Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، خسرو عزیزی صبح امروز سه شنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به اینکه دانشگاه لرستان دانشگاه معین و جامع استان است، اظهار داشت: عدم تناسب رشته های تحصیلی با نیاز بازار مشکلی است که در توسعه کمی بی رویه ای که در گذشته در همه کشور رخ داد، امروز به چشم می خورد.

۵۳ دانشجوی خارجی در دانشگاه لرستان داریم

وی با بیان اینکه نگاه ما این است که با تعامل با جامعه بتوانیم نیروهای فراغ التحصیل خود را به حوزه های صنعت تزریق کنیم، تصریح کرد: در حال حاضر ۵۳ دانشجوی خارجی در دانشگاه لرستان داریم و تفاهم نامه هایی نیز با برخی دانشگاه های خارجی برای تبادل علمی و تبادل دانشجو داشته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه لرستان خاطرنشان کرد: تلاش ما این است دیپلماسی دانشگاهی را تقویت کنیم، هم اکنون نیز از کشورهای افغانستان، نیجریه، پاکستان و عراق دانشجو در دانشگاه داریم.

در بحث کمیت تولید علم رتبه ۳۵ را در بین دانشگاه های کشور داریم و در حوزه کیفیت رتبه ۴۲ را داریم

عزیزی با اشاره به اینکه در بحث کمیت تولید علم رتبه ۳۵ را در بین دانشگاه های کشور داریم و در حوزه کیفیت رتبه ۴۲ را داریم، افزود: برای رفع این مشکل و ارتقای کیفی دانشگاه آیین نامه های آموزشی ارتقا را داده ایم که تاکید بر رشد مقالات کاربردی دارد.

وی ادامه داد: علمی موثر است که چالشی را حل کند و تولید ثروت داشته باشد. لذا هر هیئت علمی که ایده ای داشته باشد و مقاله خود را فناوری کند در ارتقا و تشویق او آیین نامه ها را کنار می گذاریم.

رئیس دانشگاه لرستان با تاکید بر اینکه راه برون رفت از معضل بیکاری ارتقای تعامل دانشگاه با جامعه است، گفت: در لرستان هنوز آن اعتماد و خودباوری بین دستگاه ها، جامعه و دانشگاه ایجاد نشده است.

امروز خیلی از رتبه های بالای ۲۵ هزار هم در کلاس های ما می نشیند

عزیزی در خصوص فعالیت های کاربردی دانشگاه لرستان برای ایجاد زمینه های اشتغال در استان اظهار داشت: طرح تولید مرغ بومی را در دستور کار داریم که به هیچ عنوان تراریخته نیست. در این رابطه قراردادی با جهاد کشاورزی داریم و امیدواریم این واحد صنعتی به عنوان یک الگو راه اندازی شود.

وی با بیان اینکه افت تحصیلی دانشجویان دانشگاه را می پذیرم، تصریح کرد: امروز خیلی از رتبه های بالای ۲۵ هزار هم در کلاس های ما می نشیند.

رئیس دانشگاه لرستان گفت: دلیل اصلی افت تحصیلی دانشجویان را در این می بینم که پذیرش ها با سابقه تحصیلی شده و بی انگیزگی در آینده شغلی عامل دیگر افت تحصیلی دانشجویان است.

کد خبر 4703584

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه لرستان خرم آباد هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ایلام شهرکرد گرگان عید غدیر خم یاسوج خطبه های نماز جمعه استانداری سمنان اربعین حسینی کهگیلویه و بویراحمد سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۰۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری از امروز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، سومین اطلاعیه پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون استخدامی سال ۱۴۰۳ پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی رشته شغلی آموزگار ابتدایی و استثنایی سال ۱۴۰۳ در فارس صادر شد.
به اطلاع پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت این آزمون می‌رساند برای دریافت فرم‌های مربوط به تشکیل پرونده و بررسی مدارک و مستندات و معاینات پزشکی به نشانی:https://eform.farsedu.ir/collect/form/login/۸۴۲۴ مراجعه کنند.
داوطلب از امروز ۶ اردیبهشت‌ حداکثر به مدت ۴ روز با مراجعه به درگاه my.medu.ir بخش جذب و استخدام کارا اسناد و مدارک مورد نیاز را تکمیل و بارگذاری کند.
برای ورود به سامانه از طریق درگاه دولت، داشتن شماره تلفن همراه با مالکیت شخص داوطلب الزامی است.
داوطلبان در صورت ورود و بارگذاری مدارک و مستندات، برای تشکیل پرونده، معاینات پزشکی و سنجش و ارزیابی تکمیلی و مصاحبه گزینش، نوبت را از طریق سامانه کارا دریافت خواهند کرد.
داوطلبان باید فایل‌های پیوستی را دانلود، مطالعه و فرم‌های متقاضیان را پرینت، تکمیل و در روز بررسی مدرک به همراه داشته باشند.

آزمون رشته‌های شغلی "آموزگاری"  ۱۸ اسفند  پارسال برگزار شد و رشته‌های شغلی "دبیری و هنرآموز" جمعه ۲۸ اردیبهشت امسال برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری از امروز
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • آغاز ثبت‌نام ترمیم نمرات و ایجاد سابقه تحصیلی از هفته آینده
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد / امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است / هدایت اعتبارات بانکی به سمت تولید ضروری است
  • رهبر انقلاب: امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است (فیلم)
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد / امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است /از زحمات جامعه کارگری صمیمانه متشکرم
  • فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان
  • احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم
  • آشنایی دانش‌آموزان مدارس سما با ایده تحصیلی ـ شغلی
  • تنوع فرصت‌های شغلی در دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران