Web Analytics Made Easy - Statcounter

 ظهر امروز یک دستگاه اتوبوس در ملک‌آباد به سمت ابتدای دوراهی دچار سانحه شد و ۴۹ نفر دچار آسیب شدند.

محمد علیشاهی، رئیس روابط عمومی مرکز فوریت‌ها و حوادث پزشکی در گفت‌وگو با ایسنا اعلام کرد: در ساعت ۱۱ و ۳۴ دقیقه با اعلام خبر واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در مسیر مشهد- نیشابور و بعد از ملک آباد به سمت ابتدای دوراهی، همکاران ما در اورژانس و هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به حجم بالای مصدومان یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس، ۴ دستگاه آمبولانس اورژانس و ۲ دستگاه آمبولانس هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

علیشاهی با بیان اینکه مصدومان به سه بیمارستان امدادی، هاشمی‌نژاد و طالقانی انتقال یافتند، تصریح کرد: در این حادثه ۴۹ نفر دچار آسیب شدند که از این تعداد ۴۵ نفر بستری و ۴ نفر نیز درمان سرپایی شدند.

۲۳۵۲۳۲

کد خبر 1293427

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تصادفات رانندگی محمدجواد ظریف دونالد ترامپ باشگاه استقلال ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس فرانسه بازیگران سینما و تلویزیون ایران استان البرز ایران و آمریکا خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۱۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران

در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران، پنج نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، بنابر اعلام مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، ساعت ۱۱:۳۶ امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ طی تماس با اورژانس و به دنبال تصادف کامیون با تاکسی در گردنه حیران، نرسیده به هتل پارلا، روبه‌روی رستوران ایران‌زمین، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

پنج مصدوم این حادثه پس از اقدامات اولیه درمانی توسط فوریت‌های پزشکی نمین، به‌وسیله به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند.

کد خبر 746945

دیگر خبرها

  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • افزایش پایگاه‌های موتورلانس اورژانس در فارس
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان تصادفات جاده‌ای
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج (فیلم)
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران
  • واژگونی اتوبوس حامل دانش‌آموزان در اردکان