Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن سیاح فرماندار تایباد در حاشیه افتتاح ۱۰ طرح عمرانی و خدماتی گفت: افتتاح بند سنگی ملاتی در روستای شیزن، واگذاری یک واحد مسکونی ویژه مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، اجرای کانال بتنی، افتتاح مرکز خدمات و کلینیک دامپزشکی در مشهد ریزه و ۶ پروژه شامل زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت در مشهد ریزه از مهمترین این موارد بود که گشایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: در این روز کلنگ احداث جاده سلامت در مشهد ریزه به طول دو کیلومتر و ۶ پروژه در حوزه شهری با اعتباری افزون بر ۱۱ میلیارد ریال آغاز شد.

فرماندار تایباد گفت: در هفته دولت امسال ۹۱ پروژه عمرانی و اشتغالزایی با اعتباری افزون بر ۲۷۰ میلیارد ریال در تایباد به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام// د.ف   افتتاح طرح های عمرانی در تایباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری اشتغال اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۹۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: بودجه عمرانی شهرداری قم در سال جاری، ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان است که از این مقدار ۱,۷۰۰ میلیارد تومان به طور خالص به معاونت عمرانی اختصاص دارد.

عباس حلوایی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به بودجه ۱۵ هزار میلیارد تومانی شهرداری قم در سال ۱۴۰۳، اظهار کرد: از این مقدار ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان ماهیت عمرانی دارد.

وی افزود: بخشی از این بودجه در معاونت عمرانی به صورت صفر تا صد راهبری می‌شود و بخش دیگری مناطق نظارت مقیم را بر عهده دارد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به اینکه تمام بودجه‌ای که در معاونت عمرانی تعریف می‌شود بهره‌بردارهایی در مجموعه شهرداری دارد، خاطرنشان کرد: مناطق هشت‌گانه، معاونت‌های شهرداری قم، حوزه سرمایه‌گذاری، حوزه قطار شهری، روابط عمومی و مدیریت اجرایی از جمله بهره‌برداران پروژه‌ها هستند.

حلوایی‌زاده با بیان اینکه بخشی از پروژه‌ها از صفر تا صد بر عهده معاونت عمرانی است اما در بودجه مناطق تعریف شده است، تصریح کرد: در بخشی از پروژه‌ها نیز به دلیل سقف معاملات، انجام مسائل قراردادی و نظارت عالی بر عهده معاونت فنی و عمرانی است، اما نظارت بر مبنای مناطق شهرداری قم صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: بر اساس سقف معاملات متوسط سال ۱۴۰۲ در پروژه‌های بالای یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان، باید مناقصه عمومی برگزار شود و نظارت عالی با معاونت عمرانی اتفاق افتد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: بر این اساس، سه برابر بودجه هزار و ۷۰۰ میلیارد تومانی، طراحی و نظارت در مجموعه معاونت عمرانی انجام می‌شود.

کد خبر 747282

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • سرعت ساخت در پروژه‌های خیرساز بیشتر و هزینه‌های آن کمتر است
  • مدرسه‌سازی یکی از صدقه‌های جاریه است
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • خرید بتن آماده در تهران | با مقاوم‌ترین بتن پروژه‌های خود را اجرا کنید
  • اجرای ۵ آیتم عمرانی برای تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان
  • نقش مهم اشتغالزایی در ماندگاری ساکنان مناطق مرزی خراسان رضوی
  • بازدید خبرنگاران از دو پروژه عمرانی شهرداری شیراز