Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@22:51:54 GMT

«رژیم تحمیلی» از «معامله قرن» می گوید

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۰۵۳۸۰

«رژیم تحمیلی» از «معامله قرن» می گوید

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ پس از روی کار آمدن ترامپ طرح «معامله قرن» مطرح شد و داماد او مسئولیت لابی گری با کشورهای مختلف را برعهده گرفت؛ طرحی که اعلام جزئیات آن چندین بار به تعویق افتاده است.

گفته شده قرار است تا چند روز آینده طرح «معامله قرن» به رسمیت شناخته شود و این قسمت از برنامه «رژیم تحمیلی» ابعاد مختلف آن را بررسی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قسمتی از این سند که به دنبال صلح میان فلسطین و اسرائیل است توسط رسانه ها فیلتر شده است. به نظر به خاطر حاضر نبودن مقامات دیپلماتیک فلسطینی برای انجام این قرارداد، به وقوع پیوستن این قرارداد خیالی بیش نباشد.

برنامه «رژیم تحمیلی» سه شنبه ها ساعت 05:30 بامداد نمایش داده شده  و بازپخش آن در روزهای چهارشنبه 04:30 بامداد، پنجشنبه 10:45، جمعه 13:30 و شنبه 01:30 بامداد از شبکه هیسپان تی وی روی آنتن می رود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رسانه فرهنگ و هنر فلسطین برنا قرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۵۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمب عمل نکرده جنگ تحمیلی در «گیلانغرب» حادثه آفرید

سرپرست فرمانداری گیلانغرب گفت: یکی از اهالی روستای گورسفید به دلیل دستکاری مهمات عمل نکرده به جا مانده از جنگ تحمیلی، مصدوم شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، علی‌رضا نظری امروز _ یکشنبه دوم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ️ پس از اعلام یک فقره انفجار مهمات عمل نکرده در روستای گور سفید از توابع بخش مرکزی شهرستان گیلانغرب و حضور عوامل امدادی و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، یکی از اهالی این روستا به دلیل دستکاری مهمات عمل نکرده به جا مانده از جنگ تحمیلی مصدوم شد.

و️ی افزود: مصدوم این حادثه توسط فوریت‌های پزشکی به بیمارستان الزهرا (س) شهرستان گیلانغرب منتقل شد.

س️رپرست فرماندار گیلانغرب تصریح کرد: این حادثه به دلیل آشنا نبودن فرد مصدوم با خطرات ناشی از مهمات به جا مانده از دوران جنگ تحمیلی رخ داد.

نظری به افرادی که در روستاها و حوالی مناطق مرزی غرب کرمانشاه زندگی می‌کنند، توصیه کرد از دستکاری کردن اشیا باقی‌مانده از زمان جنگ خودداری کنند و در صورت مشاهده موارد این‌چنینی موضوع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند تا نیروی انتظامی در محل حضور پیدا کند و موضوع بدون تلفات و خسارتی مدیریت شود.

کد خبر 746581

دیگر خبرها

  • ۲۸۵ برنامه به مناسبت دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز
  • جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون برگزار می‌شود
  • ۵۶۰ هزار افطاری ساده و گرم در حرم حضرت معصومه (س) توزیع شد
  • سپاه در برابر تهدیدات دشمن ایستاده است
  • پخش «چهارگاه» از شبکه چهار سیما
  • بمب عمل نکرده جنگ تحمیلی در «گیلانغرب» حادثه آفرید
  • برنامه محبوب در ایران فیلتر شد!
  • قحطی تحمیلی آشکارترین مصداق نسل‌کشی در غزه
  • انفجار مهمات به جای مانده از جنگ تحمیلی/ یک نفر مصدوم شد