Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام شاهسونی گفت: هجدهمین جشنواره ملی «جبرئیل امین» با تجلیل از ۲۴۳ حافظ کل قرآن کریم توسط موسسه قرآنی فرهنگی «بیت الاحزان حضرت زهرا (س)» برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «علیرضا شاهسونی»، امروز (سه شنبه 5 شهریور) در جمع خبرنگاران گفت: هجدهمین جشنواره ملی «جبرئیل امین» با تجلیل از 243 حافظ کل قرآن کریم توسط موسسه قرآنی فرهنگی «بیت الاحزان حضرت زهرا (س)» برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر موسسه قرآنی فرهنگی «بیت الاحزان حضرت زهرا (س)» تاکید کرد: این جشنواره برای هجدهمبن سال پیاپی است که برگزار می شود و مراسم روز پنج شنبه هفتم شهریور ساعت هشت و 30 دقیقه در تالار «حافظ» شیراز آغاز می شود.

 

وی با اشاره به اینکه تعدادی از حافظان از کشورهای پاکستان، عراق و افغانستان و همچنین منطقه کشمیر هستند، اظهارداشت: نیمی از آنان را برادران و نیم دیگر را خواهران تشکیل می دهند.

 

حجت الاسلام شاهسونی با تاکید بر اینکه در این مراسم حضور مسئولین کشوری و استانی حضور دارند، افزود: حجت الاسلام «سید رضا عاملی»، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور حضور می یابد.

 

وی از برگزاری 2 برنامه ویژه حافظان قرآن ثبل از شروع مراسم اصلی خبر داد و یادآور شد: حافظان ابتدا از ساعت هفت صبح در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) حاضر می شوند سپس با ورود نمادین از دروازه قرآن به آرامگاه حافظ می روند و در آن به قرائت قران می پردازند.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته دولت مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد ماه محرم روزنامه قم کانون های مساجد شیراز عید غدیر موسسه بیت الاحزان دروازه قرآن دروازه قرآن شیراز حافظیه شیراز حرم مطهر حضرت شاهچراغ ع شاهچراغ شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۱۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره‌های ورزشی در راستای ترویج فرهنگ شهدا

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالرضا ملاکی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران به مناسبت فرارسیدن سالروز شهدای ورزشکار و تأسیس سازمان بسیج ورزشکاران، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: سازمان بسیج ورزشکاران در راستای احیا و ترویج فرهنگ شهدای ورزشکار تاکنون اقدامات فرهنگی متعددی را در سطح استان ویژه ورزشکاران برگزار کرده است.

مسؤول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر برگزاری اقدامات فرهنگی برای ورزشکاران را مقوله اصلی این سازمان خواند و اذعان کرد: برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی، برگزاری اردوهای فرهنگی، ورزشی و سیاسی، برگزاری اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت از عمده فعالیت‌های این سازمان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه ورزشکاران برای عضویت در بسیج ورزشکاران می‌توانند با مراجعه به دفاتر این سازمان در اداره ورزش جوانان استان و شهرستان‌ها مراجعه کنند اظهار کرد: تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزشی، تجلیل از ورزشکاران اخلاق مدار، تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار، برگزاری اردوهای جهادی با حضور ورزشکاران برخی از اقدامات شاخص سازمان بسیج ورزشکاران سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در سال ۱۴۰۲ محسوب می‌شود.

کد خبر 6085137

دیگر خبرها

  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • ثبت نام ۱۶۱۸ نفر در آزمون نوزدهمین دوره اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم
  • رقابت ۱۶۱۸ حافظ خراسانی در آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن کریم در سطح استان خراسان رضوی وجود دارد
  • تربیت میلیونی حافظان قرآن کریم باید به یک مطالبه عمومی و گفتمان تبدیل شود
  • برگزاری نوزدهمین آزمون تخصصی حافظان قرآن در خراسان رضوی
  • رتبه اول خراسان رضوی در تعداد حافظ و قاری بین‌المللی
  • تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور
  • برگزاری جشنواره‌های ورزشی در راستای ترویج فرهنگ شهدا