Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر طی بیانیه ای ضمن انتقاد از نحوه برخورد و مواجهه با منتقدین توسط دولت، از نخ و سوزن بعنوان جایزه به دولت به منظور تغییر رویه و ایجاد صداقت در رفتار رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو،انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیر کبیر طی بیانیه ای ضمن نقد عملکرد دولت در مواجه با منتقدین، از جایزه دولت به منتقدین رونمایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

متن بیانیه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر حسن روحانی،
رییس محترم جمهوری اسلامی ایران،
سلام علیکم

اخیراً در آغاز هفته دولت در حرم حضرت امام (ره) فرموده اید که: ((انتقاد از دولت بلامانع است و حتی در دولت یازدهم و دوازدهم، انتقاد از دولت بی‌هزینه و حتی توأم با جایزه و تشویق بوده است)). از این رو لازم دانستیم؛ به پاس زحمات بی دریغ حضرت عالی بخاطر گرامی داشتن منتقدین و دادن جایزه های مختلف به آن ها در طول این چندسال، از شما و دولت فخیمه‌تان تشکر کنیم .
با عنایت به نوع برخورد کاملا محترمانه‌ی دولت یازدهم و دوازدهم با منتقدین، خواهشمندیم قدر این توفیقی که نصیب شما شد تا بدین زیبایی به منتقدان توجه کنید را، بدانید.


ما نیز در راستای این مهم، تمامی الفاظ محترمانه و محبت آمیز دولت به منتقدان را ارج نهاده و از الفاظی مثل : "بزدل"، "ترسو " "بیسواد و بیشناسنامه"، "عقب مانده"، "هراسان"، "تندرو"، "عصر حجری"، "بیکار و دین نشناس" و "هوچی باز "، و تشخیص هنرمندانه‌ی شما در خطای دید داشتن منتقدان، کمال تشکر را داریم.

 

جناب آقای روحانی؛
ضمن تصدیق اظهار فضل های اخیر شما، جایزه هایی که در طول این چند سال به منتقدان پیشکش فرمودید را به فال نیک گرفته و تعدادی از این تحفه ها را به اختصار ذکر میکنیم:
- هدیه های لفظی که تا بحال نثار منتقد ها شده است که هم از خودتان بوده، هم از اعضای هیئت دولت تا پایین ترین ارگان های دولتی.
- هدیه های زیبایی مثل: بستن و توقیف چندین نشریه پرتیراژ، بعد از انتشار مطلبی انتقادی از شما و یا دولت.
- شکایت از بیش از 30 مورد روزنامه، هفته نامه، مجله، نشریه و ... که همگی، نشانگر دست و دلبازی شما در دادن جایزه است.
- هدیه های زیادی که رسانه های حامی و کارگزارانتان حتی برای مداحی که چند خط انتقاد محترمانه به شما داشت، در نظر گرفتند
- و نهایتا شاهکار عجیب، غافل گیرانه و جدیدتان که تحفه ای گران به آقای حسن عباسی بوده که هنوز ایشان به مرحمت شکایت‌تان پشت میله های زندان مشغول لذت بردن از جایزه شماست!
و صدها هدیه و جایزه دیگر که شما به منتقدانتان عرضه داشتید.

 

جناب آقای روحانی؛
اگر بخواهیم به یک جمع بندی در نوع هدیه های شما به منتقدان برسیم، متوجه خواهیم شد که اتفاقاً وجه اشتراک آنها در همان چیزی است که سال 92 از آن به خدا پناه میبردید: بستن دهان ها و شکستن قلم ها!


فلذا به پیوست، نخ و سوزنی بعنوان نماد هدیه هایی که به منتقدان‌تان اعطا میشود، خدمتتان ارسال میگردد. باشد تا به خود آمده و در اندک زمان باقی‌مانده از این دولت، تغییر رویه داده و در گفتار و رفتارتان صداقت بیشتری به‌خرج دهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بیانیه روحانی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۲۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی رویه‌های پوشش و عفاف در دانشگاه یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در نشست شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی که با حضور رییس دانشگاه یزد و جمعی از مسئولان مربوطه برگزار شد، درباره رویه‌های پوشش و عفاف در محیط دانشگاه بحث و تبادل نظر شد.

رییس دانشگاه یزد با بیان اینکه دانشگاه محیط علم و علم‌آموزی است و باید با بستر پوشش و عفاف به استقبال علم برویم گفت: موضوع عفاف و حجاب یکی از موضوعات مورد تاکید مقام معظم رهبری است، همچنان که در نشست اخیر خود با دانشجویان در این باره سخن گفتند.

کلانتری افزود: اگر هر فردی در هر جایگاهی که هست وظیفه خود را در این امر خطیر به درستی انجام دهد، گناه ظاهری که عدم التزام به پوشش و عفاف است در جامعه اتفاق نمی‌افتد. 

وی ادامه داد: همه دانشگاهیان باید ملتزم به رعایت قانون پوشش و عفاف باشند و در مورد معدود کارشکنان نیز لازم است برخورد قانونی صورت گیرد.

در این جلسه همچنین ضمن قدردانی از مسئولان و دست‌اندرکاران اقدامات سلبی در حوزه عفاف و حجاب، بر انجام همزمان اقدامات سلبی و ایجابی، طبق روال گذشته سفارش شد و مقرر شد در زمینه فعالیت‌های ایجابی، اردو‌های فرهنگی آموزشی تبیینی، کارگاه‌های آموزشی ویژه دانشجویان، یاوران علمی و استادان با متولی‌گری نهاد رهبری دانشگاه برگزار شود.

دیگر خبرها

  • اهدای جایزه دکتر موسی‌خانی به ۳ نفر از برگزیدگان
  • لغو ناگهانی همایش حمایت از فلسطین در دانشگاه فرانسه
  • دانشجویان رسالت بزرگی در احیای حرکت‌های فرهنگی و هنری دانشگاه‌ها دارند
  • بررسی رویه‌های پوشش و عفاف در دانشگاه یزد
  • قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد
  • لزوم رفع تبعیض بین دانشگاه آزاد و دانشگاه‌های دولتی در جذب اعتبارات پژوهشی و آموزشی
  • مبلغ استفاده دانشجویان از سامانه نان برای پایان نامه ۲ برابر است
  • تخصیص اعتبار جدید به ابر رایانه سیمرغ/ افزایش توان و ظرفیت پردازش
  • آغاز ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت
  • دانشگاه آزاد یزد ۳۰۰ دانشجوی بورسیه در صنعت کاشی دارد