Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مرکز موسیقی حوزه هنری با انتشار اطلاعیه‌ای درخشش «پارسا خائف» خواننده نوجوان اردبیلی و «آرمان امیدی» هنرمند نوجوان بختیاری را در برنامه تلویزیونی «عصر جدید» تبریک گفته و برای حمایت از این دو استعداد کشور اعلام آمادگی کرد.
در اطلاعیه مرکز موسیقی حوزه هنری آمده است: «آواز پارسا خائف، بار دیگر آوازه موسیقی سنتی و ظرفیت شگفت آن را در جذب مخاطب یادآور شد و نماینده اصیلی بود از رویش‌های جوان موسیقی انقلاب اسلامی که طلیعه فرداهای هنر ایران‌زمین‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آنجا که این هنرمند نخستین زمزمه‌های آواز را در کلاس‌های حوزه هنری داشته است، مرکز موسیقی حوزه هنری در ادامه این مسیر حامی و همراه ایشان خواهد بود.
مرکز موسیقی حوزه هنری همچنین از هنرمند نوجوان بختیاری، آرمان امیدی، که آواز اصیل بختیاری و فرهنگ دیرسال این قوم ایرانی را خوش‌آوازه‌تر ساخت قدردانی کرده و برای حمایت از این پسر دوست‌داشتنی بختیاری نیز اعلام آمادگی می‌کند.»

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۳۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پنجمین سوگواره ملی «روضه‌های داستانی» در حوزه هنری قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، دبیر اجرایی سوگواره در آیین آغاز و رونمایی از پوستر پنجمین سوگواره ملی «روضه‌های های داستانی» در مجتمع آموزشی هدایت قم گفت: پنجمین سوگواره ملی روضه‌های داستانی در دو بخش داستان کوتاه و روایت برگزار می شود و علاقه‌مندان به داستان آیینی از امروز فرصت دارند تا پایان مرداد ماه آثار خود را ارسال کنند.

خانم رویا حسینی با اشاره به اینکه این سوگواره در دو بخش موجه انسان معاصر با عاشورا و امام حسین(ع) و از مدینه تا کربلا‌ی سال ۶۱ برگزار می‌شود افزود: زمان نهایی برگزاری این مسابقات در شهریور ماه برنامه ریزی شده است و علاقه‌مندان آثار خود را در پیام‌رسان ایتا و به شماره ۰۹۲۳۲۶۲۷۷۵۹ با اعلام مشخصات در قالب فایل ورد ارسال نمایند.

وی افزود: تا زمان برگزاری سوگواره در شهریور ماه کارگاه‌های تخصصی و آموزشی در استان‌های مختلف کشور در خصوص اصول داستان نویسی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • تجهیز بیش از هزار کلاس درس به کتابخانه در مناطق محروم کشور
  • آثار برگزیده جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی منتشر می شوند
  • مرکز شعر، موسیقی و سرود در سال ۱۴۰۲
  • جایزه ملی کتاب کودک و نوجوان در یک قدمی اجرا
  • آغاز پنجمین سوگواره ملی «روضه‌های داستانی» در حوزه هنری قم
  • انتخاب عکس نوجوان سبزواری درسالانه عکاسی از موزه‌های نفت
  • اکبر گلپا؛ خاموشی صدایی که در گلهای رادیو گل کرد
  • برپایی نمایشگاه قرآنی معرق و نازک کاری در سنندج
  • آواز سه نسل خوانندگی در «شهر مناجات»/ با این آلبوم آرام می‌گیرید
  • از مشق متفاوت ۲ هنرمند تا نقاشی که از نقش پدرانه‌اش مایه گذاشت