Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، مهدی عامری از چهره‌های شناخته شده پرورش اندام کشورمان است که سال گذشته موفق شد در مسابقات بین اللملی تونس مدال طلا را از آن خود کند.


عامری حوالی ساعت ۲ بامداد جمعه گذشته در حال بازگشت به منزل خود بود که با ۲ فرد ناشناس مواجه می‌شود. افراد مورد نظر که سوار بر خودروی پراید و در کنار ماشین لاکچری مهدی عامری در حال رانندگی بودند ابتدا شروع به تعریف و تمجید ساختگی از وی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


چیزی نمی‌گذرد که تعریف و تمجید‌ها رنگ و بوی توهین به خود گرفته و در پشت اولین چراغ قرمز سرنشینان پراید به قصد نزاع از اتومبیل پراید خود پیاده می‌شوند. ضاربان که مجهز به قمه و ادوات ضرب و جرح بودند با به کار بردن الفاظ رکیک و رجز خوانی خطاب به مهدی عامری فریاد می‌زنند که از خودروی خود پیاده شده و به زورآزمایی با آن‌ها بپردازد.


بدنساز جوان که به قصد آرام کردن ۲ فرد ناشناس از اتومبیل خود پیاده شده بود در همان اولین لحظه متوجه حالت غیر طبیعی آن‌ها می‌شود که متاسفانه مورد اصابت ضربات قمه قرار می‌گیرد. ضارب که یک همراه نیز با خود داشته است بلافاصله سوار بر ماشین پراید خود شده و محل حادثه را ترک می‌کنند.


لازم به ذکر است که خوشبختانه در حال حاضر مهدی عامری در وضعیت رضایت بخشی به سر برده و خطر رفع شده است. البته جستجو‌ها برای یافتن ضاربین کماکان ادامه دارد و تا به این لحظه هویت آن‌ها شناسایی نشده است.

 

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: قهرمان پرورش اندام بدنساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۱۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت پاسدار ایرانی در حمله اسرائیل به سوریه

روابط عمومی سپاه الیرز اعلام کرد: پاسدار بسیجی “بهروز واحدی” از نیروهای سپاه قدس و بسیجی حوزه شهید صدوقی ناحیه امام حسین (ع) کرج در راه دفاع از حریم اهل‌ بیت (ع) و حضرت زینب کبری (س) به شهادت رسید.   به گزارش ایرنا، این شهیدوالامقام بامداد امروز سه شنبه همزمان با پانزدهم ماه مبارک رمضان براثر حمله هواپیماهای رژیم صهیونیستی به منطقه دیرالزور سوریه به شهادت رسید.   این شهید والامقام دارای یک فرزند ۲ ساله و ساکن کرج بود.   اطلاعات تکمیلی و زمان تشییع پیکر مطهر این شهید والامقام متعاقبا اعلام می شود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • طارمی- آزمون و حالا قایدی: چه خط حمله‌ای!
  • چاقوکشی در ایلینوی آمریکا ۴ نفر کشته و ۷ تن زخمی به همراه داشت
  • پیروزی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران مقابل شاهین بندر عامری
  • حمله با چاقو به یک مسافر قطار متروی لندن مقابل چشم دیگران
  • رقابت ستاره ها و بزرگان پیاده روی کشور در همدان 
  • قدرت وحشتناک یک فیل خشمگین را ببینید
  • اولین رویای ملی‌پوش ایرانی در تکیه بر باد رفت
  • چه می‌ شد اگر مهدی قائدی و محمد محبی در استقلال می‌ماندند | چی می شد اگه...
  • قهرمان اروپا جدایی ستاره ایرانی‌اش را اعلام کرد
  • شهادت پاسدار ایرانی در حمله اسرائیل به سوریه