Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، «برهم صالح» رئیس جمهور عراق به همراه «عادل عبدالمهدی» نخست وزیر این کشور روز دوشنبه حمله های هوایی رژیم صهیونیستی به پایگاهها و انبار مهمات حشد شعبی در عراق را محکوم کردند.

طبق بیانیه ای که خبرگزاری رسمی عراق به آن استناد کرد، این دو مقام عالیرتبه حمله های مزبور را «حمله به حاکمیت عراق» خواندند و خواستار وحدت ملی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش مهر، منابع عراقی روز دوشنبه از نشست ویژه نخست وزیر، رئیس پارلمان و رئیس جمهور عراق با مسئولان وفرماندهان حشد شعبی درباره حمله رژیم صهیونیستی به انبارهای سلاح حشد شعبی خبر دادند.

یک منبع آگاه عراقی گفت: برهم صالح رئیس جمهور، عادل عبدالمهدی نخست وزیر و محمد الحلبوسی رئیس پارلمان عراق با مسئولان و فرماندهان حشدشعبی درباره پرونده حمله به انبار مهمات حشد شعبی دیدار کردند و به بحث و تبادل نظر درباره این حملات پرداختند.

این در حالی است که روز گذشته نیز رژیم صهیونیستی رزمندگان حشد شعبی در استان الانبار را مورد حمله پهپادی قرار داد.

کد خبر 4703196

منبع: مهر

کلیدواژه: عراق برهم صالح عادل عبدالمهدی حشد شعبی حمله هوایی اسرائیل انبار مهمات ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی ایران عراق دونالد ترامپ سوریه فلسطین جنگ 2015 یمن عربستان سعودی ترکیه فرانسه روسیه جی هفت کشمیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۵۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن به رهبران یهودی: تشدید تنش با ایران به‌نفع‌مان نیست

بلینکن در این دیدار نگفته است اسرائیل باید از پاسخ به ایران خودداری کند و تاکید کرد که این تصمیم اسرائیل است. اما پیام او این بود: «تا حد امکان هوشمند، استراتژیک و محدود باشید.»

دو منبع مطلع به آکسیوس گفته‌اند بلینکن روز دوشنبه در گفت‌وگو با «بنی گانتز»، وزیر کابینه جنگ اسرائیل نیز پیام مشابهی را در رابطه با واکنش احتمالی اسرائیل به حمله ایران، به وی منتقل کرد.

همچنین یک مقام ارشد آمریکایی به آکسیوس گفته است ارزیابی ایالات متحده این است که ایران به هر حمله مهم و آشکار اسرائیل به خاک ایران با دور جدیدی از حملات موشکی و پهپادی پاسخ خواهد داد.

یکی دیگر از مقامات آمریکایی به آکسیوس گفته است: فکر می‌کنیم اگر ایران دوباره صدها موشک و پهپاد پرتاب کند، تکرار موفقیت بزرگی که در روز شنبه با شکست‌دادن حمله داشتیم بسیارسخت خواهد بود و اسرائیلی‌ها این را می‌دانند.

دیگر خبرها

  • اسرائیل در ورطه تصمیمات اشتباه
  • حمله اسرائیل به جنوب سوریه
  • بیانیه ضدایرانی آمریکا و متحدانش برای تقویت روحیه رژیم صهیونیستی
  • گزارش آنروا از کشف بمب‌های عمل نکرده در مدارس غزه
  • حمله شدید موشکی حزب الله به پایگاه‌های نظامی اسرائیل/شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ تن افزایش یافت
  • حمله شدید موشکی حزب الله به پایگاه های نظامی اسرائیل/شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ نفر افزایش یافت
  • معاون حقوقی رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با قدس: تحریم جدید از سوی اروپا بی‌پاسخ نمی‌ماند
  • بلینکن به رهبران یهودی: تشدید تنش با ایران به‌نفع‌مان نیست
  • احمدی‌نژاد: عملیات نظامی علیه اسرائیل حق ایران بود
  • اسرائیل به ایران حمله کند جنگ جهانی سوم به راه می‌افتد