Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@10:17:20 GMT

زین الدین زیدان و جادویی که از وینیسیوس گرفت

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۰۲۰۶۷

زین الدین زیدان و جادویی که از وینیسیوس گرفت

وینیسیوس جونیور دیگر شباهتی به بازیکن سال گذشته ندارد. او زیر نظر زیدان آشکارا شادی و طراوت خود را از دست داده است.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، وینسیوس یک سال پس از پیوستن به رئال، جادوی خود را از دست داده است. بازیکن جوانی که سال گذشته به رئال پیوست و با بی مهری لوپتگی خیلی زود راهی تیم دوم باشگاه شد اما با روی کار آمدن سانتیاگو سولاری به ترکیب اصلی رئال اضافه شد و نمایش های فوق العاده ای از او شاهد بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوج بازی او به ال کلاسیکوی برگشت کوپا دل ری و لالیگا برمی گردد که با وجود شکست رئال، او بهترین بازیکن تیمش بود.

 

 

 

 

پس از اخراج سولاری و بازگشت زیدان، وینیسیوس بار دیگر به نیمکت برگشت. او بیش از یک ماه مصدوم بود و پس از بهبودی، کمتر مورد اعتماد زیزو قرار گرفت.

در بازی های پیش فصل نیز وینیسیوس اغلب نیمکت نشین بود اما با شروع فصل جدید و حضور وینسیوس در ترکیب ثابت رئال برابر سلتا، گمان می رفت نظر زیدان نسبت به ستاره جوان تغییر کرده باشد. این تصور اما در بازی دوم رئال برابر وایادولید غلط از آب درامد چرا که وینیسیوس کار را از روی نیمکت شروع کرد و در نیمه دوم بود که وارد میدان شد.

 

 

 

 

وینی در تمام دوران فوتبالش به عنوان بال چپ بازی کرده اما زیدان در بازی با وایادولید از او خواست که به سمت راست برود و بیل را به سمت چپ فرستاد. تا انتهای بازی، وینی نتوانست کار خاصی انجام دهد و یکی دو بار هم مبتدیانه توپ ها را از دست داد. او در کارهای دفاعی نیز مشارکت لازم را نداشت.

ستاره برزیلی جوان، دو مشکل اساسی دارد. اولی تاکتیکی است که به طور مشخص به زیدان مربوط است و دومی احساسی.

شاید در دراز مدت، انتقال وینی از راست به چپ و برعکس به سود او تمام شود ولی در کوتاه مدت نه به او و نه به رئال کمکی نمی کند. اینگونه به نظر می رسد که زیدان اعتماد خود به وینیسیوس را از دست داده است.

مورد دوم یعنی مشکل احساسی را خود وینیسیوس باید حل کند و این به قدرت ذهنی او برمی گردد. حمایت مربی، هواداران و هم تیمی ها می تواند در این راه به او کمک کند و البته گلزنی و درخشش در دقایق اندکی که به وی فرصت داده می شود.

 

 

 

رئال مادرید زیدان (سرمربی) وینیسیوس جونیور

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید زیدان سرمربی وینیسیوس جونیور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۲۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کافو به لقب جالب لوکاس واسکز در رئال

به گزارش "ورزش سه، لوکاس واسکز متخصص درخشش در بازی های بزرگ است. 

او در ضیافت پنالتی های فینال سال 2016 لیگ قهرمانان با شهامت گفت که پنالتی خواهد زد و یکی از گل های رئال را به اتلتیکو زد تا در قهرمانی یازدهم نفش مهمی داشته باشد. چهارشنبه شب در زمین سیتی نیز او پنالتی خود را گل کرد و یکشنبه شب برابر بارسلونا یک پنالتی گرفت، یک گل زد و یک پاس گل داد.

او را در رئال با کافو، کاپیتان سابق تیم ملی برزیل، مقایسه می کنند و به وی لقب کافوکاس داده اند.

دیروز در مراسم لاروس، کافو نیز حاضر بود و از او در مورد این لقب سوال شد: «بازی را دیدم و باید بگویم لوکاس فوق العاده بود. خیلی خوشحال‌کننده است که به افتحار من، لوکاس واسکز را کافوکاس می‌خوانند.»

دیگر خبرها

  • پاداش رفتار خوب: ستاره ناکام رئال در ترکیب اصلی
  • ادامه آمار جادویی حسن‌زاده در تیم ملی
  • پلی به گذشته - برتری 4-1 یوونتوس مقابل آژاکس با درخشش زین الدین زیدان (لیگ قهرمانان اروپا - 1997/4/23) / فیلم
  • واکنش کافو به لقب جالب لوکاس واسکز در رئال
  • عصای جادویی جود: توپ طلا برای آقای شماره 5
  • عصای جادویی جود: رزرو توپ طلا برای شماره 5
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • آرتتا باشد زیبا است، مورینیو باشد اتوبوس دوطبقه!‏
  • رائول گونزالس: مقایسه زیدان و بلینگام اشتباه است
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می‌ماند