Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، سرهنگ "محمد حیدری" اظهار داشت: ۹۰ دوربین از این تعداد به صورت سیار و ۳۰ دوربین نیز به صورت ثابت در سطح جاده‌های استان حضور دارند.

او افزود: این دوربین‌ها در طول ۲۴ ساعت شبانه روز فعال بوده و رفتار رانندگان را زیر نظر خواهد داشت.
سرهنگ حیدری با اشاره به اهمیت و نقش تجهیزات کنترل سرعت در مدیریت ترافیک جاده‌ای برون شهری، گفت: این اهمیت موجب شده تا توسعه تجهیزات مدیریت سرعت روندی افزایشی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس پلیس راه استان سرعت غیرمجاز را یکی از سه عامل اصلی وقوع سوانح رانندگی عنوان کرد و گفت: همکاران ما با این تخلف حادثه ساز به شدت برخورد می‌کنند.
او در پایان گفت: با توجه به افزایش حجم سفر‌های تابستانی در شهریور، از رانندگان انتظار می‌رود رعایت سرعت مطمئنه را کرده و خارج از کیلومتر تعیین شده تردد نکنند.

انتهای  پیام/ز

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۸۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار کیومرث عزیزی گفت: اجرای طرح کنترل مجرمان سابقه‌دار از طریق پابند الکترونیکی از اسفندماه سال گذشته در انتظامی غرب استان تهران، تهران بزرگ و استان البرز آغاز شد.

این مقام انتظامی افزود: این طرح ویژه سارقان دارای سابقه محکومیت بالای چهار فقره سرقت بوده و از این طریق، افراد مشمول طرح، تحت کنترل و پایش پلیس قرار می‌گیرند.

­فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه این افراد در صورت مرتکب نشدن جرم در سه سال آینده با دستور مرجع قضایی پابند الکترونیک آنها برداشته می‌شود، گفت: اجرای این طرح، اثرات مثبتی در کاهش و پیشگیری از وقوع سرقت داشته است.

­سردار عزیزی افزود: این طرح با پشتیبانی و حمایت حوزه قضایی به مرحله اجرا گذاشته می‌شود تا سارقان سابقه دار با مجهز شدن به تجهیزات الکترونیکی به صورت ۲۴ ساعته و برخط مورد پایش و کنترل پلیس قرار گیرند.

دیگر خبرها

  • لزوم انجام کار مطالعاتی دقیق بر روی پل‌ها و جاده‌ها
  • بهبود جاده های روستایی و شهری پاکدشت به سرعت پیگیری شود
  • بسته شدن موقت جاده خور- اصفهان
  • بسته شدن موقت جاده خور-اصفهان
  • لغزندگی تمام معابر و جاده‌های استان البرز‌
  • نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران
  • جاده چالوس لغزنده است/ خطر سقوط سنگ
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای اصفهان صادر شد/انیروهای امدادی در حالت آماده باش
  • آماده باش دستگاه های امدادی و خدمات رسان استان اصفهان
  • پیگیری کنترل سرعت شبکه حمل‌ونقل عمومی با استفاده از سامانه‌های هوشمند