Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@13:30:50 GMT

واژگونی اتوبوس در ملک آباد مشهد ۵۳ نفر را مجروح کرد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۰۱۲۵۱

واژگونی اتوبوس در ملک آباد مشهد ۵۳ نفر را مجروح کرد

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در پی این حادثه که حوالی ظهر امروز رخ داد یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس ۱۱۵، چهار دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ و دو دستگاه آمبولانس هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

محمد علیشاهی افزود: ۴۹ مصدوم این حادثه به بیمارستان های امدادی، شهید هاشمی نژاد و طالقانی مشهد انتقال یافته و چهار نفر توسط کارکنان اورژانس ۱۱۵ به صورت سرپایی امداد رسانی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی به خبرنگار ایرنا گفت: این اتوبوس با ۴۰ زائر اردبیلی ظهر دوشنبه در کیلومتر ۵۰ جاده مشهد - نیشابور واژگون شد که ۱۰ مصدوم داشت.

مجتبی احمدی افزود: هشت نفر از مصدومین به صورت سرپایی امدادرسانی و بقیه به نزدیک ترین مرکز درمانی منتقل شدند.

وی که خود نیز به عنوان امدادگر پزشک همراه با دو تیم امدادی از نجاتگران هلال احمر پایگاه مُلک‌ آباد مشهد در صحنه حادثه حاضر شده بود اظهار داشت: دو آمبولانس و خودرو ست‌ نجات هلال احمر نیز با هفت امدادگر به محل حادثه اعزام شدند.
علت بروز این حادثه توسط پلیس راه در دست بررسی است.

ملک آباد در ۴۵ کیلومتری جاده مشهد - نیشابور واقع است.

۷۴۹۶/۳۰۲۷/۶۰۵۳

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر اتوبوس پزشک پلیس راه روابط عمومی مشهد قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۱۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس در گردنه حیران / ۲۷ نفر مصدوم شدند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در گردنه حیران خبر داد و گفت: در اثر این حادثه ۲۷ نفر از سرنشینان این اتوبوس مصدوم شدند.   به گزارش ایرنا، حمید قویدل روز دوشنبه اظهار کرد: این اتوبوس حوالی ساعت چهار بامداد امروز از اردبیل به سمت آستارا حرکت می‌کرده که بعد از محدوده تله کابین واژگون شده است.   وی از اعزام پنج دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه ست نجات از اردبیل و یک دستگاه آمبولانس و یک ست از گیلان عوامل اورژانس به محل حادثه خبر داد و گفت: در حال حاضر امدادگران در حال خارج کردن مصدومین از اتوبوس هستند و آمار نهایی مصدومین متعاقبا اعلام می‌شود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۵ فوتی و ۱۸ مصدوم در حادثه واژگونی اتوبوس در گیلان + عکس
  • پنج فوتی در واژگونی اتوبوس تبریز در گردنه حیران
  • پنج کشته و ۱۸ مصدوم در واژگونی اتوبوس تبریز در گردنه حیران
  • ۵ فوتی و ۱۸ مصدوم در حادثه واژگونی اتوبوس در گیلان
  • واژگونی مرگبار اتوبوس در این گردنه با ۵ فوتی
  • ۵ کشته و ۱۸ مصدوم در اثر واژگونی اتوبوس در گردنه حیران
  • اولین تصاویر از محل واژگونی اتوبوس در گردنه حیران + ویدئو
  • اولین تصاویر از محل واژگونی اتوبوس در گردنه حیران | ۵ فوتی و ۱۸ مصدوم | وضعیت مجروحان را ببینید
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران / ۲۷ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران/ ٨ تیم امدادی به محل حادثه اعزام شد