسیار بزرگ‌تر خواهد بود
  • ببینید | اگر رژیم صهیونیستی پاسخ بدهد، عملیات بعدی ما بسیار بزرگتر خواهد بود
  • عبور صهیونیست‌ها از خطوط قرمزمان قابل تحمل نبود