Web Analytics Made Easy - Statcounter

معمولا هر ساله در آستانه ایام سوگواری محرم و صفر استقبال از خرید لباس‌های مشکی و تیره بیشتر می‌شود.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام بانی مد، امسال نیز یکی از فروشگاه‌های اینترنتی لباس به نام بانی مد با ابتکار و نوآوری، تخفیف ویژه ۲۰+۷۰ خود را آغاز کرد. در این فروش ویژه مشتریان می‌توانند علاوه بر خرید پوشاک، کیف و کفش تا تخفیف ۷۰%، تخفیف ویژه ۲۰ درصدی روی تمام لباس‌های مشکی محرم دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوشیدن لباس مشکی در ایام سوگواری ماه محرم و صفر میان خانواده‌های خاورمیانه و ایرانی از سالیان گذشته مرسوم بوده و همچنان مردم علاوه بر پوشیدن لباس‌ تیره، بیرق یا پرچم مشکی بر سر خانه‌های خود نصب می‌کردند تا به دین و اهل بیت (ع) عرض ادب و احترام کنند. با این حال همیشه لباس مشکی و تیره نماد عزا نیست و به عنوان یک لباس فرمال در مجالس رسمی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

لباس مشکی با کیفیت به سادگی یافت نمی‌شود و در اکثر مواقع از کیفیت پایینی برخوردار است که در اکثر مواقع رنگ‌شان با یک بار شستشو از بین می‌رود و بور می‌شود یا سایز لباس کوچک می‌شود. در نتیجه لباس تیره یا مشکی‌تان کهنه به نظر می‌رسد و شما مجبور می‌شوید دوباره یک لباس مشکی با قیمت بالا تهیه کنید.

علاوه بر این، به خاطر عزاداری حسینی و ماه محرم، میزان ترافیک و رفت و آمد در خیابان‌ها افزایش می‌یابد. در نتیجه ممکن است دسترسی به فروشگاه‌ها دشوارتر شود و اجناسی که در شلوغی تهیه می‌کنیم، کیفیت پایین‌تری داشته باشند. در نتیجه، هزینه‌ای که بابت لباس مشکی پرداخت می‌کنیم، هدر می‌رود و مجبور می‌شویم بار دیگر مبلغی بابت خرید لباس مشکی پرداخت کنیم.

از این رو خرید از فروشگاه اینترنتی، میزان استرس و اضطراب مسیر، ترافیک و شلوغی و همچنین آلودگی هوا را کاهش می‌دهد و نیازی نیست مشتریان در شلوغی شهریور ماه از خانه خارج شوند و در فروشگاه‌های گوناگون و شلوغ گشت بزنند.

بنابراین در هر شرایط، هر زمان و در هر مکان مشتریان می‌توانند با خیالی آسوده خریدهای خود را به صورت آنلاین انجام دهند، از انواع محصولات متنوع، در رنگ‌ها، جنس‌ها و برندهای متفاوت بهره‌مند شوند و کالای مورد نیاز خود را در کوتاه‌ترین زمان و بهترین کیفیت با اطمینان، از درب منزل تحویل بگیرند.

فروشگاه اینترنتی بانی مد از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را آغاز کرد و در فروش پوشاک به صورت آنلاین با ابتکار و خلاقیت، پیشرفت چشمگیری تا به امروز داشته است. فروشگاه آنلاین بانی مد یکی از فروشگاه‌های معتبر اینترنتی است که همواره در طراحی جشنواره‌های فروش ویژه، پیشگام و پیشرو بوده است.

این فروشگاه اینترنتی شامل برندهایی همچون جین وست، بالنو، جوتی جینز، آدیداس، کاسیو، کرید، داو، ان بی بی، اکو، بربری، بورژوا، بولگاری، رکسونا، شانل، لاکوست، مون بلان، هرمس، ویکتوریا سیکرت، گوچی، کنزو، کلوین کلاین، چرم درسا، چرم مشهد، مای، تن درست، ارس، سرژه و... است و فروش محصولاتی همچون پوشاک مردانه، زنانه، بچگانه، اکسسوری، کیف، کفش و لوازم برقی شخصی در بر دارد.

از این رو فروشگاه اینترنتی بانی مد با احترام به ایام سوگواری محرم و صفر و همچنین به منظور راحتی حال هموطنان گرامی در سراسر ایران، در سایت بانی مد علاوه بر تخفیف پوشاک تا ۷۰%، تخفیف ویژه‌ ۲۰% روی تمام لباس‌های مشکی و تیره از جمله شلوار، بلوز، پیراهن مشکی مردانه، پیراهن و شومیز مشکی زنانه، مانتو مشکی، روسری، کیف و کفش قرار داده است.

شما می‌توانید با مراجعه به سایت www.banimode.com سفارشات خود را علاوه بر تخفیف تا ۷۰% انتخاب کنید و ۲۰% تخفیف اضافه از ۵ تا ۱۲ شهریور روی خرید لباس، کیف و کفش مشکی خود دریافت کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بانی مد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۹۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رابطه بهنام بانی با مافیای زباله شهر تهران چیست؟ + عکس

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نصب بنرهای تبلیغاتی شهرداری تهران، در دوره فعلی مدیریت شهری طی این مدت نه چندان کوتاهی که از فعالیت مدیران جدید می‌گذرد، همواره انتقادات زیادی را در بر داشته است.

اشتباهات در تصاویر، غلط‌های املایی و نگارشی، ثبت غلط تاریخ اتفاقات و حوادث مختلف و موارد مشابه دیگر در بین تصاویری که از بنرهای زیر مجموعه این نهاد منتشر شده است، در دفعات متعدد تکرار شده است.

این بار طی روزهای گذشته نصب یک بنر با محتوای یکی از طرح‌های سازمان پسماند(نوماند) در سطح خیابان‌های شهر تهران حواشی بسیاری را به دنبال داشته است.

تصویر درج شده در بنر از مافیای زباله شائبه‌های بسیاری ایجاد کرده، این فرد در تصویر تعدادی تراول در دست دارد و در کنارش نوشته شده؛ «مافیای زباله»، «پسماند خشک رو به نوماند تحویل نده، بذار ما میلیاردها تومن نون بخوریم»!

به گفته بسیاری از مردم و اهالی رسانه این فرد در تصویر بیشتر به یکی از سلبریتی‌های کشور که طرفداران زیادی هم دارد شباهت دارد و با وجود انتقاداتی که از طراحی این سبک پوسترها و توهین به امثال این هنرمند شده است، هیچ کدام از مسئولان مدیریت شهری توضیحی ارائه نکرده‌اند و سکوت را در پیش گرفته‌اند.

احتمال دیگر هم که می‌توان به آن اشاره کرد این است که شاید نقش مهم سلبریتی‌ها در فرهنگ‌سازی مسئولیت اجتماعی و باز تعریف مصادیق آن مثل تفکیک زباله از مبدأ و کوتاه کردن دست مافیای قدرتمند زباله مد نظر طراح بوده است که البته در این بُعد هم بسیار ضعیف عمل شده و به جای اینکه فرد هنرمند را در جایگاه یک سفیر خوب و الگو معرفی کنند، وی را به متخلفان و مجرمان حوزه اجتماعی شباهت داده‌اند.

برای یادآوری بهتر است مصداقی از اشتباهات گذشته در طراحی بنر و پوسترها بیان می شود؛ در راستای اجرای کمپین "ایران ما" در چندین نقطه شهر تصاویری نصب شده بود، بخش دریای خزر و خلیج فارس از نقشه کشورمان حذف شده و به عبارتی تصویری که در رسانه‌های معاند فارسی زبان مثل ایران اینترنشنال منتشر شده بود را مورد استفاده قرار داده بودند.

پرویز سروری عضو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به چرایی این اتفاق و اتفاق‌های مشابه، گفت: از رخداد چنین اتفاقی بی‌خبرم و پس از بررسی، در صورت صحت آن به سازمان زیباسازی تذکر خواهم داد.

محمدامین توکلی‌زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران نیز این نقدر را به بنرهای آن دوره وارد دانست و تاکید کرد: در تهیه بنرهای بعدی که تصاویری از نقاط مختلف گردشگری کشورمان را به نمایش می‌گذارند، دقت بیشتری به عمل خواهد آمد.

گفتنی است در کمپین "ایران ما" ۱۸۰۰ تابلوی شهری اعم از بیلبورد و استرابورد در تهران جاذبه‌های گردشگری طبیعی و تاریخی ایران را معرفی می‌کرد. در تابلو‌های کوچک و بزرگی که در خیابان‌ها و بزرگراه‌ها مستقر شد و جاذبه‌هایی از همه جای ایران از بهترین عکاسان ایران به نمایش درآمد تا در نهایت بتواند به تغییر فضای شهر و زیبایی‌های آن اضافه کند.

اینکه با وجود مشاوران رسانه‌هی متعدد و طراحان حرفه‌ای باز هم چنین مواردی در بین تصاویر بنرهای مختلف شهرداری تهران چه با محتوای آموزش و فرهنگ‌سازی و چه با تبلیغاتی به چشم می‌خورد زیبنده پایتخت که به گفته علیرضا زاکانی پایتخت جهان اسلام نیز محسوب می‌شود نبوده و دقت نظر بیشتری را برای ایجاد جلوه‌های بصری دلنشین و البته با کمترین خطا می‌طلبد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ماریو گومز: نویر به اندازه مسی در تاریخ فوتبال اهمیت دارد
  • کانتورینگ صورت برای انواع فرم های صورت
  • همکاری ازکی‌وام و بانی‌مد؛ تسهیل خرید اعتباری برای کاربران
  • جهش به نسل بعد با ایکس باکس سری اس
  • رابطه بهنام بانی با مافیای زباله شهر تهران چیست؟ + عکس
  • هشدار پلیس: لباس تیره نپوشید!
  • هشدار پلیس: عابران پیاده‌ شب‌ها لباس تیره نپوشند
  • هشدار پلیس راهور پایتخت: عابران پیاده شب‌ها لباس تیره نپوشند
  • سخنگوی شورای شهر: ساخت مسجد در پارک قیطریه بانی دارد!
  • اصرار عجیب دروازه‌بانی که ۴ گل خورد | خوب شد سفید پوشیدی!