Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی اینتر از تمام بازیکنانش راضی است و کار با آنها را لذتبخش خواند.

طرفداری - دیدار دو تیم اینتر و لچه از هفته اول سری آ ایتالیا با برتری مطلق نراتزوری همراه بود. شاگردان آنتونیو کونته موفق شدند در خانه با نتیجه 4-0 پیروز شوند. کونته پس از بازی در کنفرانس خبری گفت:

با نگرش درستی بازی را شروع کردیم و به ایده فوتبالی که من می خواهم، احترام گذاشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال دقایق پس از زدن گل دوم را تحسین نمی کنم و این را به بچه ها هم گفتم. می خواستم سریعا به بازی برگردیم و فکر نکنیم چیزی تمام شده است. در مجموع، بله، نمایش خوبی داشتیم و می توانستید آن را ببینید. نتیجه عالی بود زیرا لچه تیم خوبی است و در چنین بازی هایی همیشه خطر پیچیده شدن بازی وجود دارد. نمی خواستم این خطر متوجه ما هوادارانمان شود. 

قدم های دیگری داریم که باید برداریم. مثلا باید در زمینه ثبات ذهنی و تمرکز پیشرفت کنیم اما من خیلی از تیم راضی ام و کار کردن با این بچه ها لذتبخش است. سنسی و بروزوویچ هافبک هایی هستند که می توانند در نقش های متفاوت بازی کنند و در کار با توپ کیفیت بسیار بالایی دارند. ممکن است در خط هافبک دو نفره با مشکل روبرو باشند اما در هافبک سه نفره، آنها خوب کار می کنند. بارلا و گالیاردینی هم همینطور هستند. ما بازیکنانی داریم که می توانیم بدون از دست دادن ایده و فرم تیم، ترکیب را عوض کنیم. این نسخه از سیستم 3-5-2 قطعا یک انقلاب تهاجمی تر نسبت به 4-2-4 قدیمی است. به نظر من بازیکنان من مناسب این سیستم هستند و هافبک ها آماده اند تا به جلو فشار بیاورند.

کونته در مورد عملکرد لوکاکو در اولین بازی اش و همچنین گلزنی او گفت:

لوکاکو در بهترین راه ممکن به دنیای اینتر قدم گذاشت. او با فروتنی تمام وارد تیم شد. او یک غول جنتلمن است. همیشه یک لبخند روی لب اوست. او آماده است تا برای تیم به سختی تلاش کند. همچنین می خواهم به این اشاره کنم که لائوتارو مارتینز هم خیلی خوب بازی کرد و در مجموع امشب تمام بازیکنان شایسته تحسین هستند. این فقط اولین بازی بود و فقط می توانیم تا نیمه شب شادی کنیم اما از ساعت 00:01 باید به بازی بعدی مقابل کالیاری فکر کنیم. 

آیا این فقط یک جرقه بود یا اینتر در مسیر درستی فصل را آغاز کرده است:

ما نباید جرقه باشیم. باید دینامیت باشیم. پس بیایید آن را روشن کنیم. بیایید به جلو برویم و سخت تر از همیشه کار کنیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۵۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پادنای علیا رکوردار باران بهاری در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت:در ۲۴ ساعت گذشته پادنای علیا با ۲۱.۶ دهم میلی متر، دهاقان ۲۱.۹ دهم میلی متر، مبارکه ۱۴ میلی متر، شهرضا ۱۲.۱ دهم میلی متر، سمیرم ۹.۲ دهم میلی متر، مبارکه ۸.۴ دهم میلی متر، زرین شهر ۷.۷ دهم میلی متر و اصفهان با ۵.۵ دهم میلی متر پربارش‌ترین مناطق استان گزارش شده است.
لیلا امینی افزود: در این مدت طوفان لحظه‌ای در سمیرم با ۹۰ کیلومتر بر ساعت به ثبت رسیده است.
وی با بیان اینکه این سامانه بارشی امروز عصر به تدریج از استان خارج می‌شود، ادامه داد: براین اساس امروز در مناطق جنوب و جنوب شرق استان بارش پراکنده باران، گاهی وزش باد نسبتاً شدید و تند باد لحظه‌ای و کاهش تدریجی ابر از بعدازظهر پیش بینی می‌شود.
لیلا امینی گفت: از روز پنجشنبه تا بعدازظهر جمعه جوی پایدار خواهیم داشت، که بتدریج از بعدازظهر جمعه با گذر امواج ضعیف شاهد ناپایداری تا اوایل هفته به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب خواهیم بود.
وی ادامه داد: کمینه دما در ۲۴ ساعت آینده ۱ تا ۲ درجه کاهش خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • ساعت دله علی به وقت جام‌جهانی ۲۰۲۶ کوک شد!
  • خلاصه بازی کالیاری 2-2 یوونتوس (سری آ - 2023/24)
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با کالیاری
  • تلویزیون این آخر هفته چه فیلم هایی به روی آنتن خواهد برد؟
  • فیلم‌های سینمایی تلویزیون در آخرین روز‌های ماه فروردین
  • کارلو آنچلوتی: گواردیولا «جنتلمن» بود مثل همیشه
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم هایی پخش می کند؟
  • پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر (جام یوفا - 17 آوریل، 1986) / فیلم
  • پادنای علیا رکوردار باران بهاری در استان اصفهان
  • ماسیمو موراتی: لائوتارو مارتینز با دیگو میلیتو قابل مقایسه است