Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی از ثبت نام بیش از ۲۰ هزار و ۲۸۱ متقاضی از این استان در سامانه کارا خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، رضا نقی زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته دولت در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، اظهار داشت: ۲۰ هزار و ۲۸۱ نفر متقاضی برای اخذ تسهیلات در سامانه کارا ثبت نام کردند که از این تعداد ۳ هزار و ۷۲۸ نفر موفق به اخذ تسهیلات شدند و برای ۱۰ هزار و ۷۹۲ نفر در استان اشتغالزایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، افزود: اعتبار آذربایجان غربی در مرحله اول ۴۸۰ میلیارد تومان بود که ۱۶۰ درصد آن یعنی بیش از میزان اعتبار تخصیص یافته جذب شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی، در ادامه سخنان خود، گفت: در خصوص اشتغال فراگیر، اعتبار استان ۷۰۲ میلیارد تومان بود که ۷۰ درصد آن در راستای عمل به طرح‌های ملی بلوکه شده و تنها ۳۳۰ میلیارد تومان آن محقق شد.

وی، تاکید کرد: ۳ هزار و ۸۶۴ متقاضی استغال فراگیر که با ۲۱۹ طرح با اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومان موافقت به عمل آمد.

نقی زاده، اذعان کرد: ۳ هزار و ۸۳۹ نفر کارورز در طرح کارورزی ثبت نام کرده و ۸۸۰ مورد عقد قرارداد شده اند.

وی، خاطرنشان کرد: هفته تعاون با حضور مسئولان کشوری و برنامه‌های متنوع در استان و با معرفی تعاونی‌های برتر و اهدای جوائز گرامی داشته می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۱۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری از امروز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، سومین اطلاعیه پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون استخدامی سال ۱۴۰۳ پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی رشته شغلی آموزگار ابتدایی و استثنایی سال ۱۴۰۳ در فارس صادر شد.
به اطلاع پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت این آزمون می‌رساند برای دریافت فرم‌های مربوط به تشکیل پرونده و بررسی مدارک و مستندات و معاینات پزشکی به نشانی:https://eform.farsedu.ir/collect/form/login/۸۴۲۴ مراجعه کنند.
داوطلب از امروز ۶ اردیبهشت‌ حداکثر به مدت ۴ روز با مراجعه به درگاه my.medu.ir بخش جذب و استخدام کارا اسناد و مدارک مورد نیاز را تکمیل و بارگذاری کند.
برای ورود به سامانه از طریق درگاه دولت، داشتن شماره تلفن همراه با مالکیت شخص داوطلب الزامی است.
داوطلبان در صورت ورود و بارگذاری مدارک و مستندات، برای تشکیل پرونده، معاینات پزشکی و سنجش و ارزیابی تکمیلی و مصاحبه گزینش، نوبت را از طریق سامانه کارا دریافت خواهند کرد.
داوطلبان باید فایل‌های پیوستی را دانلود، مطالعه و فرم‌های متقاضیان را پرینت، تکمیل و در روز بررسی مدرک به همراه داشته باشند.

آزمون رشته‌های شغلی "آموزگاری"  ۱۸ اسفند  پارسال برگزار شد و رشته‌های شغلی "دبیری و هنرآموز" جمعه ۲۸ اردیبهشت امسال برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان‌غربی
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری از امروز
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان غربی
  • شنبه؛ حضور استاندار آذربایجان‌غربی در سامانه سامد
  • بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس
  • تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی
  • به کارگیری ۵۲۱ نفر از کارجویان ثبت‌نام شده در سامانه جستجوی شغلی توسط مراکز کاریابی
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی در یک سال گذشته