Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@09:56:01 GMT

صهیونیست‌ها باز هم مسجدالاقصی را مورد تعرض قرار دادند

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۰۶۲۳۴

صهیونیست‌ها باز هم مسجدالاقصی را مورد تعرض قرار دادند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه لبنانی العهد، صهیونیست‌ها همچنان به سلسله تعرض‌های روزمره خود به مسجدالاقصی ادامه می‌دهند.

بر اساس این گزارش، آخرین اخبار از قدس اشغالی حاکی از آن است که مسجدالاقصی بار دیگر مورد تعرض دهها شهرک نشین صهیونیست قرار گرفته است.

رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند که تعرض شهرک نشینان به مسجدالاقصی با چراغ سبز نظامیان این رژیم اتفاق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام این رسانه ها، جدیدترین تعرض صهیونیستها به مسجدالاقصی با همراهی یکی از اعضای کنیست اتفاق افتاده است.

کد خبر 4703222

منبع: مهر

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی مسجدالاقصی فلسطین ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی ایران عراق دونالد ترامپ سوریه فلسطین جنگ 2015 یمن عربستان سعودی فرانسه جی هفت روسیه ترکیه امانوئل ماکرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۶۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز

پلیس رژیم صهیونیستی قصد دارد مسجد الاقصی را در مقابل هجوم گروه‌های افراطی صهیونیستی از روز پنجشنبه به مدت ۱۶ روز ببندد و دلیل آن ترس از شرایط امنیتی با توجه به جنگ فعلی است.

براساس گزارش القدس العربی، این اقدام برای جلوگیری از دامن زدن به تنش و خشم مردمی در قدس اشغالی و کرانه باختری، به ویژه پس از آن که فلسطینیان از اعتکاف در الاقصی در طول روز‌هایی عید عبری پوریم صهیونیست‌ها (جشن ایرانی کشی) منع شدند، است. 

 اختلافات داخلی به وضوح در بیانیه‌ها و اقدامات کابینه اشغالگر در مورد عملیات محدود کردن ورود به مسجد الاقصی در ماه رمضان ظاهر شده است. ایتامار بن غفیر، وزیر افراطی امنیت داخلی خواستار ممنوعیت ورود فلسطینیان به مسجدالاقصی شده بود، اما کابینه صهیونیستی با این درخواست بن غفیر مخالفت کرد.

این درحالی است که شهرک‌نشینان صهیونیست هر از چندگاهی به سرکردگی و تحریک مقامات تندرو رژیم تل آویو به مسجد الاقصی یورش می برند و تلاش دارند که وضعیت این مکان مقدس را تغییر دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری
  • تلفات قابل توجه صهیونیست‌ها در عملیات مقاومتی در اریحا+ فیلم
  • عملیات ضد صهیونیستی در اریحا/ چند صهیونیست زخمی شدند
  • عملیات ضد صهیونیستی در اریحا
  • قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز
  • اذعان صهیونیست‌ها به ناکامی در ترور رهبران حماس و نجات اسرا
  • اعتراف بزرگ اسرائیلی‌ها
  • اذعان صهیونیست‌ها به ناکامی درترور رهبران حماس و نجات اسرا
  • رسانه‌های عبری: سخت‌ترین صبح را در شمال تجربه کردیم
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به جنایت رژیم صهیونیستی / یک صهیونیست کشته شد