Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@08:29:25 GMT

کشتی‌گیران لباس رزم پوشیدند (عکس)

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۰۲۹۵۵

برخی از ملی پوشان کشتی آزاد با دوبنده ای که طرح یک لباس ارتشی را دارد، به تمرین پرداختند.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که فاصله زیادی تا شروع مسابقات جهانی 2019 باقی نمانده، برخی از کشتی گیران حاضر در اردوی تیم ملی کشتی آزاد با دوبنده جالبی در تمرین حاضر شدند.


حسن یزدانی، علیرضا کریمی و کامران قاسمپور جزو کسانی بودند که با دوبنده طرح ارتشی در تمرین یکی، 2 روز اخیر حاضر شدند؛ دوبنده هایی که توجه همه را به خود جلب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می رسد این دوبنده ها می تواند به انگیزه و جنگندگی ملی پوشان کشتی در آستانه مسابقات جهانی بیافزاید.


علیرضا کریمی و حسن یزدانی 2 تن از شانس های اصلی کسب مدال برای ایران در مسابقات جهانی 2019 قزاقستان به شمار می روند که این روزها تمرینات خود را خیلی سخت و جدی دنبال می کنند.

 

 

 

 

کشتی آزاد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۲۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلبری نوراللهی با لباس قرمز، دور از جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، احمد نوراللهی پس از اینکه در دو مسابقه ابتدایی تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 مقابل هنگ کنگ و ازبکستان حضور نداشت و اردو را ترک کرده بود، امید زیادی داشت پس از غیبت در جام ملت‌های آسیا دوباره به فهرست ملی اضافه شود و در ادامه مسیر رسیدن به جام جهانی به فهرست برگردد ولی دوباره این اتفاق رقم نخورد تا در تمرینات الوحده شرکت کند.

ستاره ایرانی الوحده پس از اینکه جزو فهرست تیم ملی در دیدار مقابل هنگ کنگ قرار نگرفت و از محل اردو رفت، در 13 مسابقه رسمی پیاپی برای باشگاه اماراتی استثنایی کار کرده و با وجود اینکه هافبک دفاعی- میانی تیمش است، آمار جالب توجه هشت گل زده و پنج پاس گل را به ثبت رسانده است.

نوراللهی با وجود نمایش فوق‌العاده قبل از جام ملت‌های آسیا، در فهرست تیم ملی قرار نگرفت ولی این وضعیت در اردوی اخیر هم برای او تغییر نکرد و این ستاره خط میانی فوتبال ایران در دو دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی برابر ترکمنستان غایب بود.

این لژیونر ایرانی بدون توجه به مسئله غیبتش در فهرست و اردوهای تیم ملی، با پیراهن قرمز رنگ الوحده مشغول تمرین است تا بتواند دوباره بازی‌های درخشانی در تیم اماراتی داشته باشد.

دیگر خبرها

  • دادمرز:معده ‌درد شدید از جهانی ۲۰۱۵ همراهم است/فدای ۱۱ نفرم!
  • عبور کشتی از سالِ سنگین با یک رفتن غیرمنتظره و ۷ سهمیه
  • دلبری نوراللهی با لباس قرمز، دور از جام جهانی
  • سوز زمستانی در لباس یک تراکتوری
  • کشتی گیر 57 کیلوی ایران سخت ترین مسیر را برای المپیکی شدن دارد
  • رقابت جدی کامران قاسم‌پور و حسن یزدانی برای تصاحب دوبنده تیم ملی
  • معمای ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد برای المپیک ۲۰۲۴ و هندوانه دربسته‌ پادشاه
  • بازگشت صادقی با گل اروپایی و شادی رونالدویی
  • بازگشت صادقی و اسماعیلی‌فر به تمرین پرسپولیس
  • اسامی کشتی‌گیران برای کسب سهمیه المپیک؛ حضور تانک روسی و غیبت ارسلان