Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@13:16:52 GMT

۱۱ هزار گروه جهادی در کشور فعالیت می‌کنند

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۰۰۳۶۱

۱۱ هزار گروه جهادی در کشور فعالیت می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر، ضرغام پرنیان امروز دوشنبه در دیدار اعضای گروه های جهادی با نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه در سال های اخیر رهبر معظم انقلاب مرتب تاکید داشته اند روی افزایش گروه های جهادی اظهار داشت: حضور بچه های جهادی آنچنان امیدی را به جامعه بخشیده است که یک نمونه فعالیت آن ها را در سیلاب پلدختر دیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: دانشجویان جهادی در سیل پلدختر برای کمک به مردم و تخلیه گل و لای تلاش کردند،  گروه های جهادی استان کاری کردند کارستان، دو ماه تمام در پلدختر گل و لای خالی کردند.

نایب رئیس مجمع عالی جهادگران کشور یادآور شد: امروز اگر انقلاب به پیش می رود به وجود همین نیروهای جهادی است.

پرنیان با اشاره به اینکه جریان انقلابی با فرزندان معنوی رهبر معظم انقلاب روی پای خود ایستاده است، گفت: بیانیه گام دوم انقلاب و بیانیه ۹ ماده ای رهبر انقلاب خطاب به گروه های جهادی نشان می دهد که امید اصلی رهبری در گام دوم انقلاب به جوانان جهادی است. در تمدن سازی نوین اسلامی تاکیدات فراوانی بر سرمایه های انسانی شده است.

وی با بیان اینکه فرماندار و وزیر ما باید جهادی فکر کند، و اگر اینگونه شد نظم بین المللی قدرتی که آمریکا حاکم کرده در چشم انداز دوم انقلاب به نظم عدالت محور جهانی و زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) منجر می شود، تصریح کرد: ۱۱ هزار گروه جهادی در کشور داریم که برای هم افزایی و هماهنگی شورای مشورتی تشکیل داده اند. انتخاباتی در شهرستان برگزار می شود و شورا تشکیل می شود.

نایب رئیس مجمع عالی جهادگران کشور گفت: فعالیت این شوراها برای سیاست گذاری درست، جلوگیری از موازی کاری و تبیین گفتمان جهادی است.

کد خبر 4702721

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب گروههای جهادی خرم آباد حرکت جهادی هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ایلام شهرکرد عید غدیر خم گرگان یاسوج خطبه های نماز جمعه اربعین حسینی استانداری سمنان کهگیلویه و بویراحمد سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۰۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم

جهادگران بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور در روستای بزنوید واقع در شهرستان الیگودرز استان لرستان اردوی جهادی خود را برگزار کردند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مستند ستاره دنباله‌دار روایتی از حضور گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان در روستای بزنوید شهرستان الیگودرز استان اصفهان است.

این گروه جهادی به مدت ۱۰ روز فعالیت‌های فرهنگی، تدریس، رفع اشکال در پایه‌های مختلف، ورزش، مشاوره کشاورزی و باغبانی، مشاوره خانواده، آموزش نقاشی و عکاسی را در این روستا انجام داده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ساخت خانه بهداشت در روستای «کاشک» با کمک خیرین و گروه‌های جهادی
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم
  • ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی
  • تدابیر شهرداری شیراز در احداث بند‌های کنترل سیلاب مسیل سعدی/ اقدام به موقع گروه‌های جهادی
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس