Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@17:38:56 GMT

ایرانول برند شناخته‌شده و باکیفیتی است

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۰۹۹۷۷

ایرانول برند شناخته‌شده و باکیفیتی است

مدیرکل استاندارد استان تهران در بازدید از پالایشگاه روغن‌سازی ایرانول گفت: ایرانول برند شناخته‌شده و باکیفیتی است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی و تبلیغات شرکت نفت ایرانول، محمودرضا طاهری در این بازدید به مناسبت هفته دولت صورت گرفت، از اقدامات انجام‌شده در این شرکت طی سال‌های اخیر تشکر کرد و گفت: در سالی که مقام معظم رهبری سال رونق تولید نام‌گذاری کردند و علی‌رغم تحریم‌ها که مشکلاتی را ایجاد کرده ما در کنار تولیدکنندگان که رزمندگان خط مقدم تولید هستند، ایستاده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن ابراز خرسندی از حضور در مجموعه ایرانول و با توجه به قدیمی‌بودن این برند، از عملکرد مثبت شرکت نفت ایرانول در زمینه‌های مختلف خدمات رفاهی و حوزه منابع انسانی نسبت به سایر کارخانه‌ها تولیدی و ایده‌های نوآورانه انجام‌شده ابراز رضایت کرد.

وی با بیان اینکه شرکت نفت ایرانول در مباحث کیفی، آزمایشگاه و کنترل کیفیت و از نظر امکانات، تجربه، تخصص و شایستگی در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد، ابراز امیدواری کرد که در زمینه تدوین استانداردها ایرانول دبیری چند حوزه از استانداردها به‌ویژه کمیته‌های شیمی و روغن‌موتور را بر عهده گیرد.

دکتر طاهری همچنین تصریح کرد: ایرانول باید با استانداردهای کارخانه‌ای موجود و با کمک اداره استاندارد نسبت به تدوین هر چه قوی‌تر استانداردهای داخلی شرکت اقدام نماید تا برند ایرانول بیش‌ از پیش و با توان موجود جزء برندهای برتر در منطقه شود.

در ادامه بازدید مدیرکل استاندارد استان تهران، مهندس اسحاقی مدیرعامل شرکت نفت ایرانول نیز گزارشی از اقدامات انجام‌شده در حوزه‌های مختلف ارائه کرد و گفت: با توجه به اینکه موضوع استاندارد و استانداردسازی از جمله پیش‌شرط‌های ضروری دست‌یابی به کیفیت مطلوب و تحقق اهداف سازمانی در جهت ارتقای تولید، کاهش هزینه‌ها، افزایش بهره‌وری و ایجاد رقابت با محصولات خارجی است و در این زمینه ایرانول با رعایت استانداردهای لازم جزء پیشگامان صنعت روانکاران است.

در این جلسه مدیرکل استاندارد استان تهران و هیات همراه از مجموعه پالایشگاه روغن‌سازی ایرانول، آزمایشگاه‌ها و واحد تحقیق و توسعه بازدید کردند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نفت ایرانول پالایشگاه روغن سازی استاندارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۹۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید اعضای کمیسیون اصل نود از یک شرکت دانش بنیان

اعضای کمیسیون اصل نود مجلس از یک شرکت دانش بنیان حوزه ساخت تجهیزات پزشکی بازدید کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به نظارت میدانی اعضای این کمیسیون از مزرعه احیای خاک و شرکت دانش بنیان مادزیست فناور اظهار داشت: با توجه به نامگذاری سال 1403 با نام سال جهش تولید با مشارکت مردم از سوی مقام معظم رهبری و در راستای آشنایی با مسائل و دغدغه‌های فعالان صنعتی در جهت مقررات زدایی و از بین بردن موانع اجرایی شعار سال با همراهی حجت‌الاسلام سیدمحمود نبویان نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس از یکی از شرکت‌های فعال حوزه ساخت تجهیزات پزشکی بازدیدی انجام شد.

وی افزود: در این بازدید که کارشناسان سازمان غذا و دارو نیز حضور داشتند ضمن حضور در خط تولید و بخش‌های تحقیقاتی یکی از شرکت‌های دانش بنیان از نزدیک مشکلات گریبان‌گیر این شرکت‌ها بررسی و مشکلات ناشی از طرز کار دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها با هماهنگی سازمان غذا و دارو در ردیف بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در ادامه از مزرعه احیای خاک در جنوب تهران و منطقه شهر ری نیز بازدید شده و با توجه به اهمیت این مزرعه در ایجاد ظرفیت برای ایجاد مشارکت مردمی با سرمایه‌گذاری خرد در تولیدات محصولات کشاورزی، زنبورداری و دامپروری که با تجمیع سرمایه‌های خرد، یک نمونه موفق از مشارکت مردمی در امر تولید را ایجاد کرده است. مقرر شد مشکلات تولیدکنندگان دامی احصا و در کمیسیون اصل نود مجلس در جهت تسهیل مشارکت مردم در امر تولید مورد بازنگری و و بررسی با مسئولان مربوط قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استعداد‌های برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان باید حمایت شوند
  • شروع فرآیند انتخاب واحد تولیدی نمونه در خوزستان
  • برنامه های شاخص ساینا در سال مالی جدید تشریح شد
  • همشهری آنلاین و جام جم در دادگاه مطبوعات مجرم شناخته نشدند
  • حضور ایران در کمیته فناوری نانو سازمان بین المللی استانداردسازی
  • ۲۴۷ فقره استاندارد ملی در سال ۱۴۰۲ تدوین، تجدید نظر و بازنگری شد
  • استانداردهای خودرویی کشور ۱۲۰ گانه شد
  • آمادگی شرکت تعاونی برفره برای ساخت واگن های باری با استاندارد اروپا
  • فیلم| انگلیس در مدار استانداردهای دوگانه
  • بازدید اعضای کمیسیون اصل نود از یک شرکت دانش بنیان