Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@13:54:37 GMT

جشن چهل سالگی دانشگاه شهرکرد برگزار شد

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۱۰۷۳۰

جشن چهل سالگی دانشگاه شهرکرد برگزار شد

جشن چهل سالگی دانشگاه شهرکرد امروز سه شنبه ۵ شهریور با حضور وزیر علوم، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی سفرای کشورهای افغانستان، عراق، روسای ادوار دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «سعید کریمی» در مراسم جشن چهل سالگی دانشگاه شهرکرد گفت: هم اینک هفت هزار دانشجو در ۱۹۵ رشته گرایش در هشت دانشکده مشغول تحصیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دانشگاه شهرکرد در ادامه افزود: همچنین این دانشگاه از حضور ۳۵۰ عضو هیئت علمی بهره مند است که در عرصه های ملی و بین المللی دستاوردهای علمی متعددی کسب کرده اند.

 

وی تصریح کرد: ۱۴ رئیس دانشگاه تاکنون در این دانشگاه منصوب شده است که با مدیریت این روسا و تلاش مجموعه دانشگاه پیشرفت های چشمگیری کسب شده است.

 

خاطرنشان می شود: هم اینک پنج تشکل سیاسی، ۴۵ انجمن علمی و ۲۸ کانون فرهنگی در این دانشگاه فعال هستند و ۲۰ دانشجو از کشور افغانستان در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تحصیل می کنند.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دولت کانون های فرهنگی هنری مساجد روزنامه روز جهانی مسجد اردبیل شیراز قم کانون های مساجد دانشگاه شهرکرد هیئت علمی دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۰۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بزرگترین ماراتن علمی کشور با حضور ۱۷۵۱۴ نفر در قم

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: همزمان با سراسر کشور آزمون ورودی دانشگاه‌ها در نوبت اول در استان قم طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری، ۶ و ۷ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

شمار داوطلبان کنکور سراسری اردیبهشت ماه در استان قم، ۱۷ هزار و ۵۱۴ داوطلب است که از این آمار، ۱۰ هزار و ۹۶۴ نفر داوطلب خانم و ۶ هزار و ۵۵۰ نفر داوطلب آقایان هستند.

این آزمون‌ها در ۵ رشته گروه ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان‌های خارجه در دو نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد.

آزمون سراسری نوبت اول سال ۱۴۰۳ در دانشگاه‌های قم، مفید، آزاد اسلامی، شهاب دانش و دانشگاه فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود.

آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی صبح پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه و آزمون گروه آزمایشی هنر بعد از ظهر همین روز برگزار خواهد شد.

آزمون گروه آزمایشی علوم انسانی صبح پنجشنبه ۶ اردیبهشت، آزمون گروه آزمایشی زبان‌های خارجی بعدازظهر پنجشنبه ۶ اردیبهشت و آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی صبح جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شوند.

در گروه آزمایشی علوم تجربی که بیشترین داوطلب را در استان قم دارد؛ ۷ هزار و ۶۰۹ داوطلب حضور دارند که ۵ هزار و ۷۷ نفر خانم و ٢ هزار و ۵۳۲ نفر از این داوطلبان از آقایان هستند.

گروه آزمایشی علوم انسانی نیز ۵ هزار و ۷۳۳ داوطلب در استان قم دارد که از این تعداد، ۳ هزار و ۶۹۷ نفر خانم و ۲ هزار و ۳۶ نفر آقا هستند.

در گروه آزمایشی ریاضی و فنی از مجموع ٢ هزار و ۱۶۷ داوطلب؛ ۷۴۹ نفر خانم و هزار ۴۱۸ نفر آقا در استان قم به هم به رقابت می‌پردازند.

تعداد داوطلبان در گروه آزمایشی هنر نیز ۸۳۲ داوطلب اعلام شده که از این تعداد ۶۱۴ نفر خانم و ۲۱۸ نفر آقا هستند.

در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی نیز هزار و ۱۷۳ داوطلب در استان قم برای راهیابی به دانشگاه با هم رقابت خواهند کرد که از این تعداد ۸۲۷ نفر از بانوان و ۳۴۶ نفر از آقایان هستند.

امسال، آزمون دروس اختصاصی و سوابق تحصیلی داوطلب هر کدام ۵۰ درصد تأثیر قطعی دارند.

داوطلبان که در آزمون پذیرش دانشجو-معلم ثبت نام کرده‌اند باید علاوه بر پاسخ دادن به دفترچه‌های گروه آزمایشی اصلی باید به دفترچه سوالات تعلیم و تربیت اسلامی، هوش و استعداد معلمی شامل ۴۰ سوال در ۶۰ دقیقه پاسخ دهند.

کد خبر 6086634

دیگر خبرها

  • نشست تخصصی «اقلیم، طبیعت و بیان هنری» برگزار می‌شود
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود
  • برگزاری بزرگترین ماراتن علمی کشور با حضور ۱۷۵۱۴ نفر در قم
  • حضور نخبگان در لایه‌های حکمرانی
  • برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران
  • بحث و گفتگو درباره کتاب «قرآن، هرمنوتیک و باطن در تشیع»
  • نشست «درآمدی به اخلاق قرآنی» برگزار می شود
  • ۴۱ سالگی تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می‌شود
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می شود