Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، سید حسن قاضی عسگر ،دراولین جلسه کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان،توسعه صادرات را یکی از کارگروه های کلیدی استان دانست و اظهار داشت: بدون شک یکی از مهمترین راهکارهای رفع مشکلات اقتصادی، اشتغال و معیشتی استان، توسعه صادرات غیر نفتی است.

وی با تقدیر از تلاش های اتاق بازرگانی اصفهان در اخذ مجوز تشکیل انجمن صادرکنندگان استان اصفهان و حمایت ویژه از تکمیل کارگو ترمینال فرودگاه اصفهان ابراز امیدواری نمود با فعالیت های تیم جدید مدیریتی اتاق بازرگانی و همراهی دستگاههای اجرایی شاهد رفع مشکلات موجود، توسعه صادرات، رونق تولید و اشتغال در استان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 قاضی عسگر با اشاره به ظرفیت های بی نظیر استان اصفهان در زمینه صادرات صنایع دستی و مصنوعات طلا و جواهرات تاکید کرد: به منظور بهره مندی از ظرفیت های موجود در این بخش ها نیازمند ایجاد کمیته های تخصصی صادرات صنایع دستی و مصنوعات طلا و جواهرات در استان هستیم.

 قاضی عسگر تشکیل کمیته حمل و نقل بین المللی و ایجاد سامانه برخط اعلام بار در استان را یکی از نیازهای اصلی اصفهان در زمینه توسعه صادرات عنوان کرد و افزود: علاوه بر این، تشکیل گروه های صنعتی به منظور توسعه صادرات و همچنین ایجاد نمایشگاه مجازی بین المللی برای معرفی محصولات تولیدی استان از نیازهای اساسی اصفهان در توسعه صادرات خواهد بود.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان اصفهان اصفهان دولت فرودگاه مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۱۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب در کرمانشاه

رضا دوستی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای رفاه حال شهروندان کرمانشاهی خطوط اتوبوسرانی کریدور شمال به جنوب (طاق‌بستان-فردوسی) و شرق به غرب (کیهانشهر-دولت آباد) راه‌اندازی شد.

وی افزود: اتوبوس‌ها در ۱۵ مسیر که بیش از ۳۰ شهرک است تقویت شده که می‌توان به شهرک‌های باغ ابریشم و مجتمع میلاد، تعاون، معلم، شهرک صادقیه، شهرک الهیه، سجادیه، قبرستان بریموند، نوکان، دولت‌آباد و مسیرهای مرکز شهر از جمله خیام، پردیس، بهار، بازار، کرناچی، ظفر، مسکن اشاره کرد.

رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: از شهروندان تقاضا داریم برای پارک خودروهای شخصی خود به جای اینکه به ترمینال مراجعه کنند به پارکینگ‌های سطح شهر مراجعه کنند.

وی ادامه داد: در گذشته در ترمینال فضای خالی بوده اما اکنون به دلیل ورود اتوبوس‌ها به ناوگان فضای کافی برای پارک اتوبوس‌ها نیست لذا تقاضا داریم شهروندان این موضوع را رعایت کنند.

کد خبر 6084965

دیگر خبرها

  • پیام تقدیر استاندار سابق از مردم مازندران
  • توسعه 16 هکتاری پایانه ترانزیت و صادرات ارس / کریدور سبز برای تسهیل تجارت ایجاد می شود
  • ظرفیت 10 هزار خودرویی پارکینگ ترمینال سلام
  • آیا ایران نفت خود را مفت می‌فروشد؟
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • مقصد پروازهای ایرانی کدام فرودگاه استانبول است؟
  • ۵۰ درصد حجاج از ترمینال «سلام» فرودگاه امام (ره) اعزام می‌شوند
  • راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب در کرمانشاه
  • توسعه صادرات ، مستلزم توانمند سازی بازاریابی تولیدکنندگان
  • مرکز رصد هوشمند جمعیت هلال احمر در هفته هلال‌احمر افتتاح می‌شود