Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-18@05:07:23 GMT

بهترین فرصت جذب جوانان، محافل حسینی است

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۰۱۸۹۷

بهترین فرصت جذب جوانان، محافل حسینی است

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن مرادی، امام جمعه موقت شیراز امروز، 4 شهریورماه در مجمع هم‌اندیشی عاشورائیان شمال غرب این كلان‌شهر گفت: هویت شیعیان در جهان، غدیر، عاشورای حسینی و مهدویت و مبحث انتظار است.
وی با اشاره به در پیش‌رو بودن ایام محرم اظهار كرد: امسال به یاری خدا مراسم‌های عزاداری امام حسین(ع) با عظمت‌تر و باشكوه‌تر از هر سال در سراسر كشور برپا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه شهرک‌های شمال غرب شیراز با بیان اینكه هویت شیعه در سه جا خلاصه می‌شود، افزود: شناسه شیعیان سه برگ زرین دارد که که اول غدیر است و موضوع ولایت و امامت است؛ دوم عاشوراست كه تداوم عاشورا هر سال پر‌رنگ‌تر انجام می‌شود و سوم انتظار که آینده روشن و امیدوار کننده برای ظهور حضرت بقیةالله(عج) است.
مرادی بیان كرد: مراسم‌های عزاداری سرور و سالار شهیدان با شعور و شور حسینی همراه با جذب جذب جوانان توسط مسئولان و برپا کنندگان عزاداری باشد زیرا بهترین فرصت برای جذب جوانان همین محافل حسینی است.
وی، مهم‌ترین مسئله در عزاداری‌های محرم و صفر را انتقال پیام امام حسین(ع) دانست و گفت: همگان باید بدانند اقتدار بین‌المللی که امروز داریم از برکت عاشورای حسینی است.
امام جمعه موقت شیراز یادآور شد: امسال به دلیل پیروزی‌هایی كه در منطقه داشته‌ایم برپایی عزاداری‌های حسینی بسیار مهم است و باید سخنرانان نیز در این راستا و همچنین گام دوم انقلاب سخنرانی كنند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي محافل حسيني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۱۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت 48 ساعته کمیته انضباطی به مرادمند و حسینی برای ارسال دفاعیات

کمیته انضباطی به باشگاه استقلال، محمدحسین مرادمند و سید حسین حسینی 48 ساعت زمان داد تا دفاعیات خودشان را ارسال کنند.

طرفداری | کمیته انضباطی با ارسال ابلاغیه‌ای به باشگاه و دو بازیکن استقلال از آن‌ها خواست تا دفاعیه خود را به این کمیته ارسال کنند.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، با اعلام کمیته انضباطی و حسب گزارش واصله از سوی سازمان لیگ فوتبال مبنی بر تخلفات صورت گرفته از سوی سید حسین حسینی، محمد حسین مرادمند "بازیکنان" و همچنین تماشاگران منتسب به تیم استقلال تهران، نفرات فوق و باشگاه مربوطه ظرف مهلت ۴۸ ساعت باید ابلاغیه خود را به کمیته انضباطی فدراسیون ارسال کنند.

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • فرصت دوباره برای نام نویسی کنکور
  • معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب
  • دیوارنگاره میدان امام حسین(ع) شیراز مزین به «وعده صادق» ایران شد
  • دو هرمزگانی به اردوی تیم ملی فوتبال جوانان دعوت شدند
  • تصمیم عجیب: ستاره لیورپول فروخته می‌شود
  • دوغارون؛ بهترین فرصت برای سرمایه‌گذاران حوزه کشاورزی است
  • کتاب توسعه سیاسی و امنیت ملی رونمایی می‌شود
  • عملیات «وعده صادق» حیثیتی برای رژیم صهیونیستی باقی نگذاشت
  • مهلت 48 ساعته کمیته انضباطی به مرادمند و حسینی برای ارسال دفاعیات
  • فرصت ۴۸ ساعته کمیته انضباطی به کاپیتان و مدافع استقلال