Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@13:28:02 GMT

حمله پهپادی نیروهای انصارالله به ریاض

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۰۰۶۷۸

حمله پهپادی نیروهای انصارالله به ریاض

به گزارش پایگاه خبری المسیره، "یحیی سریع" سخنگوی نیروهای مسلح یمن افزود:نیروهای انصارالله در واکنش به جنایت های ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان و محاصره ادامه دار این کشور با پهپادهای صماد 3 یک موضع نظامی را در ریاض هدف حمله قرار دادند و موفقیت آمیز بوده است.

وی هشدار داد که شهروندان و شرکت ها باید به طور کامل از مواضع نظامی حساس دور شوند چرا که در تیررس حملات این نیروها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی نیروهای مسلح یمن یکشنبه شب نیز از شلیک ۱۰ فروند موشک بالستیک به فرودگاه جیزان عربستان خبر داده بود.

عربستان و امارات از فروردین سال ۹۴ در قالب ائتلافی از چند کشور غربی  و عربی و با کمک آمریکا، حملات گسترده‌ای را علیه یمن فقیرترین کشور عربی آغاز کردند تا به بهانه بازگرداندن «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری این کشور به قدرت، به اهداف و زیادخواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشانند.

بر اثر این تجاوز تاکنون بیش از یکصد هزار یمنی کشته شده و بر اساس گزارش سازمان ملل قطحی در این کشور به بزرگ ترین فاجعه انسانی در جهان تبدیل شده است.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۰۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی مردم انقلابی قم از پاسخ محکم نیروهای مسلح به اسراییل غاصب

به گزارش خبرنگار مهر، پس از اقامه نماز جمعه این هفته قم هزاران نفر از مردم انقلابی و ولایتمدار شهر مقدس قم با برپایی راهپیمایی باشکوهی از حمله گسترده موشکی و پهپادی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس در پاسخ به حمله تروریستی این رژیم منحوس به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه قدردانی کردند.

راهپیمایی مردم قم از مصلای قدس میعادگاه جمعه به سمت چهارراه شهدا برپا شد و هزاران نفر از اقشار مختلف مردم از زن و مردم و پیر و جوان در حالی که پرچم‌های ایران، فلسطین، حزب الله لبنان و دیگر جبهه‌های مقاومت را در دست داشتند، خوشحالی خود را از پاسخ کوبنده ایران به شرارت‌های رژیم صهیونیستی ابراز کردند.

راهپیمایان علاوه بر تصاویر امام راحل، مقام معظم رهبری و حاج قاسم سلیمانی، تصاویر فرماندهانی از جمله سرلشکر باقری رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح، سردار سلامی فرمانده سپاه هواداران انقلاب اسلامی و سردار حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه پاسداران را نیز در دست داشتند.

راهپیمایان در شعارهای خود به رژیم اشغالگر قدس متذکر شدند، اگر بار دیگر خطایی مرتکب شوند نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران پاسخ سخت‌تری به آنان خواهند داد.

راهپیمایان همچنین پرچم‌های آمریکای جنایتکار و رژیم اشغالگر قدس را به آتش کشیدند و نفرت و انزجار خود را از ایادی استکبار جهانی اعلام کردند.

در این راهپیمایی که به شکرانه عملیات غرورآفرین وعده صادق برپا شد، تصاویر شهدای حمله تروریستی اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه که شهید محسن صداقت از قم نیز در بین این فرماندهان شهید بود گلباران شد.

طلاب غیر ایرانی مقیم قم نیز در این راهپیمایی حضور داشتند و از اقدام مقتدرانه جمهوری اسلامی علیه اسرائیل قدردانی کردند.

همچنین راهپیمایان از نیروی انتظامی به واسطه اجرای طرح حجاب و عفاف تشکر کردند و در طول مسیر راهپیمایی شاخه‌های گل به عوامل انتظامی حاضر در مسیر اهدا شد.

کد خبر 6082514

دیگر خبرها

  • ریاض برای متعادل کردن بودجه به نفت بالای ۹۶ دلار نیاز دارد
  • حمله پهپادی اوکراین به مناطق مسکونی «بلگورود»/ دو نفر کشته شدند
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به هدفی مهم در ایلات
  • جزئیات حمله پهپادی به یک پایگاه نظامی در عراق +فیلم
  • حمله پهپادی به مقر نیروهای الحشدالشعبی در بغداد + فیلم
  • چرا کشور‌های عربی در زمان حمله ایران به اسرائیل کمک کردند؟
  • قدردانی مردم انقلابی قم از پاسخ محکم نیروهای مسلح به اسراییل غاصب
  • رهبر انصارالله: عملیات ایران، معادلۀ جدیدی برای پاسخ به حملات اسرائیل ایجاد کرد/ برخی کشورهای عربی به بهانه جلوگیری از تشدید تنش، به دنبال ممانعت از واکنش ایران بودند/ عربستان و امارات خود را رهبر کشور‌های عربی معرفی می‌کنند، اما حمایتی از فلسطین نکردند
  • عملیات وعده صادق معادله جدیدی ایجاد کرد/ برای ثبات منطقه هیچ راه‌حلی جز توقف تجاوز به غزه وجود ندارد
  • کنایه رهبر انصارالله یمن به کشورهای اسلامی در حمایت از فلسطین