Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، روزبه مقدم، مدیر نظارت امور درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: طی بازدید مشترک کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و اداره نظارت بر اماکن نیروی انتظامی استان یک واحد دندانپزشکی غیرمجاز پلمپ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: واحد دندانپزشکی غیرمجاز دارای تخلفاتی بود که طبق قانون با حضور و همکاری نماینده نیروی انتظامی پملپ و فرد خاطی به مراجع قضایی معرفی و تحویل داده شد.
مدیر نظارت امور درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تصریح کرد: فرد متخلف بازداشت شده دارای مدرک تحصیلی دیپلم بوده و هیچگونه تحصیلات و اطلاعات علمی و آکادمیک پزشکی و دندانپزشکی نداشته است.
مقدم افزود: همشهریان به‌دلیل پایین بودن هزینه خدمات به این واحد‌ها مراجعه می‌کنند که در ادامه با مشکلات و عوارض بسیاری مواجه شده و در برخی موارد این مساله منجر به هزینه‌بر بودن روند درمانی و بازگشت به حالت عادی می‌شود.
او ادامه داد: مردم عزیز باید در انتخاب مراکز درمانی دقت‌های لازم را به کار برده و از مراجعه به چنین واحد‌های درمانی اجتناب کنند و در صورت مشاهده چنین واحد‌های غیرمجاز به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت اطلاع دهند تا در کم‌ترین زمان ممکن برخورد‌های لازم صورت گیرد.
انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی پلمپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۰۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان سرپایی ۲۶ هزار نفر در قزوین طی نوروز ۱۴۰۳

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین از درمان سرپایی حدود ۲۶ هزار مراجعه‌کننده به اورژانس در این استان در نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

عبدالله دیده‌بان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین با اشاره به مراجعه ۳۰ هزار و ۷۰۱ نفر به اورژانس این دانشگاه در ایام نوروز ۱۴۰۳ اظهار کرد: طبق گزارش ستاد سلامت نوروزی از صبح بیست‌وچهارم اسفند ۱۴۰۲ تا صبح امروز (ششم فروردین ۱۴۰۳) ۳۰ هزار و ۷۰۱ نفر به اورژانس در استان مراجعه کردند.

وی از درمان سرپایی ۲۵ هزار و ۹۴۴ نفر از بیماران یا مصدومان در اورژانس طی مدت یادشده خبر داد و افزود: حدود ۸۵ درصد مراجعان به اورژانس در مراکز درمانی استان قزوین طی ایام نوروز ۱۴۰۳ به صورت سرپایی درمان شدند.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی-درمانی استان قزوین با بیان اینکه ۴۰۳ نفر ماندگاری بیش از ۱۲ ساعت در اورژانس داشتند، خاطرنشان کرد: ۲ هزار و ۶۴۳ نفر در بخش‌های مختلف بیمارستانی استان بستری شده و ۷۰۶ عمل جراحی اورژانسی هم در مدت گفته‌شده صورت گرفته است.

دیده‌بان تعداد افراد بستری شده در بخش مراقبت‌های ویژه را از بیست و چهارم اسفند ۱۴۰۲ تا ششم فروردین امسال ۲۹۸ نفر عنوان و اضافه کرد: ۷۷ مورد اعزام بین بیمارستانی و ۲۶ مورد پیگیری مادر پرخطر داشتیم.

وی ادامه داد: همچنین در قالب فعالیت گشت ستاد سلامت نوروزی تا امروز ۲۶ بازدید نظارتی از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دولتی زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی قزوین صورت گرفته است.

کد خبر 739012

دیگر خبرها

  • ملک‌زاده ماندنی شد
  • انجام ۲۴۵ بازرسی از سوی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی 
  • ارائه خدمات درمانی به بیش از ۹۳ هزار نفر در بیمارستان‌های فارس
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • فعالیت ۱۳۰ تیم نظارتی با ۳۸۰ بازرس در مناطق زیر پوشش علوم پزشکی مشهد
  • تولد نخستین دوقلو‌های سال ۱۴۰۳ در استان سمنان
  • ناوگان حمل و نقل علوم پزشکی کردستان توسعه می یابد
  • ویزیت بیش از ۵۴ هزار نفر در بیمارستان‌های علوم پزشکی اهواز
  • روزانه ۴۰ تا ۵۰ داروخانه در مشهد بازدید می‌شود
  • درمان سرپایی ۲۶ هزار نفر در قزوین طی نوروز ۱۴۰۳