Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-16@06:13:37 GMT

شکایت زاکانی از مقام برجسته وزارت اطلاعات

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۰۰۱۹۴

شکایت زاکانی از مقام برجسته وزارت اطلاعات

گروه سیاسی جهان نيوز: دکتر علیرضا زاکانی، نماینده ادوار مجلس با انتشار مطلبی تحت عنوان «پیگیری شکایت دکتر زاکانی از اتهامات بی اساس یک مقام مسئول در وزارت اطلاعات» در سایت شخصی‌اش به ضرورت شکایت از مقام مسئول مصاحبه کننده علیه ایشان خصوصا بعد از ورود وزارت اطلاعات به پرونده تخلفات واگذاری شرکت بازرگانی پتروشیمی و فساد اقتصادی چند ده هزار میلیارد تومانی تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش جها نینوز، متن نوشته دکتر زاکانی که در سایت شخصی ایشان متشر شده به این شرح است:

هوالحق
پیگیری پرونده تخلفات واگذاری شرکت بازرگانی پتروشیمی و فساد اقتصادی چند ده هزار میلیارد تومانی آن تاکنون، با ورود وزارت اطلاعات شرایط جدیدی یافت که در قالب مصاحبه مقام مسئول آن وزارتخانه مرتکب نشر اکاذیب، توهین و افترا نسبت به اینجانب شد.

بنده در نامه ای خطاب به وزیر محترم اطلاعات نکات لازم را تذکر دادم اما بنا برلزوم تنویر افکار عمومی، جلوگیری از تضییع حقوق مردم و ممانعت از حمایت از مفسدان اقتصادی در کشور، ضروریست از مقام مسئول مصاحبه کننده وزارت اطلاعات به دادستانی نظامی تهران شکایت کنم تا ضمن معلوم شدن هویت این فرد با محاکمه ایشان علاوه بر پرداخت هزینه اتهام زنی های بی اساس، کذب بودن گفته هایش بر همگان آشکار شود. ۱۳۹۸/۰۶/۰۴

بیشتر بخوانید: نامه صریح دکتر زاکانی به وزیر اطلاعات کپی متن خبر برچسب ها: وزارت اطلاعات علیرضا زاکانی مبارزه با فساد سید محمود علوی وزیر اطلاعات نماينده مجلس پتروشیمی فساد اقتصادی

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: وزارت اطلاعات علیرضا زاکانی مبارزه با فساد سید محمود علوی وزیر اطلاعات نماينده مجلس پتروشیمی فساد اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۰۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل خروج غیرقانونی مواد پتروشیمی از کشور در پوشش ضایعات پلاستیک

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۵۹ تن مواد پتروشیمی قاچاق از یک انبار در محدوده باقرشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس مهدی افشاری اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی یک انبار دپوی کالای قاچاق در محدوده باقرشهر را شناسایی کردند و در ادامه نیز تحقیقات تکمیلی را در دستور کار قرار دادند و در جریان آن متوجه شدند که مقادیری مواد پتروشیمی خارجی در انباری در روستای قمصر باقرشهر تخلیه و دپو شده است.

وی با بیان اینکه در تحقیقات مشخص شد که این مواد تحت عنوان ضایعات مواد پلاستیکی به خارج از کشور ارسال می‌شود، افزود: مأموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ نتایج بررسی‌های خود را به مقام قضائی ارجاع دادند و در نهایت مجوزهای لازم برای انجام عملیات را دریافت کردند، در ادامه نیز در محل حاضر شدند و اقدام به بازرسی از محل این انبار که یک باب انبار کالای بازرگانی بود، کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه کالاها در سامانه انبارها ثبت نشده بود، گفت: در جریان بازرسی مأموران مشخص شد که افراد سودجو در این انبار به شیوه و شگرد متقلبانه قاچاقچیان مواد خام پتروشیمی کارخانه‌های داخلی را به صورت غیررسمی خریداری و در انبارها و سوله‌های اطراف تهران با مقدار کم مواد پلاستیکی ضایعاتی مخلوط کرده‌اند، همچنین در مواردی نیز بسته‌بندی شرکتی مواد را تغییر می‌دادند و آن را تحت عنوان ضایعات مواد پلاستیکی به کشورهای ترکیه، عراق، پاکستان و افغانستان قاچاق می‌کردند.

افشاری با بیان اینکه در مجموع بیش از ۵۹ تن مواد پتروشیمی از نوع گرانول به ارزش حدود ۳۰ میلیارد ریال از این محل کشف شد، گفت: در همین راستا نیز انبار مذکور پلمب، پرونده قضائی مربوطه در این خصوص تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 744091

دیگر خبرها

  • مقاومت مدیران وزارت جهاد برای جلوگیری از تخلف در واردات ذرت
  • رشد اقتصادی ایران در آسیا صعود کرد
  • سهم ۸۲ درصدی پتروشیمی در جذب سرمایه‌گذاری منطقه اقتصادی پارسیان
  • مصاحبه تند قائم مقام باشگاه ملوان علیه فدراسیون
  • دانشجوی گنابادی پژوهشگر برجسته کمیته تحقیقات وزارت بهداشت شد
  • نشست نماینده ولی فقیه در استان با اعضای شورای هماهنگی دستگاههای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان هرمزگان
  • با حضور ظریف برگزار می‌شود: کارگروه پژوهشی ـ کاربردی شبیه‌سازی شورای امنیت ملل متحد+ جزئیات
  • دستگیری عامل خروج غیرقانونی مواد پتروشیمی از کشور در پوشش ضایعات پلاستیک
  • پیش‌بینی۴۳همت درآمد از فروش خوراک به پتروشیمی‌ها در سال ۱۴۰۳
  • پرسپولیس جواب استقلالی‌ها را داد/داوری‌ها نبود صدرنشین نبودند!