Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، مهم‌ترین حوادث امروزچهارم شهریور ماه  سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف محموله میلیاردی انجین موتورسیکلت در شهرضا سرهنگ "صادق کاظم زاد فرمانده انتظامی شهرستان "شهرضا گفت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید "امامی" شهرستان "شهرضا" حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: در بازرسی از این خودرو ۷۱۷ کارتن انجین خارجی موتور سیکلت فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

سرهنگ کاظم زاد با اشاره به دستگیری راننده در این رابطه، بیان کرد: ارزش محموله مکشوفه از سوی کارشناسان ۳ میلیارد ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا تاکیدکرد: هر گونه فعالیت در زمینه ورود و توزیع کالای قاچاق جرم است و پلیس با قاچاقچیان کالا قاطعانه و طبق قانون برخورد می‌کند.   انباری با یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در اصفهان سرهنگ "حسین ترکیان رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی اصفهان در ادامه بازرسی‌های خود از انبار‌ها، از دپوی محموله‌ای کالای خارجی در یکی از انبار‌های سطح شهر اصفهان مطلع و بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: کارآگاهان پس از انجام هماهنگی‌های لازم از محل بازرسی کردند که ۳۶ هزارعدد چسب نوار قلب پزشکی و ۱۲۰ بطری ۲ ونیم لیتری اسید سولفوریک خارجی کشف شد که مالکان مدارک گمرکی مربوطه را ارائه نداد.

سرهنگ ترکیان بیان داشت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام شده است که پس از طی مراحل قانونی به اداره اموال تملیکی استان اصفهان تحویل می‌شوند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری ۲ متهم در این رابطه خبر داد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.   توقیف ۲۰۶ با ۳ کیلو و ۸۲۰ گرم حشیش در خور وبیابانک سرهنگ "نعمت خلیلی" فرمانده انتظامی شهرستان خور و بیابانک اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان خوروبیابانک حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه سواری ۲۰۶ مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از صندوق عقب این خودرو مقدار ۳ کیلو و ۸۲۰ گرم ماده مخدر حشیش کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: دراین خصوص یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خور و بیابانک تصریح کرد: پلیس با توزیع کنندگان خرد و عمده مواد مخدر برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.     فروش و دانلود فیلم شگرد کلاهبردار مجازی سرهنگ "سید مصطفی مرتضوی رئیس پلیس فتای استان اصفهان گفت: با ارائه مرجوعه قضائی ۴ نفر مالباخته مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب بانکی آن‌ها توسط فردی ناشناس، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

او افزود: شاکیان اظهار داشتند پس از مشاهده تبلیغات مربوط به فیلم و سریال با عضویت در کانال تلگرامی آگهی دهنده اقدام به خرید لینک دانلود و پرداخت ۱۰ هزار ریال کردند که پس از آن نه تنها هیچگونه لینکی دریافت نکردند حتی موجودی حساب آن‌ها نیز بصورت غیر مجاز برداشت شده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: تحقیقات توسط کارشناسان این پلیس آغاز و با بررسی‌های علمی و تخصصی انجام شده نهایتا متهم شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ مرتضوی بیان داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

رئیس پلیس فتای استان اصفهان به شهروندان توصیه کرد: افراد سود جو اقدام به ایجاد کانال و صفحات تبلیغاتی با موضوعات جذاب و اغوا کننده می‌کنند و از کاربران فضای مجازی درخواست دارند برای دریافت کالا یا خدمات با پرداخت مبالغ اندک به آدرسی که جعلی است و خودشان طراحی کرده اند مراجعه کنند که در واقع کاربر را به درگاه جعلی پرداخت (فیشینگ) هدایت و اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب بانکی آن‌ها می‌کنند.  
سه هکتار از مراتع روستای لایبید شاهین شهر طعمه حریق منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: با تلاش چهار ساعته عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی و گروه‌های امداد حریق مهار و از گستردگی آن و بروز خسارت به اطراف جلوگیری شد.

او افزود: علت این حادثه بی احتیاطی گردشگران در روشن کردن آتش اعلام شده است.

امسال بیش از ۱۶۵ هکتار از مراتع استان اصفهان طمعه حریق شده است.  
انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۰۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از یک میلیارد ریال مواد غذایی قاچاق در کاشمر

ایسنا/خراسان رضوی فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر از کشف یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال مواد غذایی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسن مشهدی در تشریح این خبر به ایسنا گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه وانت سایپا مشکوک و این خودرو را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند.

این مقام انتظامی افزود: مأموران انتظامی در بازرسی از این خودرو مقادیر قابل توجهی مواد غذایی قاچاق که فاقد هرگونه فاکتور خرید و مجوز حمل بود کشف کردند.

سرهنگ مشهدی با اشاره به معرفی یک متهم به اداره تعزیرات حکومتی، افزود: ارزش کالاهای قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و تعامل خوب فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشمر در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تصریح کرد: قاچاق کالا ضربات سنگینی به اقتصاد کشور وارد می‌کند و پلیس با قاطعیت با متخلفان برخورد می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف میلیاردی کالای قاچاق در کرمان
  • محموله بزرگ کالای قاچاق در گناوه کشف شد
  • کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در دورود
  • کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل
  • کشف محموله میلیاردی سوخت قاچاق در نایین
  • کشف کالای میلیاردی قاچاق در بروجن
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم آباد
  • انجین‌های ۱۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس/دستگیری عامل آزار و اذیت در فیروزآباد
  • کشف بیش از ۶۰ تن اموال قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • کشف بیش از یک میلیارد ریال مواد غذایی قاچاق در کاشمر