Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومین آزمون جامع و بیست و نهمین آزمون ادواری استانداردهای مهارتی بخش فرهنگ وهنر، هشتم شهریورماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان «حمید قبادی»، مشاور اجرایی معاونت امور هنری اعلام کرد: سومین آزمون جامع و بیست و نهمین آزمون ادواری استانداردهای مهارتی بخش فرهنگ وهنر با شرکت ١٥ هزار و ٧٠٣ نفر، به صورت سراسری و هم زمان در ٧٣ حوزه مرکز استان و شهرستانی، در دو بخش نظری و عملی، روز جمعه هشتم شهریور ماه٩٨ برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قبادی در ادامه گفت: آزمون های جامع هر سال تحصیلی در سه نوبت به صورت سراسری در کلیه استان ها برگزار می شود و شامل مهارت آموزان رشته های مهارتی بخش فرهنگ و هنرمی شود که در مراکز مهارت آموزی وابسته به وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی ثبت نام کرده اند. همچنین آزمون های ادواری شامل استادکاران ماهر و نیمه ماهر است که به صورت حرفه ای در بخش های هنری فعالیت می کنند.

 

مشاور اجرایی معاونت امور هنری گفت : سومین آزمون جامع با تعداد کل ١٢هزار و ٧٦٥ نفر داوطلب در ٤٨رشته نظام جدید و قدیم آموزش و پرورش و ٦٧ استاندارد که از این تعداد یک هزار و ٩١١ نفر در استان تهران ثبت نام کرده اند.

 

وی افزود: بیست و نهمین آزمون ادواری استانداردهای مهارتی بخش فرهنگ و هنر با تعدادکل دو هزار و ٩٣٨ نفر داوطلب که در ٤٥ رشته نظام جدید و قدیم آموزش و پرورش و ٦٨ استاندارد که از این تعداد ٢٣٣ نفر در استان تهران ثبت نام کرده اند.

 

آزمون های عملی در روزهای پنجشنبه هفتم و شنبه و یکشنبه ٩ و ١٠شهریور ماه جاری با حضور سرناظران اعزامی دفترآموزش و توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری برگزار می شود.

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته دولت مسجد اردبیل روز جهانی مسجد روزنامه شیراز کانون های فرهنگی هنری مساجد عید غدیر مساجد ۳۲ استان حمید قبادی برگزاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۱۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پنجمین سوگواره ملی «روضه‌های داستانی» در حوزه هنری قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، دبیر اجرایی سوگواره در آیین آغاز و رونمایی از پوستر پنجمین سوگواره ملی «روضه‌های های داستانی» در مجتمع آموزشی هدایت قم گفت: پنجمین سوگواره ملی روضه‌های داستانی در دو بخش داستان کوتاه و روایت برگزار می شود و علاقه‌مندان به داستان آیینی از امروز فرصت دارند تا پایان مرداد ماه آثار خود را ارسال کنند.

خانم رویا حسینی با اشاره به اینکه این سوگواره در دو بخش موجه انسان معاصر با عاشورا و امام حسین(ع) و از مدینه تا کربلا‌ی سال ۶۱ برگزار می‌شود افزود: زمان نهایی برگزاری این مسابقات در شهریور ماه برنامه ریزی شده است و علاقه‌مندان آثار خود را در پیام‌رسان ایتا و به شماره ۰۹۲۳۲۶۲۷۷۵۹ با اعلام مشخصات در قالب فایل ورد ارسال نمایند.

وی افزود: تا زمان برگزاری سوگواره در شهریور ماه کارگاه‌های تخصصی و آموزشی در استان‌های مختلف کشور در خصوص اصول داستان نویسی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • نقش راهبری هنرمندان در تحقق شعار سال
  • مراسم شب‌های قدر در مسجد جامع بندرعباس
  • اهمیت فرهنگ و هنر در ترویج ارزش‌های اسلامی
  • جهش در تولیدات فرهنگی و هنری از سوی هنرمندان
  • آغاز پنجمین سوگواره ملی «روضه‌های داستانی» در حوزه هنری قم
  • جایگاه نخست لرستان در افزایش کانون‌ فرهنگی هنری مساجد در کشور
  • محفل انس با قرآن در مسجد جامع کبیر یزد برگزار می‌شود
  • تقویت بنیه فرهنگی در شهرستان‌های لرستان
  • آخرین روز جشنواره بزرگ بیدمشک در ارومیه
  • تئاتر زبانی صلح‌آمیز است