Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-16@15:11:24 GMT

خیابان‌های مادرید در سیلاب فرورفت

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۱۱۱۹۳

خیابان‌های مادرید در سیلاب فرورفت

به گزارش فارس، وزش طوفان‌های سهمگین به همراه بارش شدید باران و تگرگ به وقوع سیلاب عظیم در خیابان‌های شهر «مادرید» اسپانیا منجر شد و خودروها و هر آنچه در مسیر سیلاب قرار گرفته بود را با خود برد.

 

خبرگزاری روسی «راشاتودی» گزارش کرد، طوفان‌های سهمگین روز گذشته (دوشنبه) مادرید را درنوردید و تصاویر و کلیپ‌های ویدئویی تهیه شده از این بلای طبیعی در منطقه «آرگاندا»، نمایانگر قدرت تخریبگر این رخداد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصاویر منتشر شده، خودروها، سطل‌های بزرگ زباله و نیمکت‌ها و به همراه دیگر اقلام را در حالی که در سیلاب گسترده خیابان‌ها شناور شده‌ است، نمایش می‌دهد.

طبق گزارش‌ رسانه‌های محلی، در برخی از مناطق شهر مادرید، آب ناشی از وقوع سیلاب به صورت راکد درآمده است و خودروهایی به چشم می‌خورند که بخشی از آنها در آب فرو رفته است.

گزارش‌ها حاکی از خسارات هزاران دلاری است اما هنوز میزان دقیق خسارت‌های ناشی از این بلای طبیعی برآورد نشده است و تعداد زخمی‌های حاصل از این حادثه نیز گزارش نشده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۱۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن ۷ محور مواصلاتی به علت وقوع سیلاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پلیس راهور، روابط عمومی پلیس راهور اعلام کرد: بارش باران در استان‌های سیستان و بلوچستان، اصفهان، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری، یزد و فارس گزارش شده است.

­

در آزادراه قزوین _ کرج از پل فردیس تا پل کلاک و آزادراه کرج – قزوین در محدوده مهرشهر به علت بارش باران شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم.

­

به علت بارش سنگین باران و سیلاب، ۷ محور اصلی و فرعی کشور از جمله محور خرم آباد – پلدختر، محور جاسک - بشاگرد (پل شریفی)، محور بشاگرد (رودان_زیارت علی)، محور بندرخمیر_بندر لنگه (کنخ)، محور فنوج - کتیچ، محور چاهان – زرآباد و محور دلگان – بمپور تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.

­

راهداران و دستگاه‌های خدمات رسان درحال بازگشایی مسیر‌های مسدود شده هستند.

دیگر خبرها

  • داور ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • ۷ محور مواصلاتی به علت وقوع سیلاب مسدود شد
  • مسدود شدن ۷ محور مواصلاتی به علت وقوع سیلاب
  • طوفان امارات را مختل کرد + عکس
  • برق مناطقی از هرمزگان وصل شد
  • جرجر شدید باران و جاری شدن سیلاب ها در استان کرمان
  • آغاز بارش‌های باران در استان کرمان
  • فوت 33 نفر در افغانستان بر اثر سیل
  • بارندگی و سیلِ روزهای اخیر جان ۳۳ نفر را در افغانستان گرفت
  • اشغالگران صهیونیستی آوارگان فلسطینی را هدف قرار دادند