Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@15:00:08 GMT

کلنگ زنی پروژه آبخیزداری "خرمایک" فراشبند

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۰۵۰۵۳

کلنگ زنی پروژه آبخیزداری 'خرمایک' فراشبند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مجید صفری رییس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فراشبند گفت: پروژه آبخیزداری "خرمایک" با مشارکت شرکت نفت آغار و دالان و با حضور فرماندار و روسای ادارات شهرستان کلنگ زنی شد.

او افزود: مطالعات تفصیلی این پروژه توسط شرکت مهندسین مشاور آب و عمران فجر صورت گرفته است و این طرح شامل ۱۲ بند ملاتی، ۳ بند خاکی، حوضچه تغذیه مصنوعی و چکدم‌های کنترلی است و در محدوده آبریز چهار رودخانه فصلی اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنترل سیلاب در حوزه‌های آبخیز زیر دست، تغذیه آبخوان‌ها (چاه و قنوات) در مجاور و پایین دست پروژه‌ها و نیز کمک به تعادل اکولوژیکی حوزه‌های آبخیز از مهمترین اهداف این پروژه آبخیزداری در این شهرستان است.

فراشبند در فاصله ۱۷۳ کیلومتری شیراز قرار دارد.
انتهای پیام/م

کلنگ زنی پروژه آبخیزداری خرمایک فراشبند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منابع طبیعی آب و فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۵۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ احمدی گفت: طبق دستور رئیس دادگستری شهرستان طارم درختانی که قلع و قمع شده بودند با همکاری یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان طارم جمع‌آوری و به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری منتقل شدند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان طارم بااشاره به اینکه  این قلع و قمع آثار تصرفی در پلاک هندی‌کندی به مساحت ۲۰ هکتار بود، افزود: این اقدام با همکاری فرماندهی یگان‌های حفاظت استان و شهرستان طارم انجام شد.


دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم
  • ایران خواستار اشتراک دانش، فناوری و حمایت مالی کشور‌ها در بهبود حوزه‌های آبخیزداری مناطق خشک و نیمه‌خشک
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • آغاز برداشت غلات از مزارع فراشبند
  • افت ۲۵ متری سفره‌های آبخوان منطقه کاشمر
  • ۲۰۷ میلیون مترمکعب سیلاب‌های شمال کرمان مدیریت شد
  • تحول در گردشگری اشتهارد با پیشبرد پروژه‌های این حوزه در شهرستان
  • اجرای طرح‌های آبخیزداری در شهرستان دامغان
  • نشست بین المللی شورای حکام مدیریت جامع حوزه‌های آبخیزداری
  • کلنگ زنی 327 واحد مسکونی کارکنان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی