Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماجرای انتقال الکسیس سانچس به اینتر ممکن است در این تابستان به نتیجه نرسد. ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مذاکرات دو باشگاه منچستریونایتد و اینتر برسر انتقال قرضی الکسیس سانچس به جمع نراتزوری در حالی تا کنون به نتیجه نرسیده که ممکن است این انتقال به کلی منتفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه انگلیسی «گاردین» خبر داد مصدومیت آنتونی مارسیال در جریان شکست 2 بر یک شیاطین سرخ مقابل کریستال‌پالاس در هفته سوم لیگ برتر انگلیس، مدیران منچستریونایتد را بر این واداشته تا مذاکرات برسر انتقال مهاجم شیلیایی خود به اینتر را متوقف کنند تا از میزان آسیب‌دیدگی مهاجم فرانسوی خود خبر دقیقی دریافت کنند.  

طبق این گزارش اگر مصدومیت مارسیال جدی باشد، جدایی احتمالی سانچس از منچستریونایتد پس از پیوستن روملو لوکاکو به اینتر، کاملاً دست اولگنار سولسشایر درخط حمله را خالی خواهد گذاشت، از این‌رو ممکن است انتقال الکسیس به اینتر به کلی منتفی و یا به تعویق بیفتد.

اینتر به خرید سانچس نزدیک‌تر شد/ منچستریونایتد شرطی جدید گذاشت

سولسشایر در تازه‌ترین اظهارنظرش احتمال ماندن مهاجم شیلیایی‌اش را رد نکرد. سرمربی نروژی شیاطین سرخ در گفت‌وگو با نشریه «ایونینگ استاندارد» انگلیس گفت: الکسیس بازیکنی باکیفیت است. ما گزینه‌های زیادی در خط حمله نداریم، بنابراین اگر پیشنهاد خوبی به باشگاه و او شود، سانچس ممکن است از جمع ما جدا شود، در غیر این صورت الکسیس بازیکن ما است. او بازیکن باکیفیتی است.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اینترمیلان منچستریونایتد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اینترمیلان منچستریونایتد اینترمیلان منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۱۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل زیبای الکسیس سالماکرز به آاس رم (آاس رم 1-3 بولونیا)

گل زیبای الکسیس سالماکرز به آاس رم (آاس رم 1-3 بولونیا)

دیگر خبرها

  • طارمی خوش به حالش شد! | ستاره ایرانی زیر نظر استاد احیا
  • پیوستن اینتر به صف تیم‌های خواهان یاشوا زیرکزی
  • سیاست عجیب منچستریونایتد و نیوکاسل در انتقال دن اشورث
  • انتقال طارمی به اینتر نهایی شد
  • بازتاب خبر تایید انتقال طارمی به اینتر توسط خبرنگار مشهور + عکس
  • ساعات کار طولانی در جوانی احتمال افسردگی و بیماری در میانسالی را افزایش می‌دهد
  • گل زیبای الکسیس سالماکرز به آاس رم (آاس رم 1-3 بولونیا)
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • احتمال بالای غیبت کینگزلی کومان در یورو 2024
  • مصدومیت شدید در لیگ برتر: مهاجم از هوش رفت