Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از قائم‌شهر، رقابت‌های مسابقات قهرمانی کشتی آزاد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با معرفی برترین‌ها در واحد قائم‌شهر به کار خود پایان داد و تیم استان تهران قهرمان شد.

بر این اساس،‌ دوشنبه شب با حضور کمال جوانمرد مدیرکل تربیت ‌بدنی و ورزش دانشگاه آزاد اسلامی، حسین منصوریان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران، رئیس و هیئت رئیسه واحد قائم‌شهر، مسئولان کشتی استان، ترکان، محمدیان و طیبی پیشکسوتان کشتی، داوران، مربیان، خانواده شهدای منطقه کلاگر محله و دیوکلا و سرپرست تیم‌ها، نفرات برتر مسابقات قهرمانی کشتی آزاد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی مشخص و تجلیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جام ولایت گرامیداشت شهدای منطقه کلاگر محله و دیوکلا شهرستان قائم‌شهر در سالن چندمنظوره ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌‌شهر با حضور ۱۳ تیم و ۱۵۰ ورزشکار از دانشگاه‌های آزاد اسلامی مازندران، چهارمحال بختیاری، خراسان رضوی، آذربایجان غربی، قزوین، سیستان و بلوچستان، یزد، گلستان، سمنان، کردستان، خراسان شمالی، زنجان و تهران برگزار شد.

مسابقات قهرمانی کشتی آزاد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در وزن‌های ۵۷,۶۱.۶۵.۷۰.۷۴.۷۹.۸۶.۹۲.۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم برگزار شد و در نهایت تیم‌های تهران با ۱۶۵ امتیاز مقام نخست، مازندران با ۱۳۶ امتیاز مقام دوم و زنجان با ۱۲۸ امتیاز مقام سوم را از آن خود کردند.

انتهای پیام/

167 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۰۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک قالیباف در پی قهرمانی تیم کشتی آزاد و فرنگی در مسابقات آسیایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، متن پیام آقای قالیباف به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر دلاورمردان ورزشکار کشورمان در مصاف با حریفان در آوردگاه مسابقات قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی آسیایی خوش درخشیدند و با کسب مقام‌های اول در هر دو رشته سرور و شعف را به ملت سربلند ایران هدیه کردند و جهانیان قدرت و صلابت ورزشکارانمان در رویداد‌های بین‌المللی را به نظاره نشستند.

اینجانب با تبریک و شادباش کسب این موفقیت‌های درخشان به سرپرستان، مربیان، قهرمانان و خانواده‌های آنان، توفیق و سرافرازی جوانان کشورمان در دست‌یابی به قله‌های افتخار را از خداوند متعال خواستارم.

دیگر خبرها

  • نهاوند نایب قهرمان مسابقات کشتی آزاد نونهالان استان
  • پیام نماینده ولی فقیه در خوزستان برای افتخارآفرینی کشتی گیران خوزستان در مسابقات آسیا
  • قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد
  • هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • استارت خوب کشتی ایران در سال المپیک؛ پیش‌درآمدی برای پاریس
  • آمادگی میزبانی از تمامی رویدادهای مهم ورزشی را داریم
  • قالیباف قهرمانی تیم کشتی آزاد و فرنگی را تبریک گفت
  • پیام قالیباف در پی قهرمانی تیم کشتی آزاد و فرنگی در مسابقات آسیایی
  • پیام تبریک قالیباف در پی قهرمانی تیم کشتی آزاد و فرنگی در مسابقات آسیایی
  • تیم ملی کشتی فرنگی ایران به مقام قهرمانی رسید / ۴ مدال طلا،۳ نقره و ۲ برنز