Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@01:01:19 GMT

ترامپ: ملانیا با کیم جونگ اون آشناست

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۰۷۴۸۰

ترامپ: ملانیا با کیم جونگ اون آشناست

ملانیا ترامپ هرگز با کیم جونگ اون دیدار یا حتی صحبت نکرده اما دونالد ترامپ گفته است، همسرش با رهبر کره شمالی "آشنا" شده است.

به گزارش ایسنا، دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا که از سال گذشته میلادی سه بار با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی دیدار کرده، در کنفرانسی خبری در نشست گروه هفت در فرانسه اظهار کرد، کیم را "بسیار خوب" شناخته و همسرش هم با او آشنایی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که ملانیا در این نشست خبری در جمع حضار نشسته بود، ترامپ گفت: بانوی اول با کیم جونگ اون آشنا است و فکر می‌کنم با من موافق است که کیم مردی با کشوری است که پتانسیل عظیمی دارد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، استفانی گریشام، سخنگوی کاخ سفید پس از مطرح شدن این اظهارات خاطرنشان کرد که ملانیا هرگز کیم را ملاقات نکرده است.

گریشام به خبرنگاران گفت: رییس جمهور در زمینه‌های متعددی از جمله جزییات رابطه‌اش با کیم به همسرش اعتماد دارد (و آن‌ها را با او در میان می‌گذارد). در حالی که بانو اول هرگز با کیم دیدار نکرده، رییس جمهور احساس می‌کند که او نیز کیم را می‌شناسد.

ملانیا ترامپ در هیچ یک از دیدارهای همسرش با رهبر کره شمالی، وی را همراهی نکرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دونالد ترامپ ملانیا ترامپ کیم جونگ اون نشست گروه 7 در فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۷۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا از دست ماکرون عصبانی است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، بنا به گزارش های رسانه ای، دولت آمریکا از موضع رییس جمهور فرانسه درباره ورود ناتو به جنگ اوکراین ناراضی هستند.

به گزارش خبرگزاری بلومبرگ، منابعی در دولت آمریکا از «امانوئل ماکرون» رییس جمهور فرانسه، برای موضع گیری درباره اعزام نیروهای نظامی ناتو به اوکراین، عصبانی هستند.

یک مقام ارشد آمریکا به بلومبرگ گفته است که برخی مقامات در واشنگتن بر این باورند که رییس جمهور فرانسه ممکن است با این موضع گیری باعث درگیری با مسکو شود.

پیش از این، امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه اعزام نیروهای غربی به اوکراین را رد نکرده بود. ماکرون بعداً با اظهار نظر در این مورد گفته بود که به طور کاملاً آگاهانه در مورد امکان اعزام نیروهای غربی به اوکراین صحبت کرده و سخنان خود را سنجیده و با دقت اعلام کرده است.

پیشتر «سرگئی ناریشکین»، مدیر سرویس اطلاعات خارجی روسیه اعلام کرد که مسکو اطلاعاتی در اختیار دارد که نشان می‌دهد فرانسه در حال آماده سازی اعزام یک واحد نظامی به اوکراین است.

کد خبر 6063802

دیگر خبرها

  • رییس جمهور طرح انتقال آب دریای خزر به استان سمنان را اجرا کند
  • سه رئیس‌جمهور و یک هدف؛ شکست ترامپ
  • عاقبت کسی که برای هموطنانش از ترامپ درخواست تحریم کرد+عکس
  • عصبانیت آمریکا از دست ماکرون
  • بایدن ضعیف‌ترین فرمانده کل قوا در آمریکا
  • آمریکا از دست ماکرون عصبانی است
  • تقدیر رییس جمهور از برگزاری محفل قرآنی امام حسنی‌ها
  • اگر ترامپ و قهرمانان‌اش بر جهان حکمرانی کنند...
  • ترامپ هم طرفدار آتش بس در غزه شد
  • بازدید معاون اول رییس جمهور از ستاد پلیس راهور فراجا